Beteges?

Reggel jöttem rá, hogy mégsem nyomtam be 2 bon-bont fejenként 68 kalóriával, csak álmodtam! Kissé pánikoltam belső szemhéjam nézegetése közben, kattant az agyam hogy úúristeeeen ezt nem szabad, miért kaptam be a csokit, de már késő volt, olvadt szét a számban. Elég hülye álmaim vannak mostanában...a legtöbbre nem emlékszem, de ez érdekes volt, mert nem elég hogy színtisztán látom magam előtt az egészet, olyan valóságos volt, hogy az álom mivoltáról kellett meggyőződnöm, pedig már teljesen ébren voltam.Viszont ma ehetek uzsira egy kis édességet, vettem is 3 félét: piros mogyorós étcsokit, kinder tejcsokit, és rizses étcsokit, amiből egy jó egész szelet is beleférne a kcal limitembe.
Tegnap elég sietséges napom volt, korán csináltam ebédet, és roham tempóban kellett belapátolnom. Elég gyorsan eszem, de ha ez sem elég, az elég kellemetlen, hasnyomós érzés. Csak egy picit késtem el a fodrásztól, persze ha tudom, hogy eleve 20 perces késésben van a csajszi, akkor nem kapkodtam volna úgy magam. Nagyon aranyosak voltak a lányok, agyon dicsértek, ráadásul külön külön egymástól függetlenül. Részletesen el kellett mesélnem hogy fogytam ennyit, persze mikor megkapták a receptet akkor lefittyedt a szájuk kissé, hogy hát bizony akkor ezért sokat kellett dolgoznom. Bizonygattam nekik, hogy nem nehéz, csak akaraterő kérdése, és onnantól sima liba. Különösen meglepődtem a kozmetikuson, aki amúgy egy nagyon szép csajszi, tőle duplát ér az elismerés. Volt olyan idióta vendég aki megkérdezte hogy és magamtól fogytam le? Kérdeztem hogy mire gondol? Nem voltam beteg vagy ilyesmi, és nem a szomszéd kergetett körbe-körbe....de ő meg a gyógyszerekre meg zsírleszívásra gondolt. Háh!
Egészen biztos vagyok benne hogy másképp vagyok összerakva, mert nekem egy nő dicsérete pontosan annyit ér, mintha egy pasi mondaná ugyan ezt, sőt! Megmondom miért: egy pasi az vadász, az esetek 90%-ban ha észlel változást, és ennek hangot is ad (még ritkább) tuti valami szexuális jellege lesz. Nem a befektetett munkát ismeri el, hanem a csinosabb idomokat, megfordul a fejében hogy hát talán most már jó lennék egy lepedőre. Valahol ez is elismerés, és én is szeretnék tetszeni úgy általánosságban a férfi nemnek is, de sztem egy nőnek általában (itt aláhúznám a szót hogy általában)sokkal nagyobb erőfeszítés túllépni az irigységen, elismerni hogy másnak megy ami neki nem, persze kivételt képeznek az alapból jó nők, akik tényleg vitán felül állnak.
Suli után még a zember meglepett azzal, hogy önként elkísért futni, ha már a lusta Titti lemondta, éppen fittyedt le a szám, hogy nem tudok elmenni. Visszafelé félúton furcsa zajok jöttek a hátunk mögül, hát nem tudom hogy csinálták, hogy kerültek mögénk az ellenkező irányból de apum volt az meg Meti. Mínuszokban nem sűrűn szoktam futni, ezért kicsit megerőltető volt, de alapvetően jól esett, belülről úgy éreztem hogy gyorsabb vagyok, mert Á. húz (néha tolt is :D) de az időeredmény nem ezt támasztotta alá. Egyébként kicsit nevetségesnek érzem, hogy amíg én koncentrálok h futok, ő 3x körbeugrál és bohóckodik mellettem, pedig nem sportol rendszeresen, mondhatni soha.
A kajálás a leírtak szerint zajlott, az uzsonnából kimaradt a sajt, de e miatt nem sírok.

5 megjegyzés:

  1. en tavaly augusztus ota tisztan emlekszem, hogy egyetlen notol kaptam oszinte elismerest (ugyanakkor gy oriasi meglepodes is volt az arcan) de jol esett :) nekem altalaban nem mondja senki, hogy mennyit fogytam meg uuuu. viszont mikor az egyik fitneszbuzi haverommal megbeszeltuk, ki mennyit edz, megkerdezte, hogy en mindenmegyek heti otszor a kondiba, ha mar igy is nagyon jol nezek ki :) na ez megjobban esett hahaha.

    uj hajrol lesz kep? :)

    VálaszTörlés
  2. @a.nna
    Erről beszélek én is, nekem se szokták mondani hogy fogytam.

    A haj nem lett új, csak festetni voltam, és tegnap már szétizzadtam futásügyileg.

    VálaszTörlés
  3. nekem meg azért esik jobban a haverjaimtól az elismerés, mert tudom, hogy a férfiak alapból ritkábban veszik észre az ilyesmit (ld. új haj, új felső stb), ellenben őszinték. Novemberben az egyik haverom azt mondta, hogy rámfér a kondizás, mert kezdek megasszonyosodni (akkor jártam 6-7 kiló mínusznál), az elég szarul esett, de tudtam, hogy őszinte. akármikor megkérdezem a közeli fiú haverjaimat, mindig elmondják, hogy jó lábad lett, de itt még van felesleg, szóval tessék tovább csinálni. Ellenben a barátnőim már akkor is sopánkodtak, mikor majd' 80 kilós voltam, hogy ugyaaan tök jól nézel ki, nehogy lefogyj, és ezt azóta konstans nyomják, 77 kilóval és 67 kilóval is. hát innen nekem egyértelmű volt, hogy a haveroknak kell hinni :D

    VálaszTörlés
  4. @thatsme :)
    Najó, nekem is mindig mondja anyukám, hogy ne fogyjak már többet, meg a hozzám közeliek viccelődnek rajtam, hogy már elfogyok és nem is látnak és majd egyszer hallanak egy pukkanást és akkor eltűntem ebből a világból stb stb, de mind ez nem számít, mármint nem veszem komolyan:) A távoli ismerősök akik nem mennek bele mélyebben az ember életébe, és nem ismernek részleteket, azért jobb referencia, mert rácsodálkozva zsigerből jön ki belőlük a tuti.
    Amúgy az olyan barátnőket meg megette a fene, nekem nincs sok barátom, de ők őszinték, és ha azt mondja vmelyikük h csini vagyok pedig csak egy farmer és pulóver van rajtam, akkor elhiszem, mert nem foglalkozunk ezzel napi szinten. Nem abból áll a kapcsolat h előre hátra dicsérgetjük egymást, de jó a rucid, klassz a hajad...
    A fiúk meg majd nyáron meglátják a változást, ilyenkor télen 3 réteg ruha alól nem csoda h nem veszik észre, amúgy sincs szemük az ilyesmire.

    VálaszTörlés
  5. Igen nálam is a barátnők, havercsajok irigyek :( de nekem az is jól esik, lehet látni a szemük állásából hogy... és amikor kérdezik, vagy épp tudják, hisz látnak meg olvasnak, és utána jön a mondatukban, hogy DE én nem tudnám ezért meg azért csinálni...halom kifogás van, főleg a kitartás hiánya és a nasika, ezért tisztellek benneteket nagyon, nincs kifogás csináljuk, elterveztük csináljuk, és ha már jól érzem magam akkor fenntartok :) És mindannyian csinosak leszünk fürdőruciban a nyáron!!!! Májusban megyek esküvőre úgyhogy Én előtte még egy programot lehúzok és bomba formában lejtek valami eszméletlen dögös ruciban, remélem a férjem újra belém szeretett mostani progi alatt, de ha nem majd akkor fog.

    VálaszTörlés