Mennyei manna (csúnya de finom)

Gyorsan beváltom az ígéretemet, miszerint eszméletlen finom volt a vadhusi:) Anyukám olyan drága volt, hogy minden oda nem illő hártyát és pici zsiradékot  lefejtett róla, így nem nekem kellett macerálkodni vele, ami tutira megmentett egy véres ujjamputálástól, konyhatündéri képességeim némiképp ügyefogyottak:)
Na szóval, vadhusi. Felcsíkoztam, só, bors, fokhagyma, pici pirosarany (tényleg csak mutatóba), kakukkfű, és belecsentem 4 darab aszalt szilvát (tudom, ez bűn, jöhetnek a kövek), sütőzacskóba be, mialatt megsült kész lett a barna rizs is, ami emlékeimben rosszabb ízű volt mint most:) Mivel nem volt itthon saláta, ezért egy kis savanyú uborkát ettem hozzá, nem tudom hogy ez mennyire gáz...így nézett ki az ebéd. Egyébként nem volt gazdaságos, mert a nyers 20 dkg-ból 13 lett készen és ebben már benne voltak a fűszerek és szilvák is. A rizs az kevesebb mint egy fél zacsi (ezzel mindig bizonytalan vagyok, hogy mennyit lehetne megenni belőle) Isteni finom volt, és nagyon laktató,  sokáig tartott, este 8kor éreztem újra éhséget:) Van még egy adag ilyen husim, félreteszem valami "ünnepnapra". :)
Mozgás fronton pihi nap volt, a lábam nagyon fájt, leülni is összeszorított fogakkal tudtam...de ma folytatom kedvenc Rékámmal...

2 megjegyzés:

  1. szerintem jol nez ki, de lehet csak ehes vagyok :D
    A mai posztodhoz: en konkretan tuti nekialltam volna enni akar elottuk is, nem varok illendoen fel 4-ig, szoval igen, ez masnak is szar :)

    A -1 fok az koltoi tulzas volt, vagy valahol a hegyekben lappangsz? o.O

    VálaszTörlés
  2. Nem volt túlzás, konkrétan -1 fokot mutatott a Bubu (kocsi) reggel fél 8kor, és útközben sem engedett fel, egyébként majdnem a Mátra lábánál élek.
    A kajálásról meg annyit, hogy a kis töpszli adagom nem bírt volna el 4 mindenbe beleevő kíváncsiskodót, valószínűleg a forró tepsivel basztam volna pofán őket ha rátátják a szájukat a kajámra:D Így megőrizve a békét éheztem és vártam:D Így is megkérdezte egyikük, hogy mi van a sütőben :D Belesek :P

    VálaszTörlés