Helyzetjelentés

Első nap eltelt, nem volt benne semmi durva, picit éhes voltam délután, de semmi extra. Majdnem ugyan azt ettem, mint amit leírtam korábban, kivéve hogy uzsira rizs sali komó helyett rizs+szilva volt. Szedtetek már 5 dkg rizst a tányérotokra??? Picit meglepődtem, utána egyből az volt a gondolatom, hogy én ebből máskor simán megeszek 5x ennyit (szeretem a rizst) valami husival, mindezt teljes lelki nyugalommal, merthogy a rizs nem is hizlal..háhááá. Viszont öröm a kutya a háznál, a kis szemétláda Methos elkunyerálta a szilvámat, majd kiköpte a szőnyegre :P (kutya-anyád hogy van? éhezőtől elvenni aztán meg se enni....). Vacsoránál ugyan ez, csak akkor már megette a túrót, amit nem bántam mert nem tudtam volna benyomni mindet. Megittam 3 liter vizet, ennek megfelelően le se robbant a budi a seggemről....be kéne rakatnom egy csini katétert...vagy nem tudom...addig nincs gond míg bent vagyok az irodában, de ha valahova menni kell az igen ciki.  Tornáztam is, kicsit jobban elfáradtam mint szoktam, ma megint futok. Ajvé!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése