Egy hős!

Igen, igen! Ez én volnék az. :) Megettem a túrómat natúrban, mindenféle csúszáskönnyítő nélkül. Arra gondoltam ugyanis, hogy ha kihagyom a ch-t a reggeliből, akkor tízóraira az alma helyett megeszem 2 db abonetet beefsteak-kel, megnéztem 121 kcal/100g, és 1-2 dekánál több nem fog kerülni a laskára :) Természetesen a vajat is kihagyom, nem kergültem meg, egyelőre.
Jöjjön a tegnapi kajamustra:
  • 2 tojás, 2 abonet, mutatóba piros arany, 1/4ed pritamin paprika
  • 1 light jogbella
  • 15 dkg csirkemell, pici párolt ződ, kiegészítve 1 db kis méretű krumplival, aminek a felét elkunyizta Hópehely és Binchi, a husiból is kaptak. 
  • 1 alma
  • 45 g sonka, tej+müzli 
Kicsit többet engedtem meg magamnak vacsira mint szoktam, de úgy vágytam arra a sonkára, és nem is éreztem lelkiismeret furdalást, mivel jóval kevesebbet eszem, mint kellene. Lehet ezt majd jól meg is szívom, ugyanis a napi kcal igényem ülő munkával, 0 mozgással 2300 kcal volt 85 kilósan. Na most ha betartottam volna a 15-20% kcal deficitet, akkor olyan 1840 kcal-t kellett volna megennem, szemben az 1000-1200-al, a mozgás miatt elégetett pluszokról ne is beszéljek. Szóval, ha lesz egy kicsit több időm, akkor lehet összeszedem hogy mennyi az annyi, és kicsit megengedőbbre írom a diétát, azaz csak az adagokat. Leginkább a tízórai, uzsonna fronton akarom növelni a kcal-t.
Most szóltak rám, hogy siessek, nincs időőőő, ezért csak gyorsan beszúrom milyen klassz csuklósúlyokat kaptam:)
Ja, volt mozgás is tegnap, végre futhattam, 3,5 km, váltakozó intenzitással, sprintelésekkel. Nagyon jól esett, tüdőben picit nehezebben bírtam, de tök jó volt, ezután így fogom csinálni!
 

6 megjegyzés:

  1. pont ezt akartam írni, hogy borzasztóan kevésnek tűnik, amit eszel. biztos nem lesz gond? szerintem nekem a közepén ezért állt le annyira, mert én is ennyit ettem... aztán még jót is tett az a pár nap bűnözés, mert utána újra beindult. úgy vagyok vele, hogy annyit eszem (vagyis inkább ettem/enni fogok), amennyi a súlytartás-500 kcal, mert ha így nem fogyok, akkor azt még tudom hova csökkenteni.
    csuklósúly fasza, én anélkül is meghalok bárminemű karizom gyakorlat során :D

    VálaszTörlés
  2. Mondjuk jól elvoltam ennyi étekkel, csak ez jóval kevesebb annál amit normális esetben megeszek, szóval majd jövőhéten mérlegelés után megállapítom a szükséges kcal bevitelt, és alá megyek 20%-al, vagy 25-tel, leginkább azért a 25-öt, mert mondjuk ha a párolt zöldséges zacskómban marad még 5 deka, azt szívbaj nélkül odacsapom az adaghoz ha úgy van, inkább bőven számolom, mint hogy túl sokat egyek.
    Eddig is előfordult ilyesmi, bár levest szinte sosem eszem, meg a gyümölcsöm is az almára redukálódott, mióta egy kedves ismerős idezöttyentett vagy 1 mázsányit több ízben :))
    Jajj, nagyon kíváncsi leszek, hogy fog szuperálni a csuklósúly, eddig 0,5ös palackokkal oldottam meg ezt. Annyi, hogy már a bemelegítést is ezzel kell végeznem,mert kis idő míg felveszem, és Réka nem kegyelmez :PP

    VálaszTörlés
  3. Jaja, nekem is bejon a csuklosulyod, ZUPPER.
    Te mindig ilyen keveset eszegettel, vagy csak mostanaban csaptal igy bele a lecsoba? o.O
    Az elmult par napnal en is pont azt neztem amit thatsme is, h ez tok keves, szinte kevesebb mint nekem az eloirt, pedighat...
    Szerintem az emeles jo otlet, neked siman kene 1800 kcal ha mozogsz mellette...

    En pont most irom a sajat etrendemet, tegnap pedig tartottam egy CH napot (hallod, olyan rosszul lettem a 250g kenyertol mint a fene, pedig 3 reszletben ettem...), es azon tunodom h tuti nekem mar be van fekezvodve az anyagcserem, mert nyaron siman ettem 1.5x-2x ennyi kaloriat, fele ennyit se mozogtam es tartottam stabilan a 3 kiloval nehezebb sulyomat. Most meg izmot epitek a leirt etrend mellett, azaz a testemnek meg erre is jut tarcsiba. Jo, mi?

    VálaszTörlés
  4. amugy ezekbol a csuklosulyokbol bokasulyt is lehet csinalni, vagy az mar masik mufaj?

    VálaszTörlés
  5. Jó a bokámra is, megnéztem:D De oda eszem ágában sincs feltenni, lábam-seggem nehéz, nem hiányzik még rá a plusz súly:D Most adtam le:))))

    Kajáról: Az az igazság hogy most kezdem érezni hogy kevés ez a hami, illetve hogy most itthon van mindenki, illetve hát a társaság nagyja lakást felújít,anyum meg én maradtunk backup-nak, és már 3 napja sütünk főzünk takarítunk, érzem az illatokat és szinte 3 napja éhes vagyok...és olyan kajákat csináltam ma is amiket imádok, mint a majonézes kukoricát, meg fokhagymakrémlevest, stb stb....ez így nehéz. De ha nem lenne előttem, simán tudnám tartani az étrendemet, viszont érzem magamon, mióta valahogy bekattant hogy sokkal kevesebbet eszem mint kellene, picivel többet megengedek magamnak. Bűnöztem is egy csokis pufirizsa lecsúszott, igaz van ez, vagy nekiesek a tiramisunak, és kivégzem:D

    Kiraktad az új étrendedet? Lemeóznám:D Hogy hogy rosszul lettél a kenyértől? Beleállt a hasadba?
    Néha az jut eszembe, hogy senyvesztjük itt magunkat, számolgatjuk a kalóriákat, éhezünk, izomlázunk van, mi van ha sok hűhó semmiért, és a program után pár hónappal ugyanott leszünk mint azelőtt?

    VálaszTörlés
  6. Ja, és nem, én csak most eszem ilyen keveset, nagyon sokat tudok ám burkolni ha finomak vannak, meg alkalom meg társaság, meg satöbbi:) Tpk azé' vagyok kövér, mert szeretek enni, nassolni :P

    VálaszTörlés