Sikerélmény!!!

Ugye eddig 2x mentem el futni, amiből az első alkalommal a felét lesétáltam (futás-séta-futás-séta), a második etapnál pedig behaltam nőiesen. Ma kicsit félve mentem neki a dolognak, lájtos bemelegítés után elkezdtem kocogni, figyeltem hogy ne a lábfejem első részére érkezzem meg, és sikerült felvennem egy csiga de egyenletes tempót, és egészben, ismétlem EGÉSZBEN lefutottam a 3 kört, megnyomva a végét (ami kívülről úgy nézhetett ki mint egy fitt ember futása én bezzeg majd bele döglöttem), ami 1,5 km volt összesen, majd még sétáltam belefutásokkal egy plusz kört. Szóval baromi büszke vagyok magamra, nagyon jól esett a lelkemnek, hogy nem álltam meg, én voltam a legjobban meglepődve:) A végén nyújtottam, és tényleg nem hülyeség.
A kajával kicsit megcsúsztam ma, reggeli, tízórai pipa ahogy kell, aztán ebédelni csak fél5-kor tudtam, ezért kihagytam az uzsonnát, és csak egy joghurtot ettem 8-kor vacsorára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése