Közel a feléhez

Ma van a 34. napom, ez már majdnem a fele a programnak, és bizony érzem is ezt. Kicsit fáradok, utóbbi napokban lanyhult a lelkesedésem, nem még nem csúsztam el azon a banánhéjon, csak van egy sanda gyanúm, hogy nekem itt és most kell nagyon erősnek lenni, mert vannak éhes gondolataim. Azért írom ezt, mert nem fizikailag éhezem, hanem  a lelkem szeretne már egy csokit, mondjuk azt a finom étcsokis narancsosat, vagy egy kis tésztát..ah,veszettül hiányoznak az ízek. Csak gépiesen tolom be a csirkét a ződdel, már észre se veszem hogy szar az íze, és normális ember aki( értsd nem diétázik) belekóstol az egyből elfintorodik, én meg úgy vagyok vele, hogy kaja kaja, kitölti a helyet, legalább nincs kelkáposzta főzelék íze amit igazán gyűlölök. Ezzel együtt kezd kúszni egy olyan parám is, hogy innentől fogva én már nem fogok bizony fogyni. Mert már lement 7 kiló, a könnyebbik 7, és félek a szervezetem megszokta a kis adagokat, a futást, a tornát, és mi van ha nem hajlandó fogyni többet?Sőt, össze fogom sírni magam ha jövőhéten ráállok a mérlegre a 6. hét végén és többet mutat mint legutóbb.  Tehát egyértelmű, hogy rá kellene kapcsolni. Csak itt a bökkenő, nincs kedvem többet mozogni. Örülök ha megcsinálom az "alapokat", általánosságban kattogok és szidom az őszt, meg a takony időt, aminek nem kicsi szerepe van a hisztiben, mert hát mennyivel jobb a kedve az embernek ha süt a nap. Nem érdekel engem ha hideg van, csak ne lenne minden ilyen nedves! 
Kedd reggel van, amiből következik hogy tegnap hétfő volt (de qva okos vagyok), akkor meg Enikő és a kínzókamrája. Sokkal szebbek most a foltok az oldalamon, lehet még lövök is róla képet és ha látszik fölteszem, hogy lám lám mekkora az állatkert és én vagyok a pedigrés marha hogy ezt csinálom magammal. Éjszaka felébredek rá, hogy egyik oldalamra se tudok feküdni, mások erről látleletet szoktak vetetni...
Egyszóval nyiff nyaff és hiszti van, de legalább itt megengedem magamnak hogy kicsit nyavalyogjak, de ennyi. Én akartam, hát megkaptam, szó se róla az eredmény is az enyém lesz, és remélem lesz, és ez egy picit felvidít. Lehet mégis fogok többet tornázni...majd még jelentek...

28 megjegyzés:

  1. :) csak este akartam irni, mert nagyon melo van, de csak nem birtam ki. Figyu, ha nagyon ki vagy mar egve, allitolag az is szakszeru, h elhatarozod elore, h melyik 1 (esetleg 2) nap lesz a "töltős" napod, és akkor ehetsz szénhidrátot, pl egy kis csokit, tesztat, ilyeneket. Bence is irt errol, meg lattam az alacsony CH tartalmu dietaknal (igaz, ott extrem alacsony a CH), hogy ott van h 5 nap extrem low, 2 nap high CH terheles, es h ez az optimalis a zsirveszteshez (nem kezdesz el egyaltalan tartalekolni, nem huzza be a kezifeket a szervezeted).
    Ha meg nem torpantal meg a fogyasban, akkor elvileg nem muszaj, de ha lelkileg nagy szukseged van ra, akkor inkabb tervezz be 1 v 2 ilyen napot, ird meg nekunk h most csinalod, es utana folytasd szepen a dietat, ahogy eddig.
    Mhmm? :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem nem lesz gond, nem emlékszem, hogy írtál e vmit a HCC GC CLA STB fogalmam sincs mikről, de ha nem szeded eddig, és megakadsz, biztosan segítenek valamennyire. Én anélkül toltam végig (még van 4 nap :D), piruvátot akartam venni, de mikor láttam, hogy 6ezer, enyhén kijött a szemem a helyéről és hát... na, nem vettem meg :D

    VálaszTörlés
  3. thatsme: szedek zsírégetőt, meg étvágycsökkentőt, de nem lifetilteset, hanem spirulinásat, már megvolt diéta előtt. Nem is ezzel van a baj, mert igazából azt gondolom, hogy a program után sem fogom ezeket szedni, szal van ebből 1 havi adagom, azt megeszem, oszt csókolom, önerőből fogyok, ezért nincs turmixom se...

    leningrad:
    Köszi a tippet:) Meglátjuk mit hoz a jövőheti mérlegelés, addig kibírom, utána eldöntöm mi legyen, amúgy baromi szimpi most ez a dolog:)Azért is, mert talán nem fogok úgy elseggelni a program után ha beiktatom ezeket a napokat, mondjuk heti 1 nap, vagy másfél heti 1 nap elfogadható. Kérdés hogy ebbe mi fér bele?Abban segítesz? Evidens hogy nem lehet spagettival töltött kádba ugrani, (hehe nyam nyam, garfieldnak érzem magam) de lövésen nincs mi lenne a jó.

    VálaszTörlés
  4. Hat en sem vagyok nagy taplalkozasi tanacsado, csak anno olvasgattam utana, de majd jol kitalaljuk egyutt a megfelelo cikkekbol :D
    A heti 2 nap tenyleg nagyon alacsony CHhoz volt irva (napi 30g alatt!), ha nem csak egyszeri vagy ketszei toltos napot iktatnal be (en eredetileg erre gondoltam, h pl most a felenel, meg mittomen, 3 het mulva:), akkor legyen inkabb 10 naponta 1 mint hetente. Viszont a cikk szerint (majd elokeresem), ilyenkor tenyleg lehet tesztat tesztaval, nyilvan direkt egeszsegtelent (tartositoszeres, izfokozos) nem kene mert megszivod a toltes utan:)
    Majd utananezünk, jo? :)

    VálaszTörlés
  5. Mas: en elkezdtem a CLA-t meg HCA-t (Peak-es), de tegnap 2x is rosszul lettem (szerintem leesett a vercukrom, mert szenhidratra javult), es tegnapelott valamint tegnap delutan is okadhatnekom volt, kicsit ma reggel is. Mivel egyszerre szedem a kettot, ezert gozom sincs melyik tehet a dologrol, egyaltalan h ezek lehetnek-e az okai (mondjuk gyanus az egybeeses).

    Ti nem tapasztaltatok ilyesmit? (bar nem tudom Ketket-en kivul szed-e mas ilyen cuccokat a blogolok kozul)

    VálaszTörlés
  6. Én pont hogy nem ezeket szedem, sajnos vagy nem sajnos. Viszont nekem is volt olyan hogy fájt a gyomrom és tuti a pirulától, de csak ritkán fordult elő, meg általában akkor ha ebéd után vettem be, és nem előtte. Mondjuk kár belém a gyogyó, mert az esetek 40%ában vagy elfelejtem bevenni vagy csak később jut eszembe...
    Mikor kezdted el a tabikat?Rögtön utána előjött? Ha sokáig kínlódsz vele, szvsz nem érdemes sanyargatni magad, hiába lökne rajtad fogyás ügyileg, de így inkább visszahúz.

    A segítséget behajtom:) Jó nekem a 2 heti 1 töltőnap is, csak várhassak valamit, már jobb a kedvem ettől:D Sőt, az is elég ha ebédre kapok valami rendeset, meg tízórai helyett egy kis mocsoládé, vagy 1 szelet süti:) A nap többi részét meg rendesen, kiadós mozgással.

    VálaszTörlés
  7. Ha megáll a fogyás, segítségként azt lehet csinálni, hogy vagy töltesz vagy csalsz (mind a kettő dolga az anyagcsere felpörgetése), de a cukrot el kell felejteni. Ha töltesz, akkor több tiszta ch-t vigyél be, ha csalsz, akkor több zsírt, a sütemény egyikbe sem fér bele. Szerintem inkább csalj. Bár van egy olyan érzésem, hogy a telítetlen zsírbeviteled nulla, tehát egy kis lenmagolajat nyomnék a helyedben a salátára (tonhalra). Általánosan akinél megáll a fogyás, az vagy keveset vagy rosszat eszik.

    A mozgás pedig reggel, éhgyomorra a leghatásosabb, amikor alacsony az inzulinszinted.

    VálaszTörlés
  8. Elfelejtettem belinkelni, most megtaláltam magyarul egy profi étrendjét, nyilván nektek elég az ő adagjainak a fele:

    http://body.builder.hu/cikkek.htm4?id=891

    VálaszTörlés
  9. Megnéztem mindkét csaj étrendjét, egyiktől sem vagyok elájulva. ha ezt, illetve ennek a felét kell enni akkor én most beadom a kulcsot és elásom magam.:)
    Azt honnan gondolod, hogy a telítetlen zsírbevitelem 0, nem értelek, vagy félre értelek:) Sztem ilyen csak elvi síkon jöhet létre, és momentán rám nem igaz, ha csak a mai joghurtomat nézem sem.
    Mindig délután vagy este jut csak időm mozgásra, a reggel nagyjából kivitelezhetetlen. Mondjuk éhgyomorra sztem elszédülnék, nem?

    VálaszTörlés
  10. Na, még jó hogy külön tanultam táplálkozástant, és leírtam az előbb azt a hülyeséget:)
    Szóval, egyáltalán nem eszem semmiféle hozzáadott zsiradékot, ma fordult elő 5 hét alatt első alkalommal, hogy pici olíva olajon pirítottam. Ami rosszaság a sovány sonkában, sajtban csirkemellben van, az jut be. Plusz még a gyümijoghurt, de arról nem vagyok hajlandó lemondani. Egyébként sok gyümit, mostanában főleg almát eszem és kis diót is szoktam hébe hóba. Tonhalat nem eszem egyáltalán, lehet hogy kellene, de ez nekem olyan pre kaja, nem lakom jól vele. Meg hát a tonhalnak melyik formájára kell gondolni?o.O

    VálaszTörlés
  11. Pár dolog, amit nem biztos, hogy észrevettél, de fontos, ezért felhívnám rá a figyelmed: (1) minden étkezésükben van fehérje és jó szénhidrát, napi 5-6 alkalommal, kb. 20-30 gr. fehérje, fele ennyi ch étkezésenként. (2) az utolsó étkezésben a szénhidrát már csak zöldség (gyk. rost).

    A csirkemellet veheted zsírmentesnek, a sonka necces, a sajt viszont egyértelműen csaló étkezés, a tejtermékek tele vannak telített zsírral. A dió kicsit jobban hangzik. A gyümölcs kétélű fegyver, kb. 30 grammig a gyümölcscukorral nincs gond, azon felül viszont nagy gáz lehet belőle. Alma (savanyú), grapefruit, eper okés, de pl. banán és hasonló édes dolgok már nagyon nem jók.

    A feltételezésem a táplálkozásodra nézve Leningrad kajáján alapult, nála láttam, hogy van, amikor egy komplett étkezés egy alma vagy körte. Semmi fehérje, rossz ch?

    A gyümölcsjoghurt remélhetőleg legalább cukormentes, és délelőtt nyomod le. :)

    Az esti futás is okés lehet, de utána már csak húst és zöldséget nyomass, úgyis fasza.

    Ha éhes vagy, nincs gond belőle, ha tiszta fehérjét eszel, mivel abból a szervezet sehogy sem tud zsírt tárolni, de el tudja égetni energiaként. Tonhalnál a tengeri lében konzervet eszik, én ha diétázom, akkor 1 étkezés/1 konzerv alapon nyomom. 6 konzerv majd 1 kiló tonhal, azzal azért jól lehet lakni. :)

    VálaszTörlés
  12. Nevtelen: :) napi 100g körüli feherjét eszem, nem fogom szégyellni magam amiert tizoraira nem kefirrel tolom az almat. Ha megfigyelted, igyekszem enni melle valamit, amitol picit lassabban szivodik, es nem rug akkorat a vercukorszintbe (+rost vagy olajos cuccok). Ketket nem azt eszi amit en, azt én eszem, amit én :)

    VálaszTörlés
  13. Nevtelen: meg valami, bar nem akarok beleszolni a te eloadasodba. Ha ehes vagy, es csak tiszta feherjet eszel, eleg csunyan rapacsalhatsz. Amennyire emlekszem (kb 2 eve olvastam ilyesmiket, amikor meg aktivan sportoltam, es szerettem volna jobban fejlodni), feherjebevitelre _novekszik_ az inzulinszint, ha ehhez nem juttatsz be semmit amit lebonthatna (tehat csak "tiszta feherjet", mondjuk zsirszegeny hust eszel), eleg csunya hipoglikemia lehet a vege. Van aki jobban turi, van aki rosszabbul, de azert ne hipoztass be jotanacsokkal senkit. (nem tamadaskent irom, hanem mert tenyleg veszelyes lehet.)

    VálaszTörlés
  14. Amugy egyre morcosabb leszek, nem is ertem engem miert kevertel bele ebbe az egeszbe, es plane a szinte 0 telitetlen zsirbevitelre fel minek irtad hogy "komplett étkezésem egy alma" (mondjuk h ezt honnan vetted, azt szinten nem vagom).
    Tudod milyen kiegeszitoket, vitaminokat szedek? Omega3-mat, fokhagymakapszulat, delamerikai deneveruruleket poritva? Vagy csak kellett egy hely, ahol taplalkozasi tanacsokat adhatsz? :)
    Félve kérdem meg, tomot vagy-e.

    VálaszTörlés
  15. Névtelen:
    Az étrendemet én állítottam össze saját magamnak, alapja a lifetilt diéta, olyanokkal kiegészítve amik nekem teljesíthetővé teszik ezt a 10 hetet, Leningrad is a magáét eszi, ami hasonlóságot látsz benne az a lifetiltből fakad. Igazából azért nem izgat hogy este benyomok egy joghurtot(nyugi light), mert én nem testépítő vagyok, nem is leszek, fogyni szeretnék, és az így is megy. Nagyon más tészta a kettő szerintem. elővehetném a már említett táplálkozástan jegyzeteimet és nagyon utána nézhetnék minek milyen élettani hatása van, de nem érek rá ilyenekkel foglalkozni. Egy célom van, betartani amit kitűztem magamnak, és ez eddig megy.
    Ha tényleg attól a gyümölcs cukortól fog megfenekleni a diétám (hozzáteszem ezt is saját magamnak találtam ki), akkor úgy lesz, én bizony nem eszek joghurtot almához hogy aztán bőszen látogathassam a kis helységet.
    Értékelem, hogy jót akarsz, tényleg, de itt én inkább egészséges táplálkozásra törekszem, mint testépítő táplálkozásra, a jövőre is gondolnom kell, mi lesz 10 hét után.

    VálaszTörlés
  16. Leningrad: nem támadás volt a dolog részemről, ellenben részedről úgy vélem, hogy az. Ezt a kefíres almát nem értem. Az előadásodat majd vedd elő még egyszer. Az inzulinszint egyszerűen annak a mértéke, hogy a szervezet milyen hamar próbálja hasznosítani a vérben lévő tápanyagokat. Gyors felszívódás egyenlő magas inzulinszinttel. A főtt hús sosem fog gyorsan felszívódni. A cukor igen. Az állandó, alacsony inzulinszint pont attól jön létre, hogy folyamatosan, kis adagokban eszed a fehérjét, és a jó ch-t. Lásd a linkelt oldalon. Tovább is van, mondjam még? Inkább nem.

    Azt, hogy komplett étkezésed egy alma, abból feltételeztem, hogy a blogodban az input részben kb annyi bekezdés van, ahány étkezés van diétában egy nap, illetve abból, hogy Ketket talán írta is, hogy volt, amikor egy alma volt a vacsorája, egyéb infóm nem volt. Téves extrapoláció esetén megkövetlek.

    Nem tudom, hogy ki az a tomot, nem is érdekel, felőlem hívhatsz Gézának, és köszönöm, de ha előadást akarok tartani, azt előben szoktam megtenni. Amiket bátorkodtam kijavítani, azok pusztán az ezreléke annak, amit jó, ha tud az ember, 1 dolgon is el lehet csúszni.

    Ketket: Az oké, hogy egészséges táplálkozásra törekszel, csak pont nem azt csinálod. (Saját vélemény, kéretik nem támadni érte, és lehet figyelmen kívül hagyni.) Az egészséges, hogy 1 hónap után leáll a fogyásotok, ami a visszavágott kalóriabevitel miatt van? 2 hónap után lehet beszélni arról, hogy tényleg veszítettél-e zsírt, egy rendes diéta meg 3 hónap. (D.ZS. 46. old.) Félve jegyzem meg, hogy mellé semmilyen kimerültségnek, fáradságnak nem nagyon kéne társulni. Az utolsó mondatoddal meg 100%-ig egyet értek, a lényeg a jövő. Az olyan diéta, amivel 1 hónap után már nem tudsz fogyni, egyértelműen jelzi a besokkolt szervezetet, tárol mindent, ami tud. (Zárójeles megjegyzés, hogy mennyire egészséges az, ami sokkolja a szervezetet?) Ha a jövőben visszaállsz a normál kalóriákra, vissza fog jönni az egész. 10 hét után mi lesz? Folytatod a sportot, és hogy ha benyomsz egy finom sütit, azt nem este fogod megtenni, vagy másnap kijavítod.

    Elég hosszú lett az ELŐADÁS, elnézést érte, Domonkos Zsolt könyvében mindent megtaláltok, ha hitelesebb infó kell, mint egy nick. Sok sikert, szevasztok.

    VálaszTörlés
  17. Kedves Névtelen!
    Egyet szögezzünk már le. Ne itt csesztesd Leningradot, sőt egyáltalán nem kéne őt, főleg úgy, hogy totálisan félreérted amit mond. Én, ismétlem én vagyok az aki a tízóraiját/uzsonnáját kiváltja egy almával és nem ő.
    A másik alap dolog, mert most már engem is felhúztál, az értő olvasás. Hol írtam én hogy megállt a fogyásom?Sehol. Azt írtam, hogy félek ráállni a mérlegre, mert mi van HA megállt, de ezt semmivel sem tudom alátámasztani. Egyáltalán semmilyen mértékben nem vagyok fáradékony, sőt, sokkal több az energiám mint eddig. Szóval ne sokkoljuk a szervezetemet még egyelőre ha kérhetném. A másik dolog, hogy szerinted nem egészséges amit csinálok? Mert? Napi 5x étkezem, sokkal egészségesebb dolgokat mint előtte, szinte minden nap mozgok, mi a hibás ebből? ha csak az almát és a lájt sajtot tudod felhozni akkor én kérek elnézést.Ne egy testépítő szemével nézz légy szíves. Csak azt írod mit csinálok/csinálunk rosszul, e helyett azt is le lehetne írni, hogy helyette mondjuk te mit ajánlasz, tételesen. Aztán vagy megfogadom a tanácsot, vagy nem, már rajtam áll.

    VálaszTörlés
  18. Ketket: na tessék, így már nem névtelen. :) Leningradot egy szóval sem csesztettem, sőt elnézést kértem, ha az almás téma mellé ment, illetve kijavítottam a fehérje-inzulin dolgot. Írtam vala, hogy próbálom nem testépítő szemmel nézni. Egyébként kizárásos alapon amit nem csinálsz rosszul, azt jól csinálod, ezért azt nem akartam részletezni. Le tudom írni, hogy én hogyan csinálnám (gyakorlatilag pár korrekció, amelyeknek általában megvan a tudományos háttere), csak akkor ne legyek fasz, hogy előadást tartok.

    VálaszTörlés
  19. B+ Géza, de qva körülményes vagy :D
    Írjál egy heti helyes kaját Ketketre, a mostani mozgása mellett, aztán jónapot:)
    (A tudományos hátterekkel meg nem árt vigyázni,nyilván a tények makacs dolgok, de attól még h XY okostojás leírt egy könyvében valamit, nem tuti hogy igaz.
    Szal teória és tudomány között nagy a szakadék.)

    VálaszTörlés
  20. Géza: "Az inzulinszint egyszerűen annak a mértéke, hogy a szervezet milyen hamar próbálja hasznosítani a vérben lévő tápanyagokat. Gyors felszívódás egyenlő magas inzulinszinttel. A főtt hús sosem fog gyorsan felszívódni. A cukor igen."

    Az inzulinszint mértéke a vérben keringő inzulin szintje. A vércukor gyorsan megugró szintje gyors inzulinválaszt okoz, így helytálló, hogy a gyorsan felszívódó egyszerű szénhidrátok (pl répacukor, szőlőcukor, lisztes termékek + cukor) nagy inzulinugrást okoznak, és ez nem jó. No de ezt senki nem is vitatta. Amit kihagytál a számításból, az az h fehérje nagyon durva inzulinválaszt okoz, ami a vércukrot lenyomja a béka segge alá. Van, aki erre rosszul reagál (pl én is, szédülök, félrebeszélek), van aki viszonylag jól tolerálja.

    Ezért is kell, javasolt a fehérjét összetett szénhidráttal együtt fogyasztani, ahogy -nagyon helyesen- te is írod.
    " Az állandó, alacsony inzulinszint pont attól jön létre, hogy folyamatosan, kis adagokban eszed a fehérjét, és a jó ch-t."

    Az állandó, nem kiugró inzulinszint ugyanakkor elérhető (igaz, nehezebben) egyszerű szénhidrátot és rostot, esetleg zsírt vagy savas anyagot tartalmazó étellel, az utóbbiak ugyanis mind lassítják a felszívódást, így segítenek elosztani a szénhidrát- és így az inzulinterhelést. Mivel nem féltem extrém mértékben az izmaimat, így megengedem néha magamnak h egy-egy étkezés ne tartalmazzon fehérjét.

    Ugyanakkor most már látom, hogy nem rosszindulatból írtad azt, amit, így bocs ha megbántottalak az ingerült válasszal. Amúgy nem nekem vannak jegyzeteim, hanem Ketketnek :D

    VálaszTörlés
  21. Géza: Próbáltam most gyorsan netről találni neked hihető referenciát, mert én anno táplálkozástan könyvekből művelődtem, de az nincs velem :) itt van pl ez:
    http://www.tesztoszteron.hu/emagazin_07_168_Inzulin.php

    ha nem akarod az egészet átrágni, akkor ugorj nyugodtan erre a részre:

    "Mítosz: A szénhidrátok az egyedüli felelősek az inzulin megemeléséért.
    Tény: A fehérje is erős inzulin termelést ingerlő tápanyag."

    Itt kb le van írva amit én is mondok, azaz h a fehérjék vércukorszint emelés NÉLKÜL váltanak ki magas inzulinválaszt. Ez pedig a maradék kis vércukorszint még lejjeb nyomásához is vezethet, főleg ha a tested nem tud hirtelen valahonnan előrántani glikogént (pl a máj és az izmok már kiürültek).

    VálaszTörlés
  22. Leningrad: ok, kicsit elbeszéltünk egymás mellett. Én tanácsként mondtam, hogy amikor az ember már elér egy határt, és nem bírja, hogy ne egyen valamit, amit esetleg amúgy nem biztos, hogy kellene, akkor a fehérje a legjobb választás, mivel abból zsírt sehogy sem tud előállítani a szervezet. Erre írtad, hogy a fehérje okozhat durva inzulinválaszt, a vércukor leesését, szédülést. Igen, HA az étkezés sem tartalmazott szénhidrátot, ÉS máshol sincs elérhető (Macskacicó írta), ÉS nem vagy alacsony ch-s diétán. (Alacsony úgy értendő, hogy gyak. 0, ketogén diéta). De mivel minden étkezéshez eszel ch-t, ezért ha belöksz esetleg egy csak fehérje étkezést, semmi gond. Normál állapotban attól nem lenne szabad félrebeszélned, hogy megeszel magában egy darab főtt csirkemellet.

    VálaszTörlés
  23. Géza: írtam egy általad felvetett témáról a blogon, ha esetleg van hozzá ötleted, azt megköszönném.

    VálaszTörlés
  24. Géza: jaja, így van, én amúgy akkor olvastam ennek utána, amikor vívóedzések után csak csirkemelleket ettem magában, mondván h este már nem eszünk szénhidrátot, és nem értettem miért vagyok rosszul, remegek, szédülök. Valószínűleg ez nálam egyedi érzékenység is amúgy. De nagyon megmaradt, ezért írtam h óvatosan az egyél csak fehérjét tanácsokkal, mert rá lehet pacsálni :)

    VálaszTörlés
  25. Leningrad: én is úgy gondolom, hogy egyéni dolognak is lennie kell a háttérben. Dokival nézetted már meg? Csak mert pl. a funkcionális hipoglikémia pont illik rá:

    "Ez jelentkezhet pl. a gyomor csonkolásos műtéte után, amikor a szénhidrátok nagyobb mennyisége hirtelen kerül a vékonybélbe, gyorsan szívódik fel, magasra növeli a vér cukortartalmát és ezt a cukorszint emelkedést a normálisnál nagyobb hipoglikémia követi. (innen érdekes) Ilyen mechanizmusú hipoglikémia sebészi beavatkozás nélkül is létrejöhet arra hajlamos egyénekben: szédülést, remegést, verejtékezést, gyengeséget, elsápadást, szívdobogást okoz, de sohasem vezet eszméletlenséghez."

    Jaj, amúgy sosem mondanám, hogy csak fehérjét egyen valaki, ezt amolyan kis segítségként gondoltam Ketketnek, amikor pl. nem tud aludni az ember az éhségtől, akkor lenyom mondjuk egy turmixot vagy valamit. (Magamon amúgy kipróbáltam, hogy csak tiszta fehérje és olívaolaj, pár nap után olyan, mintha be lennél lőve. :D)

    Ötletem van, ha sikerült beregelnem, akkor majd leírom.

    VálaszTörlés
  26. Látom szent a béke, ezt már szeretem:)
    Amúgy tényleg nem vicc, hogy ha gondolod és van affinitásod leírhatod hogy szerinted mit eszem rosszul.Csak ne úgy hogy egyél szénhidrátot, meg fehérjét, hanem konkrétan mit mennyit, mert abból nincs félreértés. Mától fogva minden napot leírok tételesen. :)

    VálaszTörlés
  27. Jajj, Ketket voltam csak Titti gépéről...

    VálaszTörlés
  28. Ketket: Leningradhoz leskicceltem pár gondolatot, ha látsz benne fantáziát, akkor nézz bele. Az jó ötlet, hogy leírsz mindent tételesen, ha nap végén összeadod, hogy mennyi cukrot és telített zsírt ettél (egyik sem lesz nulla, sosem), valószínűleg erősen együtt fog mozogni a súlyvesztéseddel.

    VálaszTörlés