Day 69 !!!

Boldogságos jó reggelt mindenkinek! Örülök, mert a zember megszabadult szenvedései tárgyától, így amint szólít hogy elbocsáttatott, repülök érte a kórházba hogy haza hozhassam. Tuti cuki volt, mert sms versben értesített a hírről. Szegénykém úgy néz ki mint a lefosott kilométerkő, biztos kell még egy hét mire erőre kap. A dolog non plusz ultrája, hogy ma kellett volna vezetésből rutin vizsgát tennie, ez idő és gyakorlás hiányában elmarad, szerencsére nem állt még be a világ vége, így jövőhéten nekifuthat igaziból.
Hogy felturbózzam magam reggelről felpróbáltam egy aljadék fekete semmit se nyúlós skinny farmert, amit kb 3 éve vettem, nem is értem miért, mert már akkor is szorított, sosem szerettem hordani, mert kényelmetlen volt. VOLT! Most kicsit sem szorít, nem buggyan ki a hájam, simán beletűrtem a pólómat, és még a kezem is befér mellé úgy hogy nem fehéredik el:)))  Úgyhogy nulla forintból van egy új gatyám, amit le se vettem:) Mi ez ha nem költséghatékonyság?:) Thatsme bloggerinán felbuzdulva gondoltam rá, hogy felveszem a régi nacijaimat és bizonyíték fotót készítek a bőségükről, csak hogy szórakoztassam magamat.
Kezdek azé' rágörcsölni a csütörtöki mérésekre, már elő elő kaptam a centit, és megmértem a combomat, megnyugtatott hogy 0,5-1 cm változás még mindig van az előző héthez képest, így nem folytattam a méreckedést, mert este volt, és nekem rögeszmém, hogy reggel kell mérni, mert akkor vagyok a legvékonyabb. Ez csak egy hülyeség részemről, vagy más is tapasztalt ilyet?
A kajákat nem írom le megint, tegnap már bepöttyintettem, a vacsora úgy volt ahogy írtam, 10 dkg sonka, és fél pritamin paprika konkrétan. Azért is jó, h a zember megszabadult, mert így akkor mehetek délután futni, egyébként sanszos lett volna hogy elmarad, mert a látogatási idő 15-18 óráig tart. Ebédre pedig kapok húslevest, pulykanyakával, már alig várom!

7 megjegyzés:

  1. Húslevest imádom, mérést én is reggel csinálom, ivás előtt, és khm... minden más után :)
    Jó futást estére!

    VálaszTörlés
  2. Khm khm, igazat szóltál :))))
    Köszi, remélem meg lesz és nem fogok senyvedni mint vasárnap. Mentek Ti is nem?mert akkor hajrá hajrá:)

    VálaszTörlés
  3. én is csak reggel mérem magam :D:D:D:D azt hittem, hogy ez az én hülyeségem csak, de akkor nem :) tömeget csak reggel, persze van hogy napközben is rápattanok a mérlegre (ma pl. 70,3) de hivatalos mérés előtt nincs kaja és elmegyek wcre. centiket meg csak reggel mérek, mert ha már ettem nagyobb a derekam meg a hasam is... ne kockáztassunk :D

    VálaszTörlés
  4. eldugom még 2 napra akkor a centit meg a mérleget is ha nem bírsz magaddal:))
    emlékszel arra a nagyon szűk szürke koptatott gatyádra amit Gyöngyösön vettünk a fubus butikban? Sose volt jó rád, kíváncsi most mi a dolgok állása:)
    Na meg a Gege füves gatya, bár azt még olyan 68 kgosan hordtad...de ki tudja;)))

    VálaszTörlés
  5. Titti: milyen gatya?nem emlékszem rá....a Gegés füves nacit már kerestem de nem tudom hol van...

    Thatsme: háháá, örülök h nem vagyok egyedül ezzel:) én evés után rá nem állok a mérlegre:)

    VálaszTörlés
  6. En is reggel, eves es furdes elott, pisiles utan (bar ez talan a kelletenel egy pottyel tobb informacio). Ugy van csak ertelme, minek merjem le h epp hany liter viz meg kaja van a gyomromban? :)
    *almos*

    VálaszTörlés
  7. Egyszer volt, hogy reggel pisi után fürdés előtt mereckedtem, majd fürdés után is és majd szívbajt kaptam mert sokkal többet mutatott utána, pontosan már nem emlékszem de 1 kg körülit. Oda jutottam hogy a forró vízben kitágultam szivacs módjára:)

    VálaszTörlés