28. nap - Képek

Itt vannak a a várva várt fotók. Most úgy raktam össze őket, hogy egymás mellé kerüljenek a 0. és a 28. nap képei. Bal a sötét oldal, jobb a fényes:) Előlről és hátulról nem annyira látványos a változás, de azért azt látni hogy a hasam gömbjének rádiusza csökkent, valamint a hátamon slankabb a hurka. Mindkét oldalamról van fotó, ez nem az exhibicionizmusomat hivatott simogatni, hanem mert bassza meg az árnyék, egyszerűen nem tudtam úgy fotózni hogy ne vastagítson  mindig az a gonosz kis plusz csík. Itt a leginkább látványos a változás, hasban és seggben is egyaránt. Azt hiszem elégedett vagyok...Ti mit gondoltok?

0. nap                                                28. nap
0. nap                                                       28. nap

0. nap                        28. nap


0. nap                               28. nap

0. nap                                      28. nap
0. nap                        28. nap

13 megjegyzés:

  1. WOW!
    28 nap alatt ekkora változás! Nem semmi! Pedig nem kellene csodálkoznom, mert látom nap mint nap, hogy nem hogy nem csalsz, de túlteljesíted a tervet, kevesebbet eszel, nuku elcsábulás kajára, és egyetlen egy edzést sem hagytál ki.
    Has, comb, fenék,hát, mindenhol nagyon lehet látni a fogyást és a formásodást:))
    Szerintem a legjobban a karoddal fogsz megszenvedni.
    I'm soooo proud of you!!:))

    VálaszTörlés
  2. Tenkja Téke:) Gádblesszja, u know:)

    VálaszTörlés
  3. Egyértelműen sokkal jobb a 28.nap. Én is gratulálok! Nagy a változás!

    VálaszTörlés
  4. Kééépeképekéépek :))))
    Én azt gondolom h a has határozottan sokat változott, hátulról is látszik ugyanaz derékrészen, sőt, én a lábon is látok változast :)
    Naaagyon ugyes vagy, tenyleg :)
    a csik meg a vakus képek átka, de így ősszel nem nagyon van más választás.

    VálaszTörlés
  5. Ja igen, és nagyobbnak tűnik a melled, ezt is nagyon ügyesen csináltad! :DDD

    VálaszTörlés
  6. Hehe, sztem azért, mert most már az esik előre:) De azért ebben a fürdőruhában nagyon gonoszan picinek tűnik, sőt mintha nem is lenne, a valóság sztem bolhafasznyival jobb:D Push up az én barátom:D
    Mindjárt teszem fel a cm-s adatokat, és mellből 5 centit fogytam...

    VálaszTörlés
  7. Majd egyszer csinálunk képeket valami push-up cuccban:D

    VálaszTörlés
  8. Okéy, amikor már nem fogyok, és kell vmi optikai tuning:D

    VálaszTörlés
  9. húúha, gratulálok :D nagyon szépek az eredmények, főleg a hasadon és a hátadon látszik, csak így tovább :))

    VálaszTörlés
  10. Köszönöm szépen:)
    Bár mindenki a hasamat írja, sztem leginkább a fenekem csökkent, oldalról látni csak, nem hátulról.

    VálaszTörlés
  11. hú, hát ez nagyon grat, szuper, most csekkoltam csak, hajráhajrá, tovább:))
    debra

    VálaszTörlés