Before-After képek 70 nap után

Izgultam. Már 6kor felébredtem magamtól, és olyan kicsinyes gondolataim voltak, hogy ha nehezebb leszek mint tegnap reggel (igen, rááltam 74,3-at mutatott) akkor én biza azt nem vallom be senkinek. Nem tudom hogy csináltam, de megmenekültem a hazugságtól, 73,7 kg-t mutatott, ráadásul úgy hogy - érzékenyek most ne olvassák - a fürdőszobai látogatásom nem volt sikeres.









Itt a táblázat, magam sem értem, hogy lehet az hogy az utolsó két hétben 2,4 kg-t fogytam, mikor a megelőző 2hetseknél rendre 1-1 kiló ment le. Lehet nem most kellene abbahagyni a programot??? De már az is eszembe jutott, hogy biztos valami betegségem van ami még tünetmentes, és majd fél év múlva csontomra száradva felfal a rák.
A centik is jöttek nagyjából, a mellbőségem sokáig stagnált, aminek nagyon örültem, de most éreztem hogy ez is kevesebb lesz, nincs mese ahogy helyi fogyás sincs. A derekam szinte a legklasszabb, ahogy a csípőm is lassan megindult lefelé a programközi stagnáláshoz képest. Just for the records, a derekam nekem az a köldökömnél van (tudom hogy igazából nem ott van, de az a tuti támpont), a csípőm pedig ott ahol a fenekem a legnagyobb, ugyancsak az egyértelmű mérések kedvéért. Ha csípőcsontnál mérek egyet az 97 centi, de ez annyira nem igazt mert az eredeti méreteimet itt nem tudom. A képek nem tudom mennyire fogják visszaadni, de a combom a legfaszább, arányaiban onnan ment le a legtöbb szerintem. A kar az kar, van még rajta bőven integetőháj. Talán már nem olyan puffos mint volt.
Összességében teljesen elégedett vagyok a 70 nap alatt elért eredményeimmel, előzetesen 10 kilót vártam a programtól ,ez egy picit több is lett. Mindezek mellett szeretnék még fogyni 5-7 kilót, és akkor leszek tökéletesen elégedett.
Képek: kicsit elbasztuk Tittivel, mert elfelejtettünk elől nézetből felemelt kezes képet készíteni, de annyi baj legyen. Kifakultam basszus, mennyivel szebb színem volt még szeptemberben. A jobb oldaliak a 0. napos képek, a bal oldaliak pedig a 70. naposak. 




Na mit gondoltok?:)


UI: a lifetiltes megjelenésem nem tűnt el nyomtalanul, tegnap 404 oldalmegjelenítésem volt...szemben az átlag 150-nel.

20 megjegyzés:

  1. szemből képeken figyeled, hogy kilátszik a kulcs-csontod, csontos?:) Meg a hátadon is látni már a lapockákat, yay:)
    Ügyes vagy:)) és szép is:)

    VálaszTörlés
  2. Ó hát kicsit máshol áll a f.ruci....hát elég kemény...nagyon grat! most őszintén elgondolkoztam itt helyben magamon...
    debra

    VálaszTörlés
  3. Szépen, arányosan változtál, kivéve a hasad, mert attól szinte teljesen megszabadultál :) Nagyon ügyes vagy, szép formáid lettek :)
    Hogyan tovább? lesz tovább? blogolás?

    VálaszTörlés
  4. Hülye telorol előzőhoz ment a komment.. blogolast abba ne hagyd:) de már ugyis igerted h nem

    VálaszTörlés
  5. csak röviden reagálok, mert 10.15től előadás :D

    eeeeeez nagyon faszányos ;) nekem az oldalról lekapott képek tűnnek a leglátványosabbnak főleg has és comb tájékon. előröl pedig a comb.

    nagy nagy gratula! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm szépen csajok, mindannyiotoknak:)
    Boszi: Megígértem Macskacicó kolleginának, hogy nem hagyom abba a blogolást, de amúgy magamtól is így gondolom, dokumentálni szeretném a köztes időszakot, meglátjuk mennyit szedek vissza. Aztán januártól jön egy újabb 70 nap, mert van még miből leadni.
    MC: én nem a szoli az két különböző dolog, életemben 1x voltam, akkor is teljes testemen kijött a napallergiám és vakaróztam egy hétig mint aki rühes.
    A természetes napfény a barátom, idén nyáron sokat pancsoltunk:)
    Aaaa, és milyen vagy, mert csórhattam volna Tittitől könyvet bikiniért, te meg itt emlékeztetted:D

    A hasam amúgy tök érdekes, mert élőben nincs benne az a kis pukli ott oldaltájt, de 85 kilósan sem érzékeltem ezt, csak a fotók adják így ki.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon látványos a hátad, a combod, a csípőd és összességében: jól fogytál, mindenhonnan a törzsed/ derekad is, pocakod is lement :) szép!! gratulálok.
    Most jön majd a megtartás :) nekem is hiányzik a szalámi és irigyellek is az almás sütiért amit a napokban olvastam nálad és hamarosan eszed...

    VálaszTörlés
  8. Sorry, nem akartam rontani a biznicet, csak ugye az igazsagerzet :):):):)

    Uj ruhaval unneples nem merult fel amugy? :)))

    VálaszTörlés
  9. nem lenne rossz shoppingolni egyet, bár, most rengeteg ruhája megint hordható, pont du húztunk elő 2 farmert, amit 68 kg-osan hordott, és mind2 hordható, bár még kis hájat kinyomnak.

    VálaszTörlés
  10. Erika: épp most nyomtam be a sütit:)másfél szeletet, a másodikat már csak a szemem kívánta, a kutyák örömmel felfalták a maradékot:)
    MC: shoppingolni jóóó, hirtelen nem is tudom hogy mit, inkább felsőket, de azt is szedtem elő pár régit, gatyám jelenleg annyi van mint a szemét:) Majd cicifixet meg csizmát akarok:D

    VálaszTörlés
  11. nagy grat, rettento motivaloak szamomra a kepek, es olvasni, hogy lefutsz 10K-t!a karacsonyi idoszakhoz jo szorakozast, januartol pedig egy ujabb nagy adag kitartast kivanok :) a.nna

    VálaszTörlés
  12. KÖszönöm szépen a.nna:) Nem is 10, csak 9,5! De majd egyszer lesz 10 is:) Holnap péntek!!!!

    VálaszTörlés
  13. Hihetetlenül látványos az eredmény :) gratulálok. Jó érzés, hogy végre olyat látok, ami nem csak úgy "ki tudja igaz-e" hanem biztos lehetek benne, hogy meg lehet csinálni, és hogy Te véghezvitted :) Ránézve a képekre, látom hogy Neked mindenképp megérte! ésésésés, tökjó :)

    VálaszTörlés
  14. Anna: köszönöm szépen, naná hogy megérte, és mindenkinek megéri végigcsinálni a saját egészségéért, nem akkora nagy áldozat és szenvedés ez a 70 nap, hogy vacillálni kellejen rajta, persze így már h túl vagyok az elsőn könnyen lehet nagy a szám. De tényleg úgy érzem, hogy nem volt olyan nehéz, az első 2 hét után belerázódtam. :)Jelenleg nagyobb kihívásnak tűnik a megtartása:)

    VálaszTörlés
  15. igen, a megtartástól én nagyon tartok, már ha eljutok addig:D remélem írsz majd rendesen beszámolókat:) bár ahogy látom, nem kell aggódnom, máris írtál.

    VálaszTörlés
  16. Jaja, a blogolást is megszoktam, és sokat fog segíteni abban is hogy ne zabáljam degeszre magam januárig, mert tudom hogy itt le kell írnom minden egyes falatot.:)

    VálaszTörlés
  17. uristen!!:)) nagyon gratulálok.... engem sikerütl ezzel ravenned egy ilyen blogra.... :))

    VálaszTörlés
  18. @Névtelen
    :))
    Írd meg a címét ha elkészült!:)

    VálaszTörlés