Nyálcsorgató hétvége

Gyors bejelentkezés, mert ezer a dolgom. Giga mega halmokban áll a szennyes a fürdőben, és egyéb más kedvelt házimunkák hada.
Nehéz 4 napnak nézek elébe, baromi nagy lesz a kísértés, csak egy pár étek a tervezett menüből (amit mind ma akar megcsinálni a konyhafelelős): tatár beefsteak, amit imádok, betegre tudom zabálni magam belőle, és már most van egy olyan sanda gyanúm, hogy egy reggelire engedek a csábításnak, az abontre sonka helyett ez fog kerülni, persze vaj nélkül (szüppszüpp), aztán vadas zsemlegombóccal, vmi töltötthús (ezekért nem vagyok oda szerencsére), házi tiramisu, almás süti, és a pláne hogy anyum november elsején született, még nem rendeltem neki tortát, de azt is nekem kell kiválasztani. Van egy isteni cukrászda Hatvanban, nagyon finom tortákat tudnak, és valami újítást kívánt, sajnos ezeket is csak nézhetem, maximum szagolhatom és kínozhatom magam vele. :( A többi dologról még csak tudni sem akarok, az lenne a legjobb megoldás ha világgá mennék erre a hosszú hétvégére.
Tegnapi kajálás:
  • 125g túró, 1 joghurt, kv (pötyi, tej)
  • 3 szelet light sajt, 1/4ed kígyóubi
  • 15 dkg csirkemell, párolt zöldség
  • 90g sonka, 1 abonet, 1 csemiubi
  • 1 joghurt
Az időpontok kicsit rosszak voltak, mert előre próbáltam hozni mindent, hát, ebből az lett hogy reggeli 8kor, tízórai fél 11kor, ebéd fél1kor, (ez kb a normális időbeosztásom), uzsonna 3kor, vacsi fél8kor. Éhes is voltam már estére, nem így szoktam, de suliban nincs lehetőség és sajnos nem is lesz enni.
Mozgás nuku, de már zsibogok egy kis futásért, ma fogok is, süt a nap, remélem marad is ez a szép idő.
A kis szemtelen családom már abszolút becenévként használja rám a csontos-csonti neveket, hát nem édesek?:PPPPPP Persze nem azért mert annyira lefogytam, csak szeretnek ironizálni.  Ha túlélem ezt a hétvégét bűnözés nélkül akkor kezdjetek el gyártani az alapot az akaraterő szobrához amit az ablakom elé kéretik emeltetni :)

2 megjegyzés:

  1. HUHH, kemenyen hangzik, meg szerencse h itt az van, amit en csinalok, veszek (vagy amit ajandekoznak), GOGOGO!

    VálaszTörlés
  2. Még nem estem bűnbe:) Nemsokára indulok futni, illetve már most mehetnékem van, de még meg el kell ugranom az emberért fél5-kor, és addigra nem végeznék. Késni nem szeretek, kevesebbet meg ilyesmiért nem kéne futni, a másik lehetőség hogy gyorsabban...háháhá szóba sem jöhet:DDDD

    VálaszTörlés