Válság étrend

Számításba vettem, hogy a héten valószínűleg semmilyen mozgás nem lesz a nagy hideg miatt, ezért készítettem egy 1200 kcal-os étrendet. Nem tartalmaz semmi nagy változást az eredetihez képest, csak itt ott lecsippantottam belőle. Az ebéd adagokat meghagytam úgy ahogy van, mert úgy gondolom 1 nap egyszer jól kell lakni. A legtöbb helyen a grahamet cseréltem abonetre, elhagytam a magvakat a zabból, és még néhány ehhez hasonló húzás.







Lehet én maradok is majd ennél később is, mert eléggé úgy néz ki, hogy behúztam a féket:(((
Nem nagyon mozdulok erről a 71,5- ről, néha picit több néha kicsit kevesebb. Pedig amúgy betartom az 1400as étrendet, és futok is....fene tudja mi van:(
Voltam ma shoppingolni...de semmit sem vettem....mindenhol ugyanaz a szutyok van, egy kaptafa, semmi érdekes, vagy vicces, viszont a hatalmas óriási leárazásban is drágán...gr gr gr. Igazából nincs szükségem semmire sem...csak úgy vettem volna valami újat, de igazán semmi sem tetszett, ami meg igen, abból van itthon.

20 megjegyzés:

  1. fegyenckajálás, yaaaaaaaaaay:)
    Kb egy időben posztoltunk:D

    VálaszTörlés
  2. Nekem ebből nagyon hiányzik a süti, de amúgy eléggé jónak tűnik. Ahol 1200 alatt maradsz, van még egy pici kifutási lehetőséged, 1300-ig még belefér :)

    VálaszTörlés
  3. Már nekem is hiányzik a süti, de most ínséges idők jönnek, szó se lehet róla, a heti 1 csokit is kivettem, majd ha tudok tutira mozogni akkor visszateszem, és jó is lesz, mert most kis megvonás, aztán meg visszaállás az 1400-re, lehet beindítja a fogyást. Mit gondoltok?

    VálaszTörlés
  4. Én annyit tudok hozzátenni, hogy ha nagyon meg akarod nyesni a kaját rövid távon, akkor szerintem érdemes a tejtermékeket kidobni, 1 hétig kibírod nélkülük. Tehát kefír, joghurt, tej most nem játszik. Ugyanez a gyümölcs is. A rizs helyett tehetsz bele alacsonyabb GI-s CH-t, pl lencse. Egy finom meleg lencseleves jól eltelít, és jól is esik a nagy hidegben, ráadásul a lencsének fele annyi a CH tartalma, ezért súlyra kétszer annyit lehet belőle enni. Afrikai harcsát csekkold le, mert az édesvízi halak zsírosak, most fejből nem tudom, hogy mennyire okés. Még a felvágotton és a kenyéren is lehetne gondolkozni, több ötletem nincs. :)

    VálaszTörlés
  5. @Névtelen Géza
    Az afrikai harcsa a legnagyobb királyság, 85 kcal/100g, jobb mint a csirkemell, csak becsapós a neve, nem a zsíros folyami harcsa. Íze is jó, mondom ezt úgy hogy nem szeretem a halat.
    Nade ha kihúzom a tejterméket, gyümölcsöt, rizst,felvágottat, kenyeret, akkor mi marad?

    VálaszTörlés
  6. Azért a fentitől jobban nem kell megnyesni az étrendet. Volt nekünk benne néhány kalórianyomó cucc szerencsére.
    Ez a lencse jó ötlet, csak kellene találni valami jó receptet rá, nem?

    VálaszTörlés
  7. @Névtelen GézaJa, de hogy ne csak negatívkodjak már itt, a lencsére tudsz valami jó, diéta kompatibilis elkészítést?Mert a lencsét kifejezetten szeretem, csak nem tudom hogy lehetne elkészíteni soványan:)

    VálaszTörlés
  8. @Ketket
    A megnyesni a kaját úgy értettem, hogy kalóriára ugyanaz marad, csak pár rosszabb dolgot jobbal helyettesíteni.

    Nem tudtam, hogy az afrikai harcsa ilyen jó cucc, de akkor okés. A lencseleves szerintem alapból diétás dolog: víz, lencse, só, bors, pár fűszer. Ha jól tudom, nem kell semmilyen zsíradék hozzá.

    Még ilyen a brokkoli krémleves is. Én úgy szoktam, hogy csirkemellből főzök húslevest, ha kész, akkor a húslében megfőzöm a brokkolit, majd botmixerrel krémlevest csinálok belőle. 110%-ig belefér a legkeményebb diétába is.

    Tehát mondjuk ilyen napod is lehet:

    R: zabpehely fahéjjal, kávé
    T: cézár sali: grillezett csirkemell csíkok, saláta, paradicsom
    E: lencseleves, afrikai harcsa
    U: főtt tojás, kígyó uborka
    V: brokkoli krémleves, tonhalsaláta

    Adagokat kiszámolni úgy, hogy 1100-1200 kalória legyen. Így kivágtál egy csomó cukrot és telített zsírt a tejtermékekből, a kenyérből és a felvágottból, több lett viszont a rost, és alacsonyabb a GI.

    VálaszTörlés
  9. @Névtelen Géza
    Jössz és megfőzöd nekem ezt mind?
    A zabpehelyhez kell tej, ugye te is így gondolod?:)

    Ha lenne vki aki ennyi mindent megfőz nekem, akkor vállalnám, bár eléggé nem vágom, h miért jobb egy lencseleves hal kombó, mintha a szokásos hal+barnarizs+pároltzöld-et enném, a pároltzöldben brokkoli, sárgarépa, karfiol, meg ilyen sötétzöld laposbab van.

    Télen nem nagyon szeretem a salátát, mert nincs íze a zöldségeknek és az csak fű, éhes maradok tőle, tudom hogy csak kifogás, és ha fogyni akarok, akkor így kéne csinálni...
    A brokkolit meg utálom amúgy, kizárt hogy a levesnek megegyem.

    Amúgy nagyon különböző helyről jövünk, nálunk a lencseleves tejfölös, füstölthúsos, mustáros, és még karamell is van benne....:)

    VálaszTörlés
  10. Lencseleves mekkora ötlet! És eszembe se jutott eddig, mert ugye szénhidrát... Hétvégén lehet kipróbálom lightosan :) Nyilván tejföllel és füstölt hússal jobb (majd K-nak úgy csinálom), de nem tragikus anélkül sem.

    VálaszTörlés
  11. @Ketket
    Én nagyon szívesen főzök rád a diéta alatt, ha megegyezünk a fizetésben. :D USA-ban sokan így nyomják egyébként, hogy a személyi edző viszi nekik a napi kaját reggel. Amúgy ha jól tudom, akkor Californiában a Venice Beach-en akkora hagyománya van ennek, hogy vannak diétás "all-you-can-eat"-ek. Pár dolcsiért fincsi diétás dolgokkal lehet magát az embernek teleenni. :)

    Nem, sajnos a zabpehelyhez nem jár a tej, hagyd meg a kismacskáknak. :) Szerintem a zabpehely úgy a legjobb, hogy egy pici forró vizet adsz hozzá, és így fincsi massza lesz belőle, szerintem sokkal jobb, mint a hagyományosan jó sok tejjel felöntött müzlik. Ilyen masszából lehet sütni egyébként energiaszeletet is, kis fehérjét, keményítőt hozzáadva, tizedannyi pénzből mint a boltban kaphatóak.

    Azt jól látod, hogy a hal+barnarizs is teljesen jó, pusztán azért javasoltam a lencsét, hogy több kaját ehess, és a GI is alacsonyabb legyen. Valamit változtatni kell, amikor a szervezet hozzászokott.

    Jégsaláta? Szerintem nem olyan rossz az, de tény, hogy a téli paradicsom pl. borzalmas, kígyóubi viszont jó. És karfiolleves? Nyilván okosan, nem tejföllel nyakon öntve.

    A füstölthúsos, tejfölös verzió inkább a babgulyásra illik nálunk, az is a nagymama féle kiadásban. De szerencsére anyukám a kezdeti ellenállása után mára az egész család diétásan eszik, ő ráadásul nagyon jól főz, úgyhogy diétás és finom is.

    VálaszTörlés
  12. @Névtelen Géza
    Hm, fizetség...az öröm hogy segíthetsz nekem, nem elegendő?:))) (kac kac)
    Nagy jóság lenne ha itthon a sarki boltban is vehetnák egészséges falatkákat, de ttől még fényévekre vagyunk...
    A zabpelyhet szomorúan hallom:( Lehet kipróbálom csak úgy víz, édesítő meg fahéj, de ha nem lesz jó elpostázom neked:DD

    Ja, amúgy én tökéletesen jóllakom a hal+ződ+rizs kombóval...ettől többet nem kívánok ebédre. Hétvégén tesóm csinál nekünk vmi lencsés okosságot, jó dolgom lesz mert elvállalta a hétvégi élelmezésemet:) (eddig ez fordítva volt)
    Jégsaláta finom, azt szeretem, azzal csak annyi van, hogy megromlik a fele, mert nem tudok belőle annyit megenni.
    Karfiolleves jöhet, az olyan mint a zöldségleves, viszont ezek mellé aztán ehetek vmi husit? Mert pl olyat szoktam, hogy húsleves, répával meg kis krumplival meg főtthús, általában vmi szárnyas melle.

    VálaszTörlés
  13. @Ketket
    :) ezért a segítségért annyit kérek, hogy ha egyszer híres modell lennél, akkor küldj nekem egy dedikált képet és vip jegyet valamelyik milánói divathétre. Megegyeztünk? :D Ha jól rémlik, akkor Jessica Alba mondta régen, hogy 14 éves kora óta magára főzött, mert a családjában mindenki ilyen husis latin fajta volt. Nem semmi azért...

    Zabpelyhet küldheted nyugodtan, nem tudsz olyan kaját kitalálni, amit nem tudok megenni, ha a célt szolgálja. Mint egy jó dízelmotor, mindent elégetek. :D

    Husi mehet persze, főtt szárnyas mellénél nincs is jobb. Úgy látom, lassan sok újdonságot már nem is tudok neked mondani.

    VálaszTörlés
  14. @Névtelen Géza
    Lásd, hogy szavad meghallgattatott, holnap kipróbálom a vízbe zabot:)))
    Ha netán valaha szupermodell leszek,túl azon a problémán hogy újra kellene születnem, akkor letoppolok neked 1, najó 2 helyet az első sorba:))

    Honnan jutott pont ez eszedbe?:)

    VálaszTörlés
  15. @Ketket
    Oké, de nem sok víz kell hozzá, hogy gyurma állagú legyen, úgy a jó.

    Hát adta magát a dolog, nem? :) Ha valaki tudja, mit kell enni, és szeret mozogni, akkor modellnek lenni nem is kell több.

    VálaszTörlés
  16. @Névtelen Géza
    Őszintén?:) Szerintem nem,illetve nekem sosem voltak/vannak ilyesfajta ambícióim, nem szeretek középpontban lenni. Meg egyébként, túllépve azon hogy mostani állapotomban csakis túlsúlyos modell lehetnék,(de ha 10 kilóval könnyebb lennék is kövérnek számítanék divat szemmel) alacsony is vagyok erre a pályára, még ha a normál életben magasnak tartanak.

    Tízóraira fogom enni a zabot, illetve most vettem egy új fajta keveréket, kcal-ra alacsonyabb mint a zab, és van benne pici aszalt gyümölcs, összetételre is jó. (most biztos ráncolod a homlokodat, hogy nem kell az nekem)Ezt fogom felfőzni pici vízben édesítővel és fahéjjal.

    VálaszTörlés
  17. @Ketket
    :D nem ráncolom én a homlokomat, egyéni döntés ez mindenkinél onnantól kezdve, hogy tudja mit kell enni. Azokat sajnálom, akik mondjuk megveszik pl. a turbódiétát. 2 éve a kezembe akadt pont egy, ha jól rémlik, vagy 5 fajta cukrot számoltam meg benne.

    VálaszTörlés
  18. @Ketket
    Modell témát annyira nem értem, de látom, hogy nem igazán szépek, csak vékonyak. Ha jól tudom, a victorias csajok 170 körül vannak, tehát nem olyan hű de magasak. :)

    VálaszTörlés
  19. @Névtelen Géza
    Értem, és igazad van, bár én ennyire nem vagyok szociális. Aki olyan naiv, (nevezzük naivnak) hogy elhiszi hogy egy por beszedésétől majd leolvadnak róla a kilók, hát meg is érdemli.

    Más a modell szépség, meg a klasszikus, nos egyik sem vagyok, de ezt pozitívumként értékelem:)

    VálaszTörlés
  20. @Ketket
    Én ott húznám meg a határt, hogy ha valaki tudja, hogy mit kell csinálni, de gyenge hozzá. Alapból szerintem nem elvárható, hogy akárki is profi legyen táplálkozásból, ingatlanokból, gépjárműből, jogból, meg sok minden egyéb területből, ami kell a mindennapi élethez, hogy ne verjék át. Sajnos otthon már teljesen mindennapos történet, hogy valaki megint hazudik, pedig nagyon élhetetlenné tud tenni egy társadalmat, de ez már messzire vezet, úgyhogy lelövöm magam.

    VálaszTörlés