Akkor kezdjünk bele!

Csudás reggelre virradtunk, a diétám első napja, juppé!:)))
Nem tudom miért örülök ennyi, talán mert jól laktam a reggelivel...lesz ez még így se:P
Csipás szemmel hajnalban ráálltam a mérlegre, ami kifejezetten gennyes fajta, és konstatáltam hogy nem lőttem alá a súlyomat előzetes találgatásaim során, sőt, tévedtem 30 dekát :D
A véresen komoly valóság következik most:
  • Magasság: 170 cm
  • Súly:         84,7 kg
  • Mell:         103 cm
  • Derék:        95 cm
  • Csípő:       110 cm
  • Comb:        65 cm
  • Kar            37cm
Az before fotók:




















Nem kell magyarázni hogy mitől szeretnék megszabadulni....
Az utóbbi 1,5 évben híztam 10 kilót, a jólét ugye, stabil kapcsolat, közös kajálások, ha a zembernek lehet csokit reggelizni akkor nekem is című baromság, aztán észre sem vettem hogy felszöktek a kilók, csak aztán nem jöttek rám a cuccaim.
Egyébként a cél elérése 68 kilónak lenni, mert hogy voltam annyi is, és az nekem teljesen megfelelt, ki volt a csípőcsontom, és simán rám jött minden 40-es ruha válogatás nélkül...Nem akarok én csontos lenni, nem is tudnék, sosem leszek piszkafa, lehet ez hitetlenség a részemről, de el sem tudom képzelni milyen 58 kilósnak lenni, bár lehet ezzel a magassággal ami nekem megadatott fizikai képtelenség lenne, persze beüthetne a jégkorszak és éhezhetnék hónapokon át éhhalálig, akkor tuti lenne egy pont mikor 58 vagyok, de ez most nem egy reális opció...viszont ha a másik irányban gondolkozom és a globális felmelegedését nézem, akkor még előnyös is lehet számomra ha  leég rólam a zsír, az legalább gyorsan megvan:)))
Btw tegnap jól kib*sztam magammal, futás közben valószínűleg nem jól vettem a levegőt, és olyan torok kaparásos köhögés jött rám, hogy azt se tudtam levegőt vegyek vagy hányjak, taknyam nyálam egybe folyt...nem voltam épp nőiességem csúcsán, viszont rendkívül ügyes vagyok, mert még ma is fáj.
További megjegyzés nekem, hogy ne fussak torna előtt, mert képtelen voltam kinyújtani tisztességesen a lábamat.

4 megjegyzés:

  1. Hajra-hajra! :)
    Es nyugodtan fussal torna elott, csak ne felejts el utana lenyujtani! Az pl tok hatekony tud lenni h egy fel oras futas + utana súlyzós edzés

    VálaszTörlés
  2. A súlyzós edzéseket még nem merem, a rokis gerincem miatt, kicsit erősödjenek meg a hátizmaim és utána:)
    De a nyújtást azt bevésem, mert eddig mindig csak kifeküdtem, és utána ha felkeltem "rövidebb volt a lábam" mint kellett volna:)Köszi!:))

    VálaszTörlés
  3. Es teeeenyleg, mar jartam is itt :):):)
    Az afrikai harcsa-tippert koszonet, hetvegen feltankolok belole :)

    VálaszTörlés
  4. hihi:)
    Szívesen!Én ma is azt eszem, csinálok róla fotót, és közszemlére teszem:)

    VálaszTörlés