Olyan szexi mert tripla X!

Ez a poszt most nem a zenebuddhizmusról fog szólni, de a szövegüket azt lenyúltam:) A zember hallgat Akkezdet phiait, és picit engem is megfertőzött vele. Onnan jött ez nekem, hogy a kinyomtatott diétás papíromra minden elvégzett nap után teszek egy ikszet, innen tudom hogy hol tartok. Ma már mind a 7 nap mellett 3 darab X díszeleg, és olyan jó látni ahogy gyűlnek:)
Visszatérve a main topicra, ma végre ettem fincsi túrót (light jogobella almás fahéjas joghurttal tuti édesség), ne higgyétek el milyen nehéz heves megyében beszerezni ezt a nyomorult joghurtot. Utóbbi 2 túróevésemet elrontottam, először nem voltam tudatában hogy, elfogyott (:P), majd csak valami qva szar diétás édesítőszerízű szutykot tettem rá joghurt helyett. Úgyhogy a mai reggelem jól indult:) 
Tegnap elpakoltam a nyári ruháimat, és elővettem a télieket, és megakadt a szemem a szanált cuccok között egy passzos melegítőgatyán, amit még kb 5 évvel ezelőtt vettem, és már akkor is egy picit kicsi volt rám. Kineveztem cél nadrágnak, majd teszek fel róla fotót. Belebújtam tegnap, és nagy levegővel be is tudtam pattintani rajta a kapcsot, de hordani még nem tudnám, akkor leszek elégedett ha laza lesz rajtam. Van egy kedvenc farmerem amit szintén kihíztam, azt a 4. hét után fogom elővenni, előbb nem merem:) Viszont, ma egy olyan farmer van rajtam, ami már tavaly télen is szorított, és eléggé megröcögtette a hájaimat, és  dobpergéééés!!!!! kényelmes, nem vág be sehol. :)Ha lesz kedvem lefotózom. Komolyan, úgy várom a negyedik hét végét és a mérlegelést, mint 6 éves koromban a Mikulást (nem összetévesztendő a Télapóval:) Mert most tényleg érzem magamban az erőt, és a formálódást. Mozgással is jól megvagyok, felváltva megy a futás és a torna. Letöltöttem egy Béres Alexandrás videót, csodás címe van - Menni fog -, ez a csaj sokkal szimpatikusabb mint  RR, de nagyjából azok a mozdulatok vannak benne mint a rékás 20 percesekben, csak BA egészben tolja, kb 55 perc. Amit sokkal jobbnak tartok, hogy tisztességes bemelegítés és nyújtás is van a videóban. Jövő héten megcsinálom, kétségem sincs afelől hogy el fogok halálozni, elég nehéznek tűnt tegnap este is az ágyamban fetrengve :D Mindenképp úgy időzítem, hogy a rákövetkező nap lazsálós legyen. Sajnos jövőhéttől már heti 2x kell mennem suliba, így ezek a napok kiesnek mozgásügyileg, amit igencsak fájlalok, de lehet h szuperhíró leszek és egy 20 perces rékát még lenyomok azokon a napokon 9 körül..nemtom, majd meglátom.
Végül itt egy kis cuki Simon's cat, mert imádom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése