48. nap (asszem)

Most bújtam ki a fürdőszobából egy igazán jóleső futás után. 5,7 km-t mentem, 12 kör. Rájöttem, hogy sokkal jobban szeretem a második felét a mozgásnak, mint az elejét. Miért van ez vajon? Ti hogy vagytok ezzel?
Tettem fel más zenéket is az mp3 lejátszómra, (igen én még ilyen oldschool vagyok), a sima latinos zenére szar futni, az ilyen Rihana típusúakra semleges, de inkább nem erőltetném. Még mindig a legjobb a metál és a rock. Plusz egy bazi nagy kedvenc, ami ugyan latinos beütésű (kivételek erősítik a szabályt), de sztem még a halál után is visszahozna:
 

Mellém szegődött a buldog 2 kör erejéig,  de ő össze vissza futkosott, 6x a házhoz és vissza, mindig megnézett, aztán magával hozta a kanárit, az úgy startolt rám, messziről tutira nem látta hogy én vagyok és idegennek vélt, sztem neki olyan 2 perc alatti kilométerjei lennének, vagy még jobbak. Villámgyors, egyszer hátrányból lefutotta a quadot ami csutkára volt húzva, mindezt kb 100 méteren, nem hiába olyan a combja mint a kő:) Runkeeper nem volt, de nem is hiányzott, legalább nem idegesített:)
Napi kaja rovatunk:
  • tojáslepény (2t, ici pici oliva)2 graham, pirosarany pöttyök, kv
  • 1 alma, 5 dkg light sajt
  • Rakott karfiol light (el is fogyott, holnap már főznöm kell)
  • Kb 15 g étcsoki (futás előtt) 2 dl tej
  • 10 dkg sonka, ződség
Frissítettem az olvasott blogok listáját, már nagyon sokan vagyunk, egyrészről öröm, másrészről rettenetes, mert mindet olvasni akarom, ez akut időhiányhoz vezet.

5 megjegyzés:

  1. Ne arvalkodjon mar itt komment nelkul, megdicsergetlek a futasert + a remek izelesedert zenei teren:))+ elarulom h most nagyon szivesen ennek egy kis rakott karfiolt...
    Azert jobb a masodik fele, mert bemelegedsz + megerkezik az endorfinloket az agyadba :)))

    VálaszTörlés
  2. A hova?:)))
    Most ebédeltem, karajt, nyam nyam, meg fél rizst gombával, de úgy elsóztam a gombát hogy azóta már megittam legalább 1 liter vizet:D Sebaj, ma az ivással nem lesz gond!:)
    Olyan tömős így ez a kaja, hogy borzalom, pukkadásig vagyok. Qva kíváncsi leszek mi lesz a mérlegen jövőhéten.

    VálaszTörlés
  3. Én is. A tiedre is, meg az enyemre is (otthon meg nem mertem raallni :)

    VálaszTörlés
  4. Szar a reggel, de majd elmúlik:) tömök vmi kajcsit aztán kinyilatkoztatok.

    VálaszTörlés