Day 54.

Igazából nyomdafestéket nem tűrő gondolataim vannak, amit most még megtartanék magamnak. Akkor meg mi a frásznak tolom ezt ide? Na igen, jó kérdés. Csak. Mert megtehetem, hogy itt puffogjak. Hagyom még, hagy érlelődjön, aztán majd ha elértem álmaim alakját, és meglesznek a bizonyítékaim, akkor leírom.
Szóval, most hogy vettem 3 mély levegőt, már le tudom írni mit ettem tegnap, ugye a mozgást már taglaltam az előző posztban:
  • 2 tükörtojás, minimál olivával, 2 graham, kv
  • 5 dkg light sajt, 2 abonet, vmi ződ (ájkentrimembör)
  • Kb 10 dkg pulykamell (Meti megette a többit), 1/4ed rizs, kicsi párolt zöld (a zembernek adtam a nagyját) 
  • 1 alma, 1 rostos activia (kritikán alul édesnek tűnt)
  •  10 dkg sonka, sörretek (ebből még ettem volna)
Nem nagyon voltam éhes ebédkor, bezzeg délután már éreztem a hiányzó kalóriákat, de nem történt tragédia, teljesen belemerültem egy jó könyvbe, nem hiányzott az energia, tudtam lapozni:) Főleg mivel csak egy gombnyomás, most először olvasok a saját külön bejáratú kindlimen , jipiájéé.
Gondolkozom mi legyen ma, megyek Enikőhöz, és már csak sötétedés után tudnék neki indulni a kilométerjeimnek, szóval lehet lenyomok egy óra gerinctornát, azt sem lenne szabad elhanyagolni.

11 megjegyzés:

  1. Ugye ugye, mióta mondom, hogy ez mekkora király sorozat, de te meg csak finnyogsz hogy nem olvasol hülye vámpírosat:P

    VálaszTörlés
  2. Azért ismerd el, hogy a könyvcím és a borító (a csajos) az eléggé riasztó. Persze a szép piros borítós az sokkal királyabb kiadás.

    VálaszTörlés
  3. tényleg?
    gondolkozom rajta h angolul megveszem mind a 6-ot.
    Olvashatnád te is in english, nem nehéz, és sokkal jobb mint magyarul. promisz:)

    VálaszTörlés
  4. Te csak ne költs most ilyenekre, jön a Kari, u know!:P

    VálaszTörlés
  5. Tök jó a blogod és nagyon merész vagy, hogy bevállalsz egy fogyókúrát a nyilvánosság előtt!!!Drukkolok neked!
    Pár évvel ezelőtt olvastam egy blogot, amelyet egy férfi írt és Ő 90 napos diétát csinált. Minden nap leírta, hogy mit evett és le is fényképezte:)) Jó volt, mindig olvastam.

    VálaszTörlés
  6. Szia Szilvamag!
    Köszönöm szépen, jólesik a szurkolás. :) Igazából csak félig meddig nyilvános, mert nincs kirakva a személyi számom, de biztos vagyok benne ha valaki venné a fáradságot 5 perc alatt megtudná:)
    Régebben én is csináltam a 90 napos diétát, fogytam is vele vagy 15 kgt, de aztán szép lassan visszasunyiztak a kilóim, erről nem a diéta tehet, hanem én, viszont az biztos hogy még egyszer nem tudnám végignyomni a 90 naposat, annyira gyűlöltem már a gyümölcsöt, mondjuk el is akadtam mindig úgy 60 nap után. Ez a mostani egy sokkal kiegyensúlyozottabb dolog, nem beszélve a mozgásról, ami baromi fontos. :)

    VálaszTörlés
  7. Nahát, Szilvamag itt?:) Üdv:)

    VálaszTörlés
  8. Szia Titti :D Néhány könyves fórumon láttam Ketket hozzászólásait és annnnnnnyira jóóóó az avatarja, hogy utána jártam, hogy kit is takar :D

    Jó lenne erőt meríteni Ketket bejegyzéseiből, mert rám is férne egy kiadós fogyókúra.:)

    A 90 napossal én sem boldogultam, én eleve ki is hagytam a gyümölcsnapot. Tudjátok nagyon de nagyon ideges vagyok, ha éhes vagyok. :DDD

    Szóval mindig próbálkozom valamivel, de egyik sem jön be.

    VálaszTörlés
  9. Húú, "megtérítelek" ha gondolod. Szólj ha az elhatározásod erős, segítek szívesen mindenben, mert hidd el ez egy nagyon nagyon jó módszer, és éhezni sem kell (sokat) :))

    VálaszTörlés
  10. Hát igen, ez a Hófehérkés kép nagyon Ketketes:)Főleg amikor frufruja volt:)

    Ha van affinitásod fogyni, és komolyan gondolod, akkor én elkezdem a programot jövő év elején, és betársulhatnál:) A közösség ereje nagyon ösztönző tud lenni.
    Olvasd át a Lifetilt blogot (itt oldalt a linkfalon megtalálod) és tuti kedvet kapsz,és megnézheted a szisztémát is.
    Na?Mit szólsz?:)Addig fejben is fel lehet készülni, ami nagyon fontos.

    VálaszTörlés