26. nap

Jelentem minden rendben, -5 fok volt amikor elindultam reggel, befagyott a csökkentett zsírtartalmú seggem. A héten csütörtök reggel lesz a 4 hetes méreckedésem, kíváncsi vagyok, mit fog mutatni a mérleg. A nadrágjaim elkezdtek baromi kényelmesek lenni, az igazsághoz hozzá tartozik hogy megpuffadt mivoltomban alig volt olyan ami nem szorított, szóval igazán nagy boldogság, hogy a totál feszes nacijaim hulla kényelmesek, sehol sem vágnak be, a combomon meg lógnak. Nagyon úgy tűnik, hogy a hátsómból és a combomról fogyok a legtöbbet, a combomnak örülök, a fenekem lapulásának annyira nem. Nagyobb odafigyeléssel fogok popsira edzeni, mert most picit plöttyedtnek érzem, de ezen lehet javítani.
Tegnapi kajálásom elcsúszott, megint későn tudtam csak ebédelni, ezért estére esett az uzsi, de olyan nagy hiányt nem szenvedtem, a vacsora úgyis csak 1 répa lett volna. Azért cseles vagyok, az uzsit ettem, mert az sonka volt:D Szombati pihenőnap után megint előszedtem szeretett Rékámat, felsőtest, kar erősítés volt, és ha apránként is de fejlődőképesek az izomcsonkjaim. Az első alkalommal 7 perc után eldobtam a súlyzókat, most végig kitartottam hatalmas nyögések közepette :D Ma lesz a nagy elhalálozás napja, megyek Enikő kínzókamrájába, újítunk, betekerős fogyasztó masszázs lesz porondon, megnyugtató hogy ez valószínűleg még a nyirokmasszázsnál is gyilkosabb. Remélem ledörzsöl némi hájacskát a hasamról, mert az nem akaródzik a távozás angolos mezejére lépni. Levezetésképpen futok, nagyon ajánlom, hogy összeszedje magát az idő, nem akaródzok mínuszokban torokgyuszit kapni.
Mostantól jobban össze kell magam szedni, és beosztani az időmet, hogy mindenre jusson, mert ettől a héttől 2 x 4-8ig suliban leszek, és úgy tervezem hogy ezek egybe essenek a pihenő napjaimmal, mert nem igazán akarnék sötétben este 9kor nekiállni futkározni, bár a tornát még kibírnám. Később pedig még tanulni is kell, elég kemény lesz újra rávenni az agyamat, 22 évesen végeztem a fősulival, most 27 vagyok. Valahol azt olvastam, nem kizárt hogy brit tudósok bizonyították be, hogy az ember szellemileg 23 évesen van a csúcson, 23-27 év között stagnál, és onnantól jön az elhülyülés.

8 megjegyzés:

  1. te, és a csökkentett zsírtartalmú segged már hülyültök, nem kérdés:P :D

    VálaszTörlés
  2. Na ne hogy azt hidd, hogy az az 5 perc jelent valamit:P :))))

    VálaszTörlés
  3. :D a csokkentett zsirtartalmu seggen meg mindig rohogok :D
    Amugy oltozz fel normalisan (majd ugyis kitapasztalod h mi az a cucc, amiben erdemes elindulni, en ugy szoktam volt feloltozni h kb a 2. perc futastol mar ne fazzak, szoval nem ugy h amikor kimegyek rogton fasza legyen), sapi, sal must have, es igyekezz ne torokra szivni a hideg levegot (belegzes orron keresztul). En 2 eve igy futottam egesz telen at, -8 alatt mar nem mentem ki, es nem hogy nem faztam meg, de meg kezdodo orrfolyasom is volt h elmult a futastol!

    Amugy nagyon jol haladsz leiras alapjan, barcsak en is tudnek fogyni seggrol, nekem onnan alig megy le valami, comb-fenek alig moccan, tudom h mind masok vagyunk, de en nem bannam ha nem lennek ennyire mas :D

    Mikor is lesznek uj kepek? :)

    Amugy a hulyulesben lehet valami, mondjuk en mar 35 vagyok, de kb 2 eve ereztem ugy eloszor, h mar nem forog olyan gyorsan az agyam mint regen :( Ha karban tartod pl tanulassal, akkor azert lassaban romlik a helyzet, meg a mensa teszten (34 evesen csinaltam:))) is azt mondtak, h minel magasabbrol indul vki, annal lassabban (nem csak abszolutertekben, hanem aranyaiban is) csokken az intelligenciaja, szoval azert van remeny! :)))

    VálaszTörlés
  4. Leningrad:
    Az öltözéssel nincs gond, kesztyűt is vettem tegnap, sál már régóta kell, nem akarok megfázni. Pulcsi, mellény kombó nekem jó, nem lesz benne melegem. Sapkáig még nem jutottam, attól amúgy is mindig viszket a fejem, de tuti eljön az az idő is, majd szerzek egy fülvédőt inkább:)Olyan fura érzés amúgy a hideg veríték,ahogy érzem hogy vmi hideg csorog a nyakamon, aztán mikor végzek, bemegyek a házba ott szakad le rólam a víz. A levegőt próbálom az orromon venni, de ez egyelőre még nem igen megy.
    Új képek csütörtök reggelre lesznek, méréssel együtt. Kiváncsi leszek képen mennyire fog átjönni amit én érzek magamon. Az biztos hogy comb-fenék ment le, a hasamból is pici, de az sztem nem látványos. Ahogy olvaslak Téged, meg a többieket szinte mindenki fordítva van, már a bordátok látszik, és a fenék a kemény dió.

    VálaszTörlés
  5. nahat, hova tunt a szep kis kommentem, amit meg reggel, agybol potyogtem be? Amiben bevallottam hogy mennyire szornyen szeretem a kepeket, az elotte-utana kepeket, az atalakitjuk! kepeket, a a a mindenfele valtozásos képeket, es hogy milyen jo h mar csak 2-őt kell aludni, es lesznek uj kepek :)))

    VálaszTörlés
  6. Nem én voltam:) Eskü!
    Ha jó passzban leszek akkor már szerda este felteszem őket, majd meglátom hogy érek haza. :)

    VálaszTörlés
  7. Jó passzban vagy, jó passzban vagy, jó passzban vagy! :)))))

    VálaszTörlés
  8. Hehe:D Jó passzban vagyok, jó passzban vagyooook:))
    Meglátjuk, holnap sok dolgom lesz, este 10 előtt nem lesz meg sajna, vagy inkább csak reggelre.

    VálaszTörlés