42. nap

Rengeteg dolgom volt az utóbbi napokban, a hosszú hétvége,- dejóóó 4 nap szünet - arra volt jó, hogy sokkal jobban elfáradjak mint egy átlagos munkahéten. Kicsit furi hogy még nem csináltam semmit, és már szerda van, egyből sulis nappal kezdek. Az elmúlt két napban hallgattam, igaz nem is történt semmi extra. Kicsit megengedőbbre vettem a figurát, még tartozom a kajaleírásokkal, íme:
Hétfő: (baromira töröm a fejem, alig akarnak eszembe jutni a dolgok).....és képtelen vagyok emlékezni, azt tudom hogy csirkemell volt ebédre párolt zöldséggel, meg hogy délután bebűnöztem egy narancsos-étcsokis rizspufit, talán tízóraira 2 abonet +beefsteak, estére 1 pár pick frankfurter paradicsom paprika, de a reggeli? Talán tojás? Mindegy! Lényeg hogy semmi szabályt nem hágtam át. 
Kedd:
  • 30 g zabpehely 2 dl tej, édesítőszerrel egész jó volt
  • még mindig volt beefsteak...:P (2 aboneten)
  • 15 dkg vadnyúl, 1/3ad barnarizs, almásrépa 
  • paprika paradicsom, 2 abonet, beefsteak (már elfogyott szerencsére)
  • 125 g túró édesítővel és citrommal 
Hétfőn reggel 8-tól este 7-ig robotoltam, szaladgáltam, egy percre nem ültem le, ezért már nem volt lelki erőm mozogni, viszont kedd reggel éhgyomorra kimentem futni. Gyönyörűen sütött a nap, de hideg volt, -1, sál sapka kesztyű :P Kíváncsi voltam hogy milyen így, mert a kommentelők közül javasolták hogy reggel éhgyomorra ideális a futás, hát innen üzenem hogy tegye ezt még egyszer az, akinek két anyja van. Körülbelül nulla energiám volt, alig bírtam végigvonszolni magamat a szokásos 3,5 km-n, tényleg baromira elfáradtam, még utána is lihegtem vagy jó 10 percet. Megpróbáltam sprintelni közben, de nem ment, még egy nyomorult tempóváltás is alig, szóval ezt nem nekem találták ki. Azon csodálkozom hogy nem fáztam meg, mert igencsak kapkodtam a levegőt, a vége felé sikerült csak nagyjából normalizálnom a légzésemet, de enne kaz volt egy előnye, hogy arra figyeltem hogy ne fulladjak meg, közben csak mentem előre, így gyorsabban eltelt az idő. Utána baromi jólesett a zabpehely, ilyet se gondoltam volna soha. Összességében kaja szinten elégedett vagyok magammal, annyi kísértés között ami engem ért, acélos voltam mint állat, pedig sokszor voltam éhes, illetve enni szerettem volna!
Felpróbáltam egy régebbi kis ruhámat, amit már jó ideje nem mertem felvenni, mert úgy néztem ki benne mint egy igásló, viszont most már egész normálisan áll. Ezért ma fel is vettem, ígértem képet róla Macskacicónak, amint lesz a kolléganőmnek kis ideje, nyélbe ütjük:) 
Holnap készülök a 6. hetes méréseimre, kicsit tartok attól hogy most beálltam mint a cövek, nem hiszem hogy a képeken lesz változás...de majd meglátjuk, azért remélem hogy egy ici picit kevesebbet fog mutatni a mérleg. Igazság szerint az van, hogy combból meg seggből fogyok mint állat, a hasam meg nem akar lejjebb menni :(  Valószínűleg behúzta a szervezetem a féket, ezért a holnapi eredmények függvényében ugyan, de kicsit meg akarom reformálni az étrendemet. A hétvégi pötivel étrend változtatások úgy veszem észre hogy igencsak jótékony hatással van az anyagcserémre, ezért szinte biztos hogy írok egy új diétát. Amit akarok, az több tojás, és több csirkemell, kevesebb joghurt. A müzlimet is felcseréltem zabpehelyre, amit mindig délelőtt óhajtok elfogyasztani. A többit még kitalálom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése