37. nap

Ma nincs valami sok közlendőm, ezért gyorsan leírom mit ettem tegnap:
  • 100g kefír, 43g surimi (tunkoltam, ó yeah) 2 db pizzás abonet
  • 1 alma
  • 15 dkg afrikai harcsa, párolt zöldség 
  • 1/3 zacskó barna rizs, 3 fél szem dió
  • 125g túró, light jogobella
Mozgás: 50 perc gerinctorna, már régen voltam, jól nem esett, de ellazított, kinyújtóztatott, olyan álmos lettem a végére, hogy azt hittem ott alszom el a polifómon :) Igazából játszottam a gondolattal, hogy elmegyek még torna előtt futni, mivel szép idő volt, meg amúgy sem egy megterhelő dolog a gerinctorna, de sajna közbejöttek dolgok így az elmaradt.
Ma kicsit előrébb hozom az étkezéseimet, hogy még suli előtt meg tudjam enni az uzsonnát, mert nem akarom megint kihagyni...
Valamelyik nap újfent csodáltam (fujj) magam a tükörben, és azt vettem észre, hogy a jobb kezem "integető izma" sokkal jobban lóg mint a balé, az szinte már elfogadható mértéket vesz. Csak azt nem értem, hogy mért a jobb karom a plöttyedtebb?Az az írós kezem, bár elég sok minden ballal is csinálok. Ki érti ezt?
Most rohanok bezsákolni az ebédet, hogy kész legyen délre! Csók a családnak!:)

11 megjegyzés:

  1. Az is lehet, h epp az fogy jobban, es azert lazabb rajta a husi, ezen meg nem gondolkoztal? :)
    Amugy van meg a mostani idokben barkinek is "írós keze"? :D

    VálaszTörlés
  2. Jah poen: képzeld írtak jazzbalettrol, h megiscsak elindul a felnott teljesen kezdo, szombatonkent 2 ora, elvileg bele is ferne. Lehet megis megyek a balettba ugralni :DDD (persze kungfu mar tuti marad)

    VálaszTörlés
  3. Hehe, és lesz tütü-d is?:DDD Egyébként az arcodhoz jobban illik a jazzbalett:)

    Nah, majd lefotózom a "lebernyeget", ami nem akar visszahúzódni, és majd eldöntöd:)

    VálaszTörlés
  4. Nem, szerintem elsőre csak egy balettcipőcskét veszek, meg nem is tudom, jazzbalettosok is oltoznek hattyunak meg kiralylanynak? :)))

    VálaszTörlés
  5. naná, valahol el kell kezdeni:))))amúgy elképzelted már hogy a lábujjad csúcsán kell kecsesen úszó hattyúként lebegned?

    VálaszTörlés
  6. egyszer mar almodtam is vele! :)))

    VálaszTörlés
  7. Off, de most neztem meg a dressup-os finn csajszi oldalat. Durva. Nagyon tetszenek a szettjei, de telleg most volt 18? Egyreszt idosebbnek tunik, masreszt mibol fizeti ezt a rengeteg goncot? o.O

    VálaszTörlés
  8. Hát finn, azok meg marha jól élnek, legalábbis ő és a szülei tuti. Ki szokta írni mit mennyiért zsákolt, és szvsz neki az aprópénz. De mennyire szép arca van a lánynak, nem?Olyan mintha egy ázsiait és egy finnt összekevertek volna, pici eszkimóval.

    VálaszTörlés
  9. Igen, nagyon szep a csaj, en is azt neztem h mintha lenne egy kis azsiai beutes. Igazabol egy csomo kepen ugy nez ki mint egy profi modell, persze lehet csak nekem alacsonyak az elvarasaim modell temaban :) De szerintem egy csomo tok szep lany nem tudna igy viselni ezeket a ruhakat, nemtommer, de ezen a csajon olyan profin all minden :)

    VálaszTörlés
  10. annyira fáradt vagyok, hogy a 125g túrót 1255 túrónak olvastam :D lestem is, hogy azigen, megvolt a fehérjebevitel :P

    VálaszTörlés
  11. Tényleg nagyon profinak tűnik ahogy pózol, nem véletlen hogy van egy ilyen blogja, és szerintem sikeres is vele, bár egy szót sem értek belőle, jó lenne ha rágyúrna az angoljára és érteném is amiket ír, még ha nem is felsőfokú matek lenne az:)

    Thatsme: jóóóóóvicc:DDD De tudom már hogy 1255 g túró elfogyasztása lesz a büntetésed ha nem tartod be a mozgást:DDD

    VálaszTörlés