19. nap

Egyre jobban érzem magam, mondhatnám azt is, hogy az erő velem van:) Nézegettem magam reggel a tükörben, és mintha csökkent volna a pocakom, és mintha a háj is kevesebb lenne a csípőmön. A nikkelezett szemmértékkel rendelkező igen kritikus apukám megjegyezte tegnap hogy látni, hogy van értelme annak amit csinálok, mert már formálódtam:)Valahol mégis az a legjobb dolog az egészben, hogy amióta elkezdtem a programot nem fájt a derekam, és sokkal biztosabban mozgok, nem félek (ne röhögjetek!!) lehajolni, egyszerűen nem jut eszembe parázni rajta. Akinek még nem csípődött be egy ideg a hátában(vagy bárhol máshol), nem igen értheti ezt a dolgot, micsoda iszonyatos fájdalom az, és bennem kialakult egy ilyen para-reflex, hogy csak nehogy rosszul mozduljak, mert megszívom 1 hónapra. Ez kérem, jelenleg eltűnt, nem mondom hogy 100%-ban, de inkább átalakult azzá, hogy nézd már, észre sem veszem hogy mit csinálok:) A pláne az egészben, hogy nem is kellett érte olyan sokat tenni, abszolút nem megterhelő egy gerinctorna, sőt jólesik. Csak belekezdeni nehéz, odáig mindenki eljut, hogy letölti a netről, talán még végig is nézi, hogy mi vár rá, de a polifómot már kevesen gurítják le a parkettára, arról nem is beszélek, hogy elmenjenek egy rendes gyógytornászhoz, aki megmutatja hogyan kell helyesen csinálni a gyakorlatokat. Nincs nagy titok, az is elég ha egy tükröt teszel magad elé, nézed mit csinálsz és azonnal látszik hogy nem ott van a kezed-lábad mint hiszed. Piciben kell elkezdeni, és ha már jól érzed magad, akkor lehet mást, többet csinálni. Én sosem hittem volna, hogy nekem a mozgás jól fog esni, mindig úgy gondoltam hogy mozgás egyenlő a fizikai fájdalommal, csinálja az akinek két anyja van. Szóval, úgy mint lusta disznó a lusta disznóknak, keljetek fel a kanapéról és moccanjatok meg picit, mert qvára megéri, nem csak a fogyás miatt, hanem saját magatokért, pici fittséget szerezni, meg  tényleg ici picit a leesett állakért, hogy úristen te le tudsz futni x kilométert? Ezekért a dolgokért simán megéri, napi fél óra, az 1 sorozattal kevesebb. 
Azért hogy teli ne sírjuk a gyöngyvirágos zsebkendőnket a fene nagy pátoszban, elmesélem milyen szerencsétlenül jött ki a tegnapi nap kaja fronton. Úgy kezdődött, hogy későn keltem, minden bajom volt, és 10-kor ettem meg a túróm felét, étvágyam sem volt, meg qva szar joghurtot sikerült beszerezni, így inkább a kutyának adtam, neki mindegy volt :P Aztán hívatlan vendégek toppantak be, természetesen vasárnap déli 12-kor, de ők nem ebédelnek nálunk, nem nem, viszont így mi sem tudtunk leülni enni, így már kollektíve a falat kapartuk mire fél 4kor szíveskedtek odábbállni. Én már átlátszónak éreztem magam az éhségtől, de annyira hogy nem laktam jól az ebédemmel, ami ritkán szokott előfordulni. Az uzsonnámat toltam vacsira, a vacsit értelem szerűen kihagytam. Túl hisztis vagyok, vagy az ilyesmi mást is "megvisel"?
A tornát végig toltam, csípő-popsi formálás volt. Nekem egyszerűen nem tud olyan magasra emelődni a lábam, nem engedi a húsom és vérem, de gondolom ha majd csökkennek a körméreteim ügyesebb leszek. Szerencsére az a brutál izomláz a lábamban már egy tűrhető szintre csökkent, így ma boldogan fogok futkározni, remélem melegszik valamit az idő, mert itt stabilan -1 fok van, és nem hiányzik egy torok kaparás.

10 megjegyzés:

  1. Fú gratulálok, ki gondolta volna, hogy egy kis diéta és sport ilyen jót tesz majd a derekadnak:) (Egyébként nem, nem csak téged visel meg, ha valami kajálást nem úgy sikerül beütemezni mint terveztem, már olyan érzésem van, hogy az egész napom megkeveredett, és csak legyen már vége :D)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen:)Nem sokra tartom az általános életbölcsességeket, de most igazat adok annak aki valami olyat mondott, hogy saját magunk vagyunk saját magunk legnagyobb ellenségei.
    Örülök, hogy kajaérzékenységem nem egyedi, ilyenkor azért nagyon rá tudunk feszülni minden egyes betevő falatra nem?Írsz blogot valahol? benéznék hozzád is szívesen:)

    VálaszTörlés
  3. Fú ne is mondd, néha meglepődöm magamon, hogy milyen apró dolgokon (pl ilyen az ha nem tudom betartani az étkezést)tudom magam felidegesíteni:D
    Igen írok, és már beszéltünk is ott endurance.blog.hu :D csak valamiért nem tudtam azzal a névvel kommentelni, de nem adtam fel, gondoltam akkor írok így :D

    VálaszTörlés
  4. Ó, oké:)Akkor csak nem tudtalak beazonosítani, de most már minden tiszta :)

    VálaszTörlés
  5. szia, szupi a blog, már sokszor idetévedtem, de most végre el is mentelek:)
    debramorgan:)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Ha nem bánod csatlakoznék az olvasóid közé...2 napja kezdtem a sanyargatást (:

    VálaszTörlés
  7. Szia! Örülök neki!:)Sok sikert a programodhoz, esetleg van már blogod, hogy én is nyomon követhesselek téged?

    VálaszTörlés
  8. Igen van!
    bocs a címért (:

    teleszartzokni.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Hehe, szerintem jó cím, funny:D

    VálaszTörlés