Úgy járok mint egy pelenkás

Baszkiii, teljesen kész vagyok, szó szerint nem állok a lábamon, illetve állni még megállok, csak ne kelljen behajlítani, valami óborzalom. Ez is a nyomifejű Réka miatt van. Kezdem ott, hogy mire kifundáltam a step pad helyettesítő megoldást, pont betoppant a céghez egy futár, bazi nagy csomaggal, ami egy mini raklapra volt rögzítve, jó masszív, magassága tökéletes, és pozdorja a teteje, nem olyan szokásos raklapos izé, úgyhogy szépen lenyúltam :D Akkor még örültem neki, gerinctorna után boldogan terítettem meg polifómmal (hogy kell ezt írni?) a csudi step padnak előléptetett raklapomnak, de utána jött a neheze. Ez a Réka egy comb feszesítő náci, nincs eszénél a csaj az tuti, különben nem tett volna a bokájára súlyokat, és nem vigyorogna mint a rohadt tök, miközben nekem inkább sírni lenne kedvem, és minden pillanatban azon parázom hogy mikor görcsöl be a combom. Annál a hülye seggpumpálós résznél meg eszembe jutott hogy  A spanom csaja c. filmben Kate Hudson teli torokból üvölti hogy pumpálj puncit :D Persze, sok időm nem volt ezen gondolkozni, mert 1000el hessegettem a qva izzadságcseppeket a szemem mellől. Mondanom se kell, hogy csaltam, kb a felét csináltam és tuti hogy nem jól, de a célját még így is elérte (izomláz). Gondoltam én már reggel, hogy baj lesz a futásnál...persze azon kívül hogy csepergett, aztán már szakadt az eső, és bevallom, gyarló módon kevés volt az akaraterőm, és ráfogtam a zuhogó esőre hogy nem tudom lenyomni az uccsó 500 métert, pedig a hajamnak már akkor lőttek. Miközben futottam is keserves volt, de most már úgy totyogok mint egy kéthetes pingvinkölyök, aki még csak próbálgatja a frakkját, teljesen kész. Be kéne kenni valami szutyokkal, de nincs kedvem pepecselni, meg aztán az ragad...de ha lemosom semmi értelem..áh. Hogy sokat nyavalygok? Jah, tudom, de úgysem tudtok lelőni :)
Holnap megpróbálok összerakni valami más kaját, ha vállalható akkor  lefotózom a vadmalacsültemet (112 kcal/100g, nyugi, diétás, úgy is fog készülni), csinálok hozzá yummi (broaf) barna rizst, meg salit és szipi szuper elégedett leszek, mert se csirke se pulyka íze nem lesz:) Ha szar lesz, még mindig itt vannak a kutyák...:)Na jóiccakát, áldás békesség, azaz ahogy a zember mondaná "szeretet, együttérzés, derű" ommmm.

6 megjegyzés:

  1. Kiírhatnád a bejegyzés elejére, hogy "Ne igyál közben kávét, mert leköpöd a lapotopodat a röhögéstől" !!!:P :)))

    VálaszTörlés
  2. :))) a 2 hetes pingvinkolykon en is rohogtem, amugy az erzes ismeros, lepcson lefele milyen jarni, meselj :D

    VálaszTörlés
  3. Hehe, hát ha ismerős, akkor pont olyan!:P :)
    Tegnap le kellett mennem egy baromi szűk fa lépcsőn,a fokok is tök picik voltak, hát egy álom volt:D Engem küldtek előre, kicsit lassan értünk le, nyögésekkel tarkítva:)

    VálaszTörlés
  4. "Comb feszesítő náci" :D :D Örülök, hogy nem én vagyok az egyetlen, aki 20 perc Rékázás után 3 napig mozgásképtelen :D

    VálaszTörlés