32. nap

Nem bírtam ki, és elővettem a régi gatyáimat, amibe már nem tudtam, vagy nem szívesen préseltem bele magam. Nos, a 4ből 3at hordhatónak nyilvánítottam, ez nem azt jelenti hogy lóg vagy ilyesmi, mert közel se, de csak egy egész picit tolja ki a hájamat, a hízási érában amúgy is sokat hordtam így. Azt az egyet még tartogatom, hozzá tartozik az igazsághoz, hogy sosem szerettem, mert mindig kényelmetlen volt, nem is tudom miért vettem meg...szóval abba még fogyni kell bőszen, talán, remélem hogy a program végére szépen fog állni. Igazából le vagyok most eresztve, ezért is próbáltam felvidítani magam a gatyapróbálással, de most az sem vidít fel hogy nem kell nacikat venni (ha ez egyáltalán felvidíthat egy nőt).  Már tegnap se voltam toppon, éhes voltam, be is bűnöztem egy almát ebéd előtt, mert nem bírtam ki (későn jött a húsom és megint fél4kor ebédeltem) és a combos rékát se csináltam valami nagy meggyőződéssel, uzsonnára pedig gyümölcs helyett megettem 4 fél diót, anyám isteni illatú almás sütit csinált, a többiek meg odáig voltak tőle meg vissza, úgyhogy biztos marha finom, mert nem vagyunk egy műfényező bagázs. Ma sem sokkal jobb a helyzet, esik az a kurva eső, taknyos undorító idő van, és alig 5 perce vetettem le a pizsamámat. Jelenleg nulla az esélye annak hogy kimenjek futni megint a menetfelszerelésben, legalábbis most nagyon úgy érzem. Felsejlett a gondolat hogy megcsinálom azt az 55 perces Béres Alexandrát amiről már beszéltem...hác na, kb annyira villanyoz fel mint csikóhalat a szájpecek.

7 megjegyzés:

  1. Hello baby, indulok futni, gondoltam szolok... hatha van kedved csatlakozni legalabb virtualisan :)
    Head's up, es meg meg se koszontem a csodalatos odat, amit hozzam irtal a lapomon :DDD
    neha vannak szarabb napok. Az egy almaert pedig hmmm,10 fekvotamasz, 40 guggolas!!! (:D nehogy nekiallj, 1 alma, ne rohogtess :))

    VálaszTörlés
  2. jajj te szegény szájpeckes csikóhal!:D
    én láttam, h futottál is, és megvolt a plusz meló is (köszi Apu:P)
    a süti tényleg isteni, de nem fog vigasztalni ez a tény majd nyáron, amikor te qvajól fogsz kinézni, nekem meg a süti kiül a hasamra....

    VálaszTörlés
  3. Végül úgy alakult ahogy Titti írja, voltam futni, aztán megnéztem mit csinálnak a fiúk, (fát daraboltak a kazánba, de úgy az egész télire valót) úgyhogy segítettem nekik fát pakolni kocsira föl, aztán helyére be:) Mozgás közben azért jobb kedvem lett, meg tudjuk egymás vérét szívni rendesen, és az vicces. A pluszmunka jutalmául befaltam egy étcsokis-narancsos pufirizsát:D Hát na, ez már bűn, de ilyen finomat már 1 hónapja nem ettem:)
    Tittike, ne bánkódj, tavasszal jössz velem futni, és ráfoglak a diétára is:)

    VálaszTörlés
  4. ugyan-ugyan :) ha neked egy alma bűnözés, akkor mit szóljak én? :D egyébként itt is ilyen idő volt/van, mondjuk én nagyon szeretem ezt a fajtát, meg az őszt, az esőt, a ködöt, a szürkét, a hideget (nem, nem vagyok gótikus vagy ilyesmi :D), talán azért, mert a felmenőim közt vannak skandinávok, bár sose találkoztam velük :D
    tegnap volt egy 1 órás séta, szólt a barátom hogy öltözzek be, mert nagggyon rossz az idő, hát ő meg pont déli típus, mondom akkor előveszem már az átmeneti kabátom, ha ő már megfagy. de aztán kiderült, hogy nagy kamus, úgy összeizzadtam magam 1 póló + vékonykabátban, hogy nocsak :( ha jól sejtem sikerült ráfáznom a mostani megfázásra :(

    VálaszTörlés
  5. Jujj,te tényleg valami északi nép leánya lehetsz:) Gyógyítsd ki magad gyorsan, nehogy egy séta okozza a veszted!:)

    VálaszTörlés
  6. Ezek a nacipróbák igen fel tudják dobni az embert.(: Gratula.

    VálaszTörlés