uncsi

Unom a blogolást. Gondolom ez látszik is. Nyaff nyaff. Nincs különösebb mondanivalóm, ez az egész szinte már rutinszerűen megy, nincsenek úgymond kétségeim. Folyamatosan ráugrálok a mérlegre, ami szépen megy lefelé, úgy hogy piros betűs napok vannak, szóval ilyen szinten nem izgulok. Szorítkozzunk tehát a lényegre. Futás 3 km, betonon, nem annyira szeretem, de nincs más, még mindig nagyon nyenyenyés a futópályám, és a qva eső/hó csak esik. Szúrt az oldalam, és nagyon lassúnak éreztem magam, volt is benne valami, de nem annyira mint hittem. kicsit kevesebb mint 8 perces kilométereim voltak.
Tegnapi kaja:
  • rántotta 2 tojás, oliva, hagyma, 2 graham, kv
  • 1 alma, 5 dkg sajt
  • 15 dkg csirkemell, párolt zöld, 1/4ed rizs
  • 1,5 dl tej, 2 harapás étcsoki
  • 10 dkg sonka, 1 paprika 
Ez a megírtnál abban különbözik, hogy 1/4ed rizzsel, 0,5 dl tejjel és 2 abonettel kevesebb. 

Jelenleg baromi éhes vagyok, meg nyűgös:((( Várom az ebédet hogy telerakhassam a hasam, és enyhüljön a morcosságom.  Hozzájön még ehhez hogy vmi istenien guszta frissen sütött tepertőt eszenek a többiek :PPPP

15 megjegyzés:

  1. Jah, tepertő szag egy fertő, grrr. Csorog tőle a nyálam komolyan:S

    VálaszTörlés
  2. Kitartas az illatok kozt! :)

    Amugy nekem sincs blogolos kedvem, lehet ez mar valami teli depresszio? :)

    VálaszTörlés
  3. Amikor nincs kedvem vagy időm, nem írok (gondolom, ez mostanában látszik). Ne érezd kötelességnek, akkor csináld, ha szórakoztat. Magadnak azért írd fel a dolgokat, aztán majd ránk öntöd őket egyszerre :)

    VálaszTörlés
  4. @PrettyWitch
    Azért írom csak hogy mit eszem, mert papírra úgysem tenném. Meg így a leggyorsabb, ha valami mondanivalóm támad úgyis kiírom magamból, de "régebben" csak úgy fostam a szót, és most fura h nincs miről.

    VálaszTörlés
  5. @Ketket Mondom, az is lehet am benne, h most a FBon csivitelunk, es igy kisebb a kesztetes a blogba irni, mar en igy (is) erzem.

    VálaszTörlés
  6. @a.nna
    Hozzáadlak a csoporthoz szívesen, csak ahhoz be kell jelölj vagy fordítva.:)

    VálaszTörlés
  7. nyaf,nyaf fel a fejjel:))))))) ha vigasztal én is éhes vagyok, ráadásul már csak holnap ehetek:S

    VálaszTörlés
  8. @Fogyinő
    :)
    Nem nagyon vigasztal:)))Viszont már elmúlt az éhség rémségem, neked is kitartást, jóóóó sokat!:))

    VálaszTörlés
  9. @Fogyinő
    Hahó, Fogyinő, hova tűntél? Hiányolunk ám nagyon!!!

    VálaszTörlés