Éhen halok!

Ez van! Tegnap délután óta éhen akarok halni. Nem csak egyszerűen ennék, hanem hangosan korog a gyomrom, hiába eszem. Így is estére zabpelyhet ettem tejjel,meg egy marék mogyoróval amit nem lett volna szabad, de az mindig úgy eltelít, gondoltam jó lesz, lesz*rom, hogy nem egészen diéta fit. Hát nem jött be. Érdekes egybeesés, hogy a farkaséhség mellé nulla energia párosult, voltam futni, de nagyon alja munka volt, 3,3 km, meg akartam halni, komolyan úgy fájtak a lábaim mint még soha életemben. (igaz kicsit túlöltöztem, de ez nem lehet az ok) Mi a fene van velem? Este 8kor már szinte aludtam, ha agyonütöttek volna se tudtam volna ébren lenni....őszi fáradtság? Remélem gyorsan elmúlik, bár ma sem vagyok valami friss. Igazából ha ez egy sima program mentes hétköznapon történik,  észre sem veszem, mert akkor jóllakom, és fel sem merül a futás. Lenne egy csomó dolgom ma, de elég rájuk gondolnom és máris elfáradok:DD Mindjárt megkeresem az usb csatlakozómat, rákötöm magam a gépre egy kis delejért.
Vagy csak két jól irányzott seggberúgás hiányzik nekem és mindjárt nem nyavalyognék. Lehet. :)
Tegnapi kajcsi:
  • 2 tojásból rántotta, 2 graham minimál hagymával, minimál olivával, így finom lett és nem is éreztem nehéznek. 
  • 1 alma, 10 dkg sonka
  • kb 8 dkg karaj, párolt zöldség, fél tányér borsóleves
  • 13 dkg sütőtök (nyami, ezután jött a zabálhatnék)
  • 30 g zab, 2 dl tej, marék mogyoró
 Jövőhéten mérlegelek, jesszum!!!

8 megjegyzés:

  1. egy kv ilyenkor nem segít? én azt szoktam inni. egyébként lehet az idő miatt is, pár napja hidegebb van, meg mintha a légnyomás is nagyobb lenne... fene tudja, ki hogy reagál ezekre, engem a magas páratartalom tud zombi üzemmódba állítani.
    na megnéztem, 103,7 kPa a normál 103,125 kPa helyett, lehet ez a gond.
    vagy energizáld magad egy jó zenével :)

    VálaszTörlés
  2. Kv megvolt:) Hatástalan, de már nem vagyok éhes, szép is lenne, 1 perce lapátoltam be az ebédet. Nem tudom mitől van ez, nem vagyok érzékeny a páratartalomra, legalábbis hidegben:) Majd elmúlik, meglátom mennyire lesz szenvedős ma a futás, de kigondoltam h bekapok egy kocka csokit előtte, hátha jobb lesz, plusz töltöttem le running meditationt, hátha jó lesz vmire, bár annyira nem hiszek az ilyesmiben.

    VálaszTörlés
  3. Hali, en is alszom mint akit agyonvertek, pl visszafekudtem egy masodik korre...
    Ha valamit ki kene emelnem, akkor azt mondanam h talan a sutotok edes lehetett, a vercukorszint emelkedes majd zuhanas eheztethetett be. Ilyenkor jobb pici szenhidrat sok feherjet enni utana :)

    Vakard ossze magad baby, nemtom nalatok milyen az ido, en a napelemet ajanlanam az usb helyett :D

    ui: tele van a tukor ugy 70 centi magassagaban apro macskalabnyomokkal.

    VálaszTörlés
  4. Ma én is így éreztem magam mintha agyon vertek volna, most ittam 1 kávét remélem elmúlik... Tuti őszi fáradság..rövidülnek a nappalok, kevés fény és napsütés....ilyenkor jönnek a forró csokis esték, takaró, chips, sütike,(nálunk elmarad!!) tv nézés ami mehet. 3,3 km, már az is jobb mintha el sem indultál volna :) szóval kitartás!

    VálaszTörlés
  5. Eszel rendesen vitaminokat vagy bármi immunerősítőt a diéta mellett? Mert azok nélkül eléggé mosott szar állapotba lehet kerülni. Nekem pl. amikor egy gyengébb multivitamint ettem, csomókban kezdett hullani a hajam, szerencsére váltottam és megoldódott.
    A másik, ami mind a hangulatra, mind (szerintem) az éhségérzetre kihat, az a havi piros napok közeledése. Még nem teszteltem le, hogy pontosan hogyan, de valahogy összefügg.

    VálaszTörlés
  6. MC: s sütőtök bizony finom édes volt, ha amiatt volt akkor azonnali hatást ért el:) De jelentem már jobb a helyzet, voltam kint gyönyörű napsütésben, futottam 10 kört, nem az igazi még, de nem akartam belehalni, ami már haladás. A cicának meg rá kell koppintani a kis mocskos mancsára, mondom ezt én, akinek hati rendszerességgel kell(ene) takarítani a teraszajtót orrmagasságban, ezek a büdös kis csikadékok azonnal összemajszolják.

    Erika: akkor ez egy ilyen kollektíve nyomi nap volt, de remélem Te is kijöttél belől:)

    PrettyWitch: Semmi vitamint nem szedek, és nem is fogok, magánvéleményem hogy nem érzem ha szedem éppen, majd ha abbahagyom jól lerobbanok, elég kell legyen a minőségi kaja amit eszem. Alapból kicsit alacsony a vas a szervezetemben, de nem hullik a hajam éppen:) Aminek örülök is. A farkaséhségem tuti hogy a lányos sárkányság napjai miatt volt, talán talán már ezen is túl vagyok.

    VálaszTörlés
  7. Na igen, minőségi kaja az nálam nem mindig jellemző... Bár nem szeretem én sem a bogyókat, de inkább vitamin, mint hajhullás, mert kopasz se szeretek lenni :)

    VálaszTörlés
  8. Hát, ha tényleg komolyan hullik a hajad,(túl a tavaszi-őszi hulláson) ott a vitamin nem segít, bőrgyógyászhoz kell elmenni. Pár éve volt nekem ilyen, kb a fele hajam kihullott, már szedtem minden szart, végül orvos, az megkukucsolta, elküldött vérvételre, amiből okosan kihagyta a vasvizsgálatot (ehem, Magyarország) de végül vasat írt föl, mert hogy minden más értékem jó volt. Szerencséjére (meg az enyémre)megütötte a jackpotot, szedtem a bogyeszt 3 hónapig, rendbe is hozott. Nagyon durva volt látni a mikroszkóp alatt, hogy a hajhagymámból, amiből normális esetben 3-4 hajszál szép egészségesen nő, nekem volt 1 rendes, 1 eltépett.

    VálaszTörlés