5500

Háháá, na nem a diétával eltöltött napjaim száma az a szám, mert akkor már csak a csontvázam pötyögne a húsos kis ujjacskáim helyett:) Viszont büszkén jelentem be, hogy életemben először lefutottam egészben, megállás nélkül 5 (öt) kilométert:))))))))))))))) Levezetésnek megvolt az 1 kör séta, ami 500 m, így jön ki az 5500. Vessetek meg, de oltári büszke vagyok magamra, hogy sikerült, és ráadásul nem is volt olyan nehéz. Az első 5 kör (2,5 km) sokkal megerőltetőbb volt, mint a második 5. Ki érti ezt? Egyébként nem terveztem el, hogy ma ennyit fogok futni(sőt, úgy volt hogy ma egyáltalán nem lesz mozgás, mivel suliba kellett mennem, de elmaradtak az órák, természetesen mikor kell szólni, ha nem kezdés előtt 25 perccel, mikor már megérkeztem a 30km-vel arrébb elhelyezkedő ojjektumba), belőttem magamat 3 km-re, de volt még kedvem 1-et, és még egyet, majd utána elkapott a gépszíj, hogy olyan isten király volnék ha menne az az 5-ös. Lehet hogy bennem volt az uzsonnára megevett meggyes cerbona szelet (75 kcal) generálta bűntudat, azt ettem mivel pont nem volt nálam  virsli paradicsommal. Ezzel meg is gyóntam eddigi legnagyobb kaja bűnömet, de nem lesz ebből rendszer. :) Az ebédem nagyon fincsi volt, csirkecomb bőr és zsiradék mentesen, párolt ződdel, nyami:) Igazi felüdülés volt a combhús. Csak csendben jegyzem meg, hogy micsoda verseny csirkék lehettek, mert 2 combról nyiszáltam le 15 dkg husit. A mai nap másik balfaszsága, hogy elfelejtettem bevenni a tablettáimat, és csak 2,5 liter vizet ittam, de mivel közlekednem kellett, és nincs minden 150 méter után felhúzva egy luxusbudi az utcán, így maradt a dehidráltság, de alvás előtt még megiszok fél litert, hogy megnyugodjon a szivacs lelkem. 
All in all, csudállatosan hepi vagyok, holnap jön haza a zember csigazabálók földéről, és lapul nála valami vásárfia nekem, juppé, meg persze neki is örülni fogok :)))))))) Non plusz ultra így, hogy várom haza őt, kihúzhatom magam egy rokonlátogatás alól, ami nagyban segít elkerülnöm a kísértést.
Funny, tényleg kb így szoktam futni :)

5 megjegyzés:

  1. Gratuláloook :D nagyon ügyes vagy, nem egyszerű dolog lefutni 5 km-t, le a kalappal:)

    VálaszTörlés
  2. wow, ügyi :) Ha jól emlékszem, nálad olvastam a kezdeti időkben, hogy pár km is szenvedés volt. Nagyon gyorsan fejlődsz, le a kalappal :)
    Egyébként köszönöm a sok kommentet a blogomhoz, kicsit neked is köszönhetem, hogy nem törtem le a zéhá után és visszapofáztam és megkaptam a kettest :D le is írtam a sztoriját :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi csajok, tök aranyosak vagytok:)
    Igen, én voltam aki 1 km-t sem tudott egészben..:) Megyek hozzád, nézem mit alkottál:)

    VálaszTörlés