Összegzés 14 nap után

Hazudnék, ha azt mondanám, hogy most nem vagyok elkeseredve:(
A képeken én semmi változást nem látok, nem lehet a bénább fotóra sem fogni sajnos, ettől féltem egész héten, nézegettem magam a tükörben, és próbáltam felfedezni a változást.
Mellből nem fogytam semmit, ami nem baj, de azért a hátamon lévő zsírpárnák mehetnének a francba, de még maradnak. A derekamból és a csípőmből egyformán 2-2 centi ment le, és igazából ez okozza a lógó orromat, mert hogy az szerintem kevés, már ahoz képest mennyi zsír van rajtam. Egyedül a combomnak örülök, 4 centi ment le (mindkettőből egyformán), ez tuti a futás hatása, de én ezt sem látom. A karom -1, no comment. Azért lóg az orrom, mert maximálisan betartottam a diétát (1 családi ebéd kivételével, de ott kényszer volt), mozogtam minden nap, összesen 2 pihenőnapot tartottam 2 hét alatt. A következő 2 hétnek úgy megyek neki, hogy tutira hanyagolom a gerinctornát, mert abban szinte meg sem izzadok, illetve arra a heti 1 alkalomra csökkentem, mert az egészség a lényeg, igazából ezért is kezdtem el. Viszont hogy valami pozitívat is írjak, derék-gerinc téren sokkal sokkal jobban érzem magam, szinte nem is fájt, és bátrabban hajolgatok, nem volt olyan parám, hogy úristen csak rosszul ne moccanjak. 
Ezután ráfekszem a Rékás rettenetre, és felváltva futok. Kevesebbet enni már nem tudok, illetve nem akarok, 1000-1200 kcal a maximum bevitelem. Viszont, amitől a csodát remélhetem, kicsi pici remény, hogy megjöttek a tablettáim. Igazából majd holnap reggel fogok kibukni, mikor ráállok a mérlegre, mert ezek után semmi jót nem várok. A 8. nap után tartottam -3kg-nál, álmodoztam a 80kiló alá kerülésről, de jelen pillanatban örülök ha -4 lesz, ha meg még annyi se akkor qvára elkeseredem, vagy ráfogom a közelgő mikulásra. Nagyjából ennyi. Holnap reggel jelentkezem.


0. nap
14. nap


 0.nap
14. nap

2 megjegyzés:

  1. Haliho. 2 hetrol beszelunk. 2 het alatt fogytal derekbol 2 centit, combbol 4et. Ez fantasztikus eredmeny, HEEELO.
    Semmikepp ne a kalorian szorits, sot. Mi csinaltunk ujra testzsirszazalek merest, es egy egesz icipiciket, de romlott a helyzet (a sulyom csokkent, de a testzsirom aranya 0,2%-kal nott ezen belol, tehat izomból icipicivel toöbbet fogytam). Ha nagyon megszorítod a szénhidrátot sajnos izomból is többet fogysz arányaiban, szerintem az meg kurvára nem célod. Konzultálj esetleg Bencével, de én még azt is megkockáztatnám, hogy egy kicsit magasabb kalóriás étrenddel jobban járnál.
    Én amúgy hátul combon látni vélem a változást.

    És csak szólok, ha ilyen ütemben (nem kiló, centi) fogynál tovább, akkor 10 hét után -10 centinél jársz derékon, ami már erősen látványos változás... Szóval nem szabad csüggedni, szerintem jól haladsz.

    Ui: most nem nagyon tudok visszaolvasni (meló), de úgy rémlik te is ciklus végén vagy. Nekem lazán nőtt ettől 4 centit a derekam, újra 70 centis, pedig 66 volt, és szerintem nincs rajta több zsír. Ilyenkor felpuffadunk, ez van!

    VálaszTörlés
  2. Köszi:)
    Egyébként már nem csüggedek. Pont azt számolgattam, hogy ha egyenletesen minden 2 hétben lemenne a 2 centi a derekamról és a csípőmről (a kezem a bilibe lóg, hihi), akkor igen jó lenne. Ciklus előtt vagyok közvetlenül, és olyan se-se is-is pufiban nyomom, vagy nemtom, inkább nem fogom rá, mindenesetre következő mérésnél ki fog derülni:) A ch fehérje arányom sztem jó, relative sok gyümit és zöldséget eszem, ami nincs benne az igazi lifetiltes diétában, és finomítottam azon az étrenden is amit ide kitettem, persze nem sokat, pl kiderült hogy a túrót csak gyümijoghurttal (light jogobella) tudom megenni, úgy viszont elég jó nasi. Vagy pl ma ebédre a pulykamell és pároltzöldség mellé "bebűnözök" egy picike cukormentes paradicsomlevest üresen, de tízóraira kevesebbet ettem mint kellett volna, vagy kiváltom 1x 1x a sonkát surimivel.
    Csak remélem hogy izomból nem fogyok, tényleg minden nap mozgok, egyre többet, és egyre jobban izomlázam is van, csak nem hagyja a buta testem veszni a mozgatórugókat:) A diéta előtt én tényleg nem mozogtam semmit.
    Majd ha lesz időd megnézed hogy mit eszem, és elmondod hogy mit gondolsz róla?

    VálaszTörlés