Ez egy qvajó reklám:)))

10 megjegyzés:

  1. hű, ez tényleg nagyon jóóóó:)))

    VálaszTörlés
  2. Nem hiszek a fogyókúrákban. (Ez nem azt jelenti, hogy még sosem próbáltam! Sőt, néha komoly sikereket értem el.)
    Van rajtam bőven túlsúly, a képeidet elnézve több, mint rajtad. Jól érzem magam és nekem ez számít. DE! Ezt a fogyi-megoldást bevállalnám! :D Vicces! :D Ha tudod hol lehet így, megyek veled... XD

    VálaszTörlés
  3. :)))
    Mindenképp, szerintem tömegével lennénk, ez így nagyon fun:)
    Nem akarlak megtéríteni fogyókúra téren, sokszor én is azt éreztem mint amit Te most, de van az úgy hogy bekattan az agyban valami, hogy most megcsinálom, és akkor általában sikerül is:)

    VálaszTörlés
  4. Molytali keretén belül pl? XD Eltudod képzelni? Sok-sok lelkes kis moly teker, hogy levetkőztesse mondjuk..<---- Rád bízom kit. :D A nyertesek kapnak pro tagságot Bencétől. (Ha nem, akkor Őt is felültetjük a biciklire!) XD

    Megtérítésről: Rátaláltam álmaim pasijára! Ok, most úgy néz ki, hogy offolom a fogyókúrás beszélgetést, de mindjárt rájössz, hogy nem is. :p

    Tehát Arnold (nem Schwarzi!) azt mondta nekem, hogy ha megpróbálok lefogyni, akkor el fog hagyni. Ő így szeret ahogy vagyok. Pont. (Ez nem azt jelenti, hogy néha nem zavar a saját súlyom-de sajnos Gombóc Artúr effektusban sínylődöm.)
    Átolvasva, hogy te miket eszelsz mostanság... Hajjaj... Részvétem!

    VálaszTörlés
  5. Hejj, hogy jutottál ide molyról?:)Óóó, rájöttem ám, csak nagyon rossz a név-memóriám:)
    Molytali keretében tuti hogy Fallen Angelt vetkőztetnénk!:DDD
    Bence sportos, szokott futni, neki nem lenne büntetés:D De határozottan jó a mozgásért-prot elmélet:)

    VálaszTörlés
  6. Hát kérlek az úgy volt, hogy (*állat vakar, gondolkodik*)olvastam egy karcot pár napja molyon. (plágium) Szóval ott a hozzászólások között láttam pár nevet és blogcímet. Nagyjából így kerültem ide... Ahhoz a karchoz nem szóltam hozzá, mert nem tudtam volna úgy fogalmazni, hogy a tisztelt társaság ne követelje az azonnali törlésemet. Vagy kb így nézett volna ki: "@&#!!!@&#\|!#&@$ß#&@$ß!" <--- Ennek meg nem lett volna értelme, valljuk be...

    Am... Molyról személyesen (eddig) csak @Jeffi-t ismerem, ezért bíztam rád a döntést. :) Majd most szombaton (ha sikerül) akkor a dunaújvárosi társasjátékozós talin ismerkedem! :D

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Hú hát ez így még furább mint gondoltam, a molyom nincs összekötve a blogommal,(legalábbis nagyon remélem hogy nincsen!!!!) érthetően mert teljesen más tészta, és én azt gondoltam, hogy Te onnan találtál rám, hogy kommenteltem nálad, és rám kattintottál és a blogspot kiírja hogy hol blogolok. A Natachat ott beszéljük meg, jó?itt nem akarom szétoffolni a topicot. :)

    VálaszTörlés
  9. Offért bocsi! *pirul* Már töröltem is... És nem vagy összekötve a mollyal, nyugi. Csak én (fejben) összekapcsoltam az ottani ketket-et, a hozzászóló ketket-tel. Névazonosság ruuulz!

    VálaszTörlés
  10. Jajj, hát nem volt ez akkora dolog hogy törölni kelljen. Nem sok ketket van, inkább csak kínaiak:DDD

    VálaszTörlés