Ez itt kérem a 28. nap reggele!

Szépséges jóságos reggelt mindenkinek! Volt a fősulin egy tanárom, aki úgy köszönt hogy "minden szép?minden jó?", nagyon tetszett:)
Jajjj, izgulok! Holnap reggel eljön a 4. hét utáni igazság pillanata, és kiderül hogy az a magamban érzett erő amiről papolok itt nap mint nap, és az eddig belefeccölt idő, energia, akarat hogyan realizálódik centikben és kilókban. A test meghálálhatná  nekem az utóbbi időszak jótetteit, hogy a lélek is jól járjon. Ez az én biznisz saját magammal:)
Az utóbbi napokban sajnos csúszok a kajálással, nem tudok időben ebédelni, ezért általában kimarad a vacsora. Nem kicsit bosszant ez, de nem tudok momentán mit tenni ezzel. Tegnap nem mozogtam, mert egy barátnőm volt nálam és sokáig elcsacsogtunk, sö inkább a tiszta hajat választottam én gyarló szemétláda mint Rékát, mondhatnám hogy megizzadtam ezzel a döntéssel, de most kinek hazudjak??LEteszem a nagy esküt, hogy ma bepótolom, igaz úgy terveztem hogy ma lesz a pihi napom, és suli után már nem mozgok, de muszáj lesz, nem akarom elhagyni magam, mert azért erősen benne van a buktató ebben, már olyan szempontból, hogy óóó nem baj ha 7 napból csak 4et mozogsz 5 helyett, nos 1x 1x tényleg nem, de úgy lesz a 4-ből 3, a 3-ből 2, stb stb....nem akarok beleesni ebbe a hibába. Amit még nem újságoltam, az az, hogy konkrétan úgy érzem magam mint akit két oldalról kiadósan megrugdostak. Sajnos szemmel látható nyomai is vannak az oldalamon, holnapra sem fog elmúlni, remélem a vaku miatt nem fog látszódni a képeken. Ja, igen, ez volt a fogyasztómasszázs. Giga mega undorító fájdalom. Aki azt meri mondani, hogy a gyengék és lusták módszere az ha lemasszeroltatja magáról a zsírt, küldjétek hozzám, nem érdekel ha 200 kilós benga állat, én pofánverem semmi perc alatt, mert ez nem emberi. 1 órán keresztül nyüstölt Enikő, hasra, derékra koncentráltunk, meg felkarra, valami iszonyatos fájdalom, főképp a bordák közelében, olyan érzés mintha egy bazi nagy tűvel szúrkodnának miközben te befeszíted az izmaidat. A hatás nem maradt el szerintem, mert olyan simább, tisztább lett a derék-oldal vonalam, sztem ebből ti nem fogtok érzékelni semmit, de lényeg hogy én érzem. Nagyon ajánlom a szervezetnek, hogy jövőhét elejére dolgozza fel a sérüléseket, mert hétfőn újra megkínoztatom magam, igen, tudom ne rinyáljak, önként vállalom, nem vagyok normális. Ha lesz még energiám este megcsinálom a képeket, ha nem akkor azt is csak reggel. Végülis a centizést is reggelre tettem, mert akkor sokkal vékonyabbnak érzem magamat, a ruháim is bővebbek akkor. Nos, mára ennyi, vár a munka, amit már csinálnom kellene de nagyon!

6 megjegyzés:

  1. Respect:) őszintén szólva eddig én is azt hittem, hogy ez valami kellemes kis masszázshoz hasonlító dolog, de a bejegyzésed alapján inkább valami középkori kínzásnak tűnik :D

    VálaszTörlés
  2. Jajjjdejó passszban vagy, csudajó passzban, ide a képeket! :))))
    *a zsírégető masszázshoz nem csináltál kedvet, csak szólok:)))*

    VálaszTörlés
  3. Hehe, azt elhiszem, nem kedv kell hozzá, mazochizmus:D
    Kép lesz, edzek, és utána lövök, hátha tónusosabb leszek:)

    VálaszTörlés
  4. Blog: pont olyan, mostanában mindig csak úgy gondolok a helyre, hogy a kínzókamra, mondogatom is a masszőr csajszinak, h egy szadista állat:D

    VálaszTörlés
  5. szerintem így írd: KÍÍÍNZÓÓÓKAMRAAAA
    De legalább kellemes a környezet, ropog a kandallóban a tűz, nyugtató zene szól miközben azt sikítod húbazzeg húbazzeg anya anya anyaaaaaaaaa :D

    VálaszTörlés
  6. NEm hiszed el, de kínomban röhögni szoktam visítva malac hangon:D

    VálaszTörlés