FÉLIDÖ

Minden meccs közepén van szünet nem? Háháá, jó is lenne, de most nem erről van szó. A nap süt, a kedvem sokkal sokkal jobb, köszönhetően Leningrad ötletének is, miszerint 2 hét múlva kaphatok egy töltőnapot. 
Azt még nem tudom hogy mit engedhetek meg majd magamnak, de ki fogjuk találni. Szintén L művésznőtől láttam, hogy leírja mit evett, és úgy gondolom ez nekem is javamra válhat, bár én nem kísérletezem oldalsó dobozokkal, inkább leírom így ide a posztba:
A tegnapi evészet:
  • Reggeli: 2 db pizzás abonet, 3 szelet light sajt, 1db ordenáré savanyú paradicsom (:P) kávé (1 pötyi, fél dl 1,5% tejnek nevezett lötyi)
  • Tízórai: 1 db áfonyás jogobella light joghurt (anyu szerint pálinkaszagú) :D
  • Ebéd: Tojásrántotta (1hagyma, 1 paprika,pöttyentett olívaolaj,  3 egész tojás (megettem a sárgáját is, de ott pusztuljak el ha meghagyom) kevertem bele 1/3ad zacskó barna rizst, 1 paradicsom) Sosem ettem még ilyet, de nem volt rossz, főleg hogy nem volt benne csirkemell!!!:)
  • Uzsonna: 1 alma
  • Vacsi: 1/2 light tejföl  1 db répával kimártogatva, a tejföl másik fele Meti kutyáé
Ezek mellé a mozgás 3,5 km futás délután. Nem tudom hogy megrúgjam Szent Pétert, vagy összekulcsolt kezekkel boruljak le elé és csókoljam meg a port a lába előtt hogy csak a táv felénél kezdett el szemerkélni  - állandó témám - az eső. Igazából lett volna még erőm futni, sőt inkább azt mondom hogy a 6. körre jött meg az erőm, de tudjátok, az eső..:) Legalább van mire fogni. Ami viszont atom brutál volt, hogy döcögés közben olyan érzésem volt, mintha kis csipeszekkel pici súlyok lettek volna a hasamra akasztva és azok minden egyes lépésnél kellemetlenül himbi-limbiznének. Gyanús, hogy az előző napi hasazós réka asszony tehet róla, meg a masszázs. Azt nem is mondtam de nagyon röhögtem magamban, amikor épp tesóm szobájában rékáztam, mindkét lábam az égnek mered és nyomom a hasprést, tesóm(aki a sarokban olvas) megkérdezi hogy aztk***va ezt hogy csinálod? Ha jobban belegondolok én sem tudom, mert eddig ezt nem tudtam kivitelezni. Ma nem lesz előre tervezetten mozgás, mert menni kell a számvitel istennőjéhez, csak méltóztasson megjelenni. Tipikus, hogy ma sütni fog a nap, és milyen jót lehetne futni végre.
Most néztem meg Lifetilt-en, az Erika Slim videot, hát komolyan, most kedvem lenne hazamenni a futócipőmért, és nekiiramodni, nem tudom megmondani miért, de nagyon tetszett. a lány is szimpi volt, látszott hogy szenved, de csinálta! :) Együtt érzően mosolyogtam rajta, tényleg, nuku rosszindulattal néztem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése