9.

Ha kérdeznétek, hogy ment a mai nap, valami olyan lenne a válaszom, hogy embert próbáló. Reggeli futásom egy kínszenvedés volt, azt hittem beledöglök abba a 3  km-be, de megcsináltam, igaz már kis foltok pöttyöződtek a szememben. Úgy tűnik, elkezdtem feszegetni a határaimat, vagy csak nem bírom a meleget, de egy biztos. Egyelőre nem nyújtok a távon, maradok ennél a nyomorult 3000 méternél, és ha már jól megy, akkor lehet szó többről. Kegyetlenül elfáradtam, és ha ez még nem elég, akkor nekikezdhettem takarítani, uh, nem esett jól. Az ebéddel nagyon jól laktam, kis részét le is passzoltam tesómnak, viszont arra nem voltam felkészülve, hogy a többiek juhtúrós sztrapacskát esznek sült szalonnával,aminek az illata beterítette az egész istenverte házat, így történt az, hogy 1 óra jóllakottság jutott nekem a mai napra, ugyanis a receptoraim sikítoztak azért a sztrapiért, ennek rendje és módja szerint megéheztem, de úgy mint aki nem evett egész héten. Uzsonnára 10 dkg ananász, legalább édes volt, de nem sokat segített rajtam, aztán anyám megadta a kegyelemdöfést valami újfullandi csokis süti csoda formájában. Már azon gondolkoztam hogy betömöm a kulcslyukat a szobám ajtaján, mert besunyizik ide is az illat :S Inkább fogtam egy Raidet és befújtam, a büdöset jelen állapotomban jobban csipázom.
A holnapi nap sem lesz sokkal rózsásabb, ebédelni megyünk a zember családjához. Az egy dolog, hogy el fogok halálozni mire kajához jutok (kb 2 óra fél 3), de nem lehetek olyan bunkó, hogy viszek magamnak enni, bizony abból kell ennem ami lesz. Szinte semmi reményem sovány húsra és salira, és annyira bosszant hogy ezzel belerondítok a diétámba. Persze megpróbálok majd nagyon keveset enni, és kerülni a szénhidrát és zsírdús fogásokat....amit nem igazán lehet megtenni feltűnés nélkül, tutira kérdezgetni fognak, én meg azt nem szeretem, pláne egy olyan családban ahol mindenki vékony. Arról már ne is beszéljek, hogy tök jókat szoktak főzni, teljesen másképp mint nálunk, és én szeretem az újításokat, all in all kísértés lesz. Nyaff-nyaff. Próbálok a jó dolgokra koncentrálni, mint hogy - 3 kg, Nightwish koncert áprilisban, új Kindle útban felém, stb stb ...:) Gondolkozom rajta, hogy belefojtom a bánatom 2 dl light colába,(ott figyel a hűtőben just in case like this) és megnézek még egy rész Downton Abbeyt.

1 megjegyzés:

  1. *simi*
    rávettél a futásra te szörnyű nöszemély, és most mindenhol fáj!!!
    És a süti nem is annyira finom:P :)

    VálaszTörlés