Running in the rain

Szép jó reggelt!
A tegnapi vidám reggelt csúnya nedves esős délután követte, nekem meg bizony futó napom volt. Valószínűleg nem véletlen, hogy pont akkor kezdett rá az eső amikor kiléptem a házból. Egész nap hideg volt, ezért rétegesen felöltöztem (ujjatlan felső, hosszú ujjú felső, pulóver, mellény), sapka, kesztyű, kisebb hiszti után visszakullogtam egy esőkabátért is. Úgy néztem ki mint egy  naaagy sárga Michelin baba, és kb olyan esetlenül is mozogtam. Futás közben győzködtem magam, hogy á, csak 3 kört, csak 4et, végül lefutottam a szokásos 3 kilométeremet, elcsalva a levezető kört a felével. Ilyen kellemetlen még nem volt a futás, túlöltöztem, ráadásul az esőkabi bedunsztolt, már csak egy hátizsák kellett volna, és teljes a menetfelszerelésem. Egyetlen pozitívuma hogy sokkal több víz szakadt le rólam, az sosem lehet baj:)
Tegnap megjegyezte az egyik ügyfelünk, hogy milyen kisimult vagyok, biztos smink van rajtam. Ez azért is poénos, mert  éppen nem volt és születési defektként mindig karikás a szemem, sápadt a bőröm kivéve ha mocskosul le vagyok barnulva, de bizony így október végén már nem tart a nyári színem (szoliba meg járjon akinek két anyja van). Eszembe jutott ez a kis szösszenet este a fürdőszobatükör előtt, és rájöttem hogy az arcom is kezd fogyni, tünedezik a tokám és kezdenek visszatérni a gödreim, juppé:) A másik dolog ami feltűnt, hogy mióta diétázom, sokkal kevesebb a ragya a fejemen, alapból nincs sok gondom ezzel, de azért 1-1 aljadék be szokott csúszni. Lehet a csokimentesség miatt? Bár olvastam Bencénél, hogy mikor ürülnek a mérgek neki kiül a fejére is...szerencsére ez eddig nálam elmaradt.

A mait pihenő nappá nyilvánítottam, mivel elvileg suli lesz, de én már nem bízom ezekben a birkákban. Szerdán, - tanulva az előző heti szopásból - . felhívtam őket hogy lesz e óra 60 perccel kezdés előtt, bőszen mondogatta a kiscsaj, hogy igen, persze. Én nyugodtan elindulok, éppen csak elérek a helyiség jelző táblához, mikor zümmög a zsebem (éreztem, mert egyből leparkoltam az út szélére)....természetesen az iskolából, hogy bocs de mégsem lesz, mert blablabla. Majd meglátom milyen hangulatban leszek délután, de lehet előveszem ezeket a faszokat, hogy hééhó, mégiscsak felnőttképzés, ne baszakodjanak már velem, elvárom hogy tájékoztassanak, 1 nappal (nem fél órával) előtte ha elmarad az óra, és még én szerencsés vagyok, mert melóból simán elengednek, kocsival járok, nem kell menetrendhez igazodnom, de akkor is elbassza a napomat, arról nem beszélve hogy ebben a tempóban sosem végzünk, grrrr.

9 megjegyzés:

  1. Mit tanulsz? (Bocs ha mar irtad, en nem lattam:)
    Wow, gratula a tegnapi futashoz!!! A leirason jot nevettem, persze nem teged ki, hanem veled :)

    Én köv. hónapban ha jut rá, veszek egy softshell kabit (van egy 5k-s kuponom mar hozza), nagyon ajanljak rutinos futo ismerosok, az ugye viz-, szelallo, ugyanakkor lelegzik kifele, szoval nem pácolódunk bele. Egy polárral kiegészítve egész télen használható, bevallom én nagyon rákívántam :)

    A méregtelenítés meg gondolom mindenkinek más, én sem ragyásodtam, csak annyit tapasztaltam még az első (59->56) nyári fogyásnál, hogy istentelenül elkezdtem izzadni, pedig egyáltalán nem vagyok izzadós, de ez is elmúlt pár nap alatt. Szóval tényleg simán lehet h neked máris szebb a bőröd, főleg ha jó sokat iszol (vizet:)

    VálaszTörlés
  2. Utána néztem gyorsan ennek a jacketnek, első gondolatom az volt hogy úbazdmeg:) Nem könnyítik meg az egészséges életmódot, pedig inkább ez lenne olcsóbb mint a hamburger drágább :P De azért határozottan gondolkodóba estem...besöpörhetnék a családtól névnapomra egy ilyet mondjuk...de már annyi könyvet szeretnék...dilemma, áh.
    Pénzügyi számviteli ügyintéző képzésre járok jelenleg, meg akarom csinálni a mérlegképest, és az a "beugró", hiába van közgazdász diplomám :P Azért is bosszant, hogy nem haladunk megfelelő tempóban, az elején még azt ígérték hogy februárra elfelejtjük, most már júniusnál tartunk, de ha ez így marad bele sem merek gondolni....
    Izzadni jobban izzadok mint eddig, illetve azt mondanám hogy végre izzadok mozgás közben, én ezt a nyirokmasszázs számlájára írtam eddig, de tény hogy bepuszilom a 3 liter vizemet minimum minden nap...nem győzöm venni az ásványvizet, eddig másfél hétig elvoltam egy 6os zsugorral, most az simán elmegy 3 nap alatt...

    VálaszTörlés
  3. Hát attól februárra már elfelejthetitek a könyvelést, ez nem kizáró ok :D (szurkolok azért h ne igy legyen).
    Jaja, nem olcsó, de lehet néha leértékelve találni, az a tervem h következő hónapban gyakran scannelem az intersportot, hátha beakciózzák, ls akkor lecsapok a kuponommal :)

    Amúgy vicces h írod h nem tudtál izzadni, eddig azt hittem valami különlegesség vagyok, nem ismertem senkit magamon kívül, aki pl futás közben sem tudott izzadni... Utálom is miatta a nyarakat :)

    VálaszTörlés
  4. Nem azt mondom hogy semmit nem tudtam izzadni, de olyan hogy csorogjon a homlokom, meg a nyakon, meg hogy átizzadjam a pólómat, olyan nemigen volt, bezzeg most..:)Nekem nyáron csak a fejem vörösödik, de az nagyon :S

    VálaszTörlés
  5. Jaja, én is pont erről a jelenségről beszélek. Még a fejvörösödés is stimmt:D
    Keblemre :DDD

    VálaszTörlés
  6. :))))))
    Extra meleg esetén kis fehér "bajusz" az orr alatt?:DDD

    Titti tesó, igen:)

    VálaszTörlés
  7. Neeem, random feher foltok az arcon, csak olyan van :)

    VálaszTörlés
  8. Az is jó:) Tavasszal szokott nekem még olyan lenni, ahogy megsüt az első nap,és a jobb oldali arcomon a járomcsont közelében kijön piros folt mondjuk 1-2 napra, és aztán nyomtalanul távozik. De ezt legalább tudom, hogy örököltem :P

    VálaszTörlés