Nem tudom hanyadik nap...

Függő lettem, blogolással feküdtem, blogolással keltem, már legalább 1 órája itt ülök és csak olvasok és olvasok, időrabló tevékenység. Már rég a boltban kellene lennem, hogy megvegyem a szükséges újításokat az új diétámhoz. Már a hasam is elkezdett korogni. Szóval csak gyorsan leírom mit ettem tegnap, előre szólok, hogy vascső járna érte!
  • 10 dkg sonka, 2 abonet, 1 paradicsom, kv
  • 1 alma
  • 15 dkg hal, párolt zöld, volt benne 5 dkg krumplee
  • 125 túró, joghurt
  • 1 db káposztás pogácsa (mondjuk 15 perccel az uzsi után, szal a vacsorát kihagytam, nem nagy baj, eltelített a pogi)
Ezután hasizmoztam Rékával, majd elaludtam a fürdőkádban.

12 megjegyzés:

  1. Ezért nem jutottak be mások a fürdőszobába:P

    VálaszTörlés
  2. :) kadban akarok aludni. MOST :D

    VálaszTörlés
  3. akkor haladjál, és ne a gép mellett ülj:)))

    VálaszTörlés
  4. ez nem ilyen egyszeru. Es ha itt ulnek kadba? Miert nincs kad? Ulnek az illatos habokban, a kodolas is jobban menne.

    VálaszTörlés
  5. Jaaa, hogy ma munkanap van:D Már akinek:))) Sztem nagy sikered lenne ha a melóhely közepén egy oroszlánlábas kádban csobognál:))))

    VálaszTörlés
  6. majd felvetem az otletet, felek meg tetszene is nekik :DDD

    VálaszTörlés
  7. Pont az ilyen aljas szombatokra kell egy kis plusz, vagy mínusz:D

    VálaszTörlés
  8. nana, most indulok haza, remelem nem lesz minusz!! :)

    VálaszTörlés
  9. Meglepődnék, nálunk 20 fok volt napközben:)A nagyfaluban mindig melegebb van:P

    VálaszTörlés
  10. Már nem velem fekszik és nem velem kel... :(

    VálaszTörlés
  11. Sajnálom:( *vigaszsimi* Tudod, nincs más út csak az előre!

    VálaszTörlés