Képek 8 hét után

 Itt is vagyunk, azért általánosan elmondható hogy ruhában jobban nézek ki, mint így, de szerencsére a 0. naphoz képest látni a változást így is.
A kék fürdőruhás a 0. napos, a fekete az 56. nap.
Elölnézetből nem is  látni annyira, legdurvább változást a profilból készült fotók mutatják meg. Hivatalosan is belátom most már, hogy x lábam van, külső szemlélőnek ez nem lehet újdonság, de én nagyon felháborodottan elkezdtem tiltakozni mikor a röntgenkiértékelő leletemen csini latin szavakkal leírták, hogy maga kedvesem ikszlábú. Innen is látszik, mennyire nem látom magam reálisan, de gondolom nem vagyok ezzel egyedül, hol pozitív hol negatív irányba is igaz ez. Pl a tükörben nekem sokkal jobban tetszik az új hasam, mint a képeken. Viszont, a kép a valóság, annak kell hinni. Távlati terveimben szerepel eltüntetni a bébihájat a combom felső-elülső részéről, hiába futok az nem tűnik el, ehhez valószínű több idő kell. A fényképtől azért igazságtalan hogy nem adja vissza a combom -8 centijét. Kinek higgyek, hogy is van ez?:)))
Apropó futás! Ma lenyomtam 15 kört, ami 7,125 km, jippijáááééé:))) Egyben, megállás nélkül, időt sajnos nem tudok, de 50 perc alatt nem álltam meg az tuti, de valahogy nem is érdekel az idő, örülök hogy új hivatalos rekordom van:)



8 megjegyzés:

  1. szerintem tényleg jobban néz ki élőben a hasad mint a mostani képeken.
    nem értem a kissé elszontyorodott hangulatát a posztnak, öröm van és bódottááá, nem? fogytál kilóban és centiben, lassan indulsz a félmaratonon...miegymás:)

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is látványos, főleg oldalról, gratulálok és csak így tovább!

    VálaszTörlés
  3. Indul a halál:))) Nem mindig birok ennyit futni, csak ha bennem van az erő, meg úgy tűnik a bűnbonbon is segít:) Nem érzem hogy rossz hangulata lenne a posztnak, csak tényszerű sztem, ezek is hozzá tartoznak az igazsághoz.
    Köszi Boszi:)

    VálaszTörlés
  4. wow!very nice :) grat az eddigiekhez.

    VálaszTörlés
  5. hoppáré, ez már igencsak jól néz ki :) mondjuk szerintem sem leszel kész 2 hét múlva, de karácsonyra már biztosan! a szöveget elolvasom este ha hazaértem, de a képekre nagyon kíváncsi voltam már :)

    VálaszTörlés
  6. Áááá, én nem hiszem hogy Karácsonyra már kész lennék, főleg, mivel egy kicsit lazább időszakot tervezek ha letelik a 10 hét, akkor inkább csak a súlyom megtartása a cél, és majd januártól belefogok egy új programba, amivel tavaszra szeretnék sosevolt formába lendülni, úgy hogy az kitartson a nyáron is:))Illetve hát tovább is, de a bikiniszezonra kellene összpontosítani erősen:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó! a pocakod szépen laposodik.A combodon is látszik a mínusz, szóval megérte, megéri küzdeni. A tükörben én is néha így néha úgy látom magam attól függően, hogy hogy érzem magam aznap.. Tavaszra eszméletlen bomba formában leszünk :) én is bikini szezonra gyúrok ;) KITARTUNK.Én még karácsonykor is!

    VálaszTörlés
  8. Köszi Erika:) Bikiniszezonra rád 2x kell nézni, hogy 1x meglássunk, olyan vékony leszel!:) Nekem a cél a 68 kg, azzal már igazán csontos leszek, viszont Karácsonykor ide nekem az össze bejglit, pezsgőt, meggypálinkát, töltött káposztát, háhá, csak győzzem megenni:) Aztán meg nyögni.

    VálaszTörlés