14.

Ma este eljön az első 2 hét igazságának pillanata, előkerül a centi! :P Fotókat is este fogok készíteni, a mérlegre viszont csak holnap reggel  ugrok rá, mert akkor mindig kevesebbet mutat, és most a nettó tömegem az érdekes:) Kicsit félek az eredményektől, főleg hogy közel vannak a lányos sárkányság napjai, legalább lesz mire fogni a rossz eredményt :P
Tegnap egy blogtársamtól "elkért" RR alakformáló videó első 20 percét nyomtam le, ami a felsőtestre koncentrál. Meglepően jól leizzadtam, a súlyzót sajnos csak az első 7 percig tudtam tartani, utána csak úgy alenatúr csináltam a gyakorlatokat, de az is fájt! Hiába, tunya vagyok mint az állat, de legalább megcsináltam, gondolom később jobban fog menni. Este már a könyvemet is fájdalmas volt tartani, úgyhogy inkább aludtam. Egyébként sokára fogok a végére jutni a videónak, mert minden másnap futok, az lesz a vicces amikor a lábnap után kell futkározni, háháháhááá. :) Jót tudok röhögni a kínylódásaimon.
Végre előkapartam az mp3 lejátszómat a futáshoz, már a múltkor is használtam, Nightwish vegyes ment, és a legjobb szám futás szempontjából a Bye bye beautiful volt, jól adta a ritmus.

2 megjegyzés: