A kefír nem adta magát

Szép jó reggelt mindenkinek!

Kissé dilemmában vagyok per pillanat, hogy akkor most mit és hogyan kellene enni, jó, rossz, kevés vagy éppen sok -e az az étrend amit követek. Ugye a napokban merült ez fel, a töltőnap ötletével kezdődött, de most egyre inkább hajlok az ellenkezőjére. Vagyis nuku töltőnap, és kis kajareformálás, viszont alapvetően lusta vagyok, ezért megvárom a jövőhét csütörtöki mérlegelést, meglátom hogy van-e reális alapja a félszemnek, megáll-e a fogyásom?Ha lefelé görbül a szám, akkor számolgatok, változtatok, ha megfelelőnek tartom a fogyást akkor elodázom a dolgot, már csak azért is, hogy legyen mihez nyúlni ha bekövetkezik.
Nézzük mit ettem tegnap (nem írom már ki hogy reggeli, tízórai stb, úgyis egyértelmű hogy nem egyszerre toltam be mindent):
  • 125 g túró, 1 dob. light jogbella, kv (1pötyi, 0.5 dl 1,5%os tej)
  • 1 alma 
  • 14 dkg csirkemell, sali, zsírszegény joghurtba kutyultam mustár+fokhagymát, raktam a husira és a salira is egy picit, kb ilyen 20 grammnyit)
  • Abonet szendvics (118kcal, csalás, de suliban óra alatt nincs jobb ötletem)
  • 3 szelet sonka, 1 paradicsom
Meg kell mondjam kicsit se volt jó az az öntet féleség amit csináltam, és jól el is kezdett fájni a gyomrom miután megettem az ebédet, többet nem csinálok ilyet. Ellenpólus most nincs, pihinap volt, suli miatt. Azért nem kicsit fura iskola ez, tegnap éppen nem volt tábla a teremben, de még világítás sem! Egyszerűen hiába kapcsoltuk fel, nem égett, pedig előtte igen, hívtak egy villanyszerelőt, bejött a terembe, varázsos ujjaival megérintette a kapcsolót, és tádááá, sikerült neki felpöccinteni csudás kis ujjacskáival s lett világosság, igaz nem a fejekben, csak a teremben, ami azért is áldásos volt, mert nem kicsit volt álmosító a félhomály projektorfény mellett. Egyetlen dolog amiért hálás vagyok, hogy a számvitel tanár nagyon jól magyaráz, és ha végig fókuszálok órán simán megértem, és még jócskán meg is tudom jegyezni a dolgokat, hurrá hepi.
Rá kellett jönnöm ma reggel, hogy nem hogy én unom a diétát, de a diéta is engem, történt ugyanis, hogy épp a mosogatóba öntöttem le a kefiremről a tetején úszó savót (mindig így csinálom), mikor úgy gondolta az undok, hogy ha nem kell a savó akkor ne kellejen ő maga sem, és kiplaccsant az egész úgy ahogy van, becélozta a lefolyót. Mondom ez fasza, épp agymenést készültem kapni, mikor kollegina megmentette a helyzetet és rámutatott a hűtőben 1 db activia kaukefírre, amiből vételezhettem. :) És itt most kénytelen vagyok befejezni a blogolást, új időrabló tevékenységemet, mert meló van és sosem lesz kész!!!

5 megjegyzés:

  1. olvaslak am, csak tegnap este meg ma delelott kicsit betett, este kommentezek is, bebebe :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyes!:)))
    Ma én is havazok, de este bekuckózok a gép elé remélhetőleg:)

    VálaszTörlés
  3. valld be, hogy neked is paranormális erőid vannak :D az a villanykapcsoló nem lehetett véletlen... lehet, hogy ez a lifetilt mellékhatása? :D

    VálaszTörlés
  4. Nnna, itt is vagyok :)
    ad1: a töltőnapot neked nem azért ajánlottam, mert megállt volna a fogyásod (el ne ültesd már magadban ezt a gondolatot, heeeelo!), hanem mert már erősen eleged volt a diétából. Azon túl, hogy pozitívumot is hozhat 1 v 2 tésztás nap testileg, vagyis pörgethet a fogyáson, szerintem lelkileg is jót tenne, nem is beszélve arról h inkább legyen pár kijelölt nap, mint h egyszer elcsattanjon az agyad és rászabadulj a hűtőre - bár nekem úgy tűnik h téged ez nem fenyeget, elég erősnek tűnsz :)

    A kajaváltoztatásra még aludj párat, ha eddig ez nálad működött, most ne kezdj el kapkodni, én azért vetettem fel a dolgot, mert 3 hete beálltam mint a százas szög. :)

    Villanykapcsoló: hát igen, ez ilyen. Kb mint amikor már mindent kipróbálsz, sóhajtasz, majd ciki, nem ciki, ez így nem maradhat alapon odahívsz valakit h szakértse meg és 1. neki elsőre működik, ami neked addig nem 2. abban a pillanatban amikor odaér, neked eszedbe jut a megoldas :D

    Hallod, én hulla vagyok amúgy, szerintem mindjárt bele is hullok az ágyba, ja igen, mint új időrabló tevékenység nekem is megállja a helyét a blogolás, eszméletlen időt vagyok képes elbaszni olvasgatással, kommenteléssel, blogolással és a kiblogoltak átolvasgatásával :)

    Nem jössz amúgy vmikor Pest felé? :)

    VálaszTörlés
  5. Thatsme: Hehe, lehet hogy már én is ontom magamból a paranormálisat:)

    Leningrad: Okééé, igazad van, nem változtatok semmin amíg minden rendben:) A diétás kaja undor is elmúlt szerencsére, úgy néz ki az csak egy pár rosszabb nap volt, egyébként csak a tészta kedvéért nem fogok enni, ha még bírom nélküle:)Viszont a besokall-ráugrik a hűtőre/csokis szekrényre dolgokat tényleg jobb megelőzni, csak egytől vannak némi nemű sanda félelmeim, hogy ha megengedek egy picit magamnak egyszer, akkor majd 2x is, és a pici picivel több...stb, ezért inkább tartom magam:) Bár már volt olyan hogy benyomtam egy narancsos étcsokis pufibúzát mert úgy gondoltam hogy megérdemeltem extra mozgás után, és már nagyon basztatta a csőrömet, ott csücsül a szekrényemen, minden nap integet:D Azóta se nyúltam hozz, csak a zember eszegeti, de neki meg mondtam h egyen rendes édességet, ne az én arany árban lévő nyamvadt pufimat falja:)
    A hulláknak üzenem, hogy jön a fő hullaünnep (fujj de csúnyán hangzik ez így,ejnye!), amikor lazíthat és pihenhet, sö keresgélheti az esetleges fel nem szedegetett morzsákat blogolásban:) Eszméletlen milyen addiktív a net, hol ezért hol azért...
    Pest felé?Viszonylag sűrűn megyek, de általában szaladok munka ügyben, máskor is előferdül, de mostanában ritkábban, mióta a zember hozzám költözött.

    VálaszTörlés