Mínusz x. nap

Már régóta érik bennem a gondolat és tettvágy, hogy nekivágjak egy nagyobb volumenű, valóban ütős diétának. Mondhatni rutinos versenyző vagyok a témában, kipróbáltam már jó néhány fogyókúrát, volt amelyik hatásos volt, és még több ami nem. Viszont egyik sem volt tartós. Hullámzó periódusokban ugyan, de mindig ott motoszkált bennem, hogy "lekénefogyni-lekénefogyni", mint egy gonosz kis vasvillás ördög ami szúrkodja a bal válladat, - mint a Tom&Jerryben - , a másikon meg anyám miniatűr változata kínálgatja az isteni csokis kalácsát. Ilyenkor hipp hopp nekifogtam valami alultervezett kínzásnak, és annak rendje és módja szerint pár hétalatt szép lassan elsunnyogtam, mert általában jött valami családos-barátos banzáj (tudjuk mivel jár ez...)és az akaraterőm úgy hussant el mint a szél. Tulajdonképpen itt el is érkeztünk a lényeghez, mert sajnos nem születtem a finnyás, "csak a mellehusát és semmi mást nem eszem meg aminek íze van" kasztba, szeretek finomakat enni,tulajdonképpen nincs jó kifogásom a túlsúlyomra. Lusta vagyok és keveset (semmit???) mozgok.
Mitől gondolom hogy ezúttal másképp lesz? Néhány hónapja rátaláltam a LifeTiltre , elkezdtem olvasgatni, láttam hogy másnak is megy, nem humbug before-after képekkel kamuzott dolog. Végre egy hely, ahol normálisan le vannak írva hogy mit hogyan csinálj, nem hazudik bele az arcodba és erősíti meg az önámításodat, hogy majd a kanapéról 1 tábla csokival nádszál vékony leszek, szóval adott némi plusz erőt hogy nekikezdjek. Az is nagyon szimpi volt, hogy azt írta a Bence aki Tamás (:P) hogy nem lehet csak úgy beleugrani, érjen meg az elhatározás...blabla. All in all, írtam magamnak egy diétát, és megdumáltam magammal  hogy heti 3x futok, 3x tornázom. A torna az egyelőre gerinctorna lesz, mert kicsit roki vagyok, már a ping-pongozástól is becsípődik a derekam, szóval nagyon vigyáznom kell magamra, mert 1-1 ilyen rossz mozdulat 2-3 hét fekvést és kínlódást jelent. A gerincemnek is jót fog tenni a fogyás, és ha már marhára megerősítettem az ottani izmaimat a tornával, akkor megpróbálok mást is.
Jöjjenek a tények, amik mint tudjuk makacs dolgok...
  • 27 év
  • 170 cm 
  • 85 kg (ez még csak saccolás, mérlegelés és centizés később)

Később beszúrom a diétát is, és lesznek majd képek habtestemről. Azt tervezem, hogy minden második héten lefotóztatom magam, tükörre fogyunk, ó jeee:) Még nem vagyok felkészülve teljesen a kezdésre, be kell vásárolnom stb, de ma el akarok menni egy pre-futásra, hogy tudjam mi vár rám...meg fogok dögleni!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése