Step pad

Egész reggel azon gondolkoztam, honnan lesz nekem step padom, anélkül hogy pénzt kellene rá költenem, mert hogy momentán nem akarnék kiadni 10-15 ezret egy műanyag szutyokért. Hajnalban (nem tudtam aludni) az a csudás ötletem támadt, hogy behozok olyan nagy méretű téglát, ami  van a ház körül. Ad1 nehéz, ad2 nem tarthatom a szobámban, cipelni meg nem fogom ki-be és koszt is csinál. Aztán, gondoltam fogok egy nagyobb dobozt, megtöltöm könyvekkel, de aztán megsajnáltam a könyveket, és szintén nehéz, meg magasabb is lenne mint nekem kellene. Hmm, dilemma, elkezdtem neten keresgetni használt darabokat, de az is qva drága, nem éri meg. Ezután jött az isteni szikra, ahogy gondolatban szkenneltem a házat valami használható után kutatva. Hát van itthon egy csomó fa brikett , ezek ilyen 16os csomagolásban vannak, 2 sorban. Szóval, azt fogom csinálni, hogy fogok ezekből párat, összerakom úgy hogy megfelelő méretű legyen, becsomagolom, körbe szikszallagozom, hogy stabil és tömör legyen. Már csak valami csúszásmentesítőre kell gondolni, és meg is leszünk. Ha ez beválik, akkor marad, mivel nagyon jól el fog férni az ágyam alatt is, ha nem jó megoldás, akkor megkérem a férfi embereket hogy csináljanak nekem egyet fából, vagy akármiből, csak stabil legyen, és elbírjon. Majd jelentem mennyire volt életképes az ötlet.
Nem írtam még, de tegnap ebédre megcsináltam a furi pizzat, aminek túró az alapja zöldségesen, erre a fűszeres paradicsomszósz, kis gomba, hagyma sonka és mozzarella. Nosss, nem aratott osztatlan sikert, bár jól nézett ki és az illata is finomnak tűnt. Végülis én meg tudtam enni(tesóm duzzogva ott hagyta), bár küzdöttem vele rendesen,leküldtem, de inkább ne tettem volna....nem részletezem de eltöltöttem pár extra időt a kis-helységben. Várhatóan nem esett jól a futás, olyan voltam mint a harmatos libafos, de végigfutottam a távot, sőt a levezető körömben eldöntöttem, hogy lenyomok még 1-2 kör futit, bele is fogtam, mikor egyszer csak Methos (ő egy kanáriszigeteki kutya) bevágódott mellém, és mire visszatereltem a házba addigra elszállt az erőm és elszántságom, baromi mérges voltam tesómra aki kiengedte.
Ő Methos kutya, épp rohan valahova

4 megjegyzés:

  1. uhh, nem lett jó a pizza? :/ de mi volt vele a baj, túl túróízű vagy mi? :D mert nekem ízlett, de mondjuk én szeretem minden összetevőjét külön-külön is.

    VálaszTörlés
  2. Én a túróba cukkinit, paprikát, zöldhagymát tettem, nem volt túró íze, meghatározhatatlan volt, igazából összeakasztotta a bajszát a paradicsomszósszal és az valami kegyetlen volt:D Úgy ettem meg, h leszedtem a finom tetejét (sonka-sajt), betűrtem a túrós izét, aztán a jobbik részét hagytam utoljára:)Lehet más zöldet kellett volna beletenni.

    VálaszTörlés
  3. én paprikát szoktam meg pici hagymát tenni a túróba, de csak nagyon apróra vágva. vagy csak zöldfűszereket

    VálaszTörlés
  4. Most azt fundáltam ki, hogy vadmalacot(vannak vadász ismerősök, szoktak hozni)fogok enni, 112 kcal/100g, ami szintén fogyókúrás, sütőzacskóban simán megsütöm azt is zsiradék nélkül, talán belecsalok egy 1-2 szem aszalt szilvát, mert az nyammm:)

    VálaszTörlés