Karikás szemek világa

Gyorsan leírom mit ettem, még mielőtt elfelejteném:
  • 35 g zab, 20 g mandula, 2 dl tej, kv
  • 2 graham, 5 dkg sonka, retek
  • 1/4ed rizs, 5 dkg párolt zöld, 15 dkg csirkecomb, répásalma, kv
  • 2 graham, 5 dkg sonka, 2,5 dkg sajt, fél paprika 
  • 125g túró, 1 light jogobella
Az uzsonnámat óra közben sutyiban a pad alatt ettem meg. Nem is tudjátok mekkora áldozat tőlem az, hogy megeszek egy előre elkészített szendvicset, ami aztán legalább 1,5 órát állt a táskámban :S Irtózom az ilyesmitől, főleg mert szaga van. De az éhség nagy úr...és ésszel felfogom hogy semmi baja annak a szenyának, csak ez ilyen para nálam.
Este 8-ra értem haza, kilúgozott aggyal. Komolyan, ez volt eddig a legrosszabb könyvvezetés óra. Annyira szorítkoztam hogy le tudjam kaparni az anyagot, megértésről szó se volt olyan tempóban nyomta a tanerő. Az uzsonnát akkor falatoztam be mikor elméletet magyarázott már a végén. Örültem hogy szabadultam, aztán sztem 10 se volt és beájultam az ágyba.
Olyan mintha lenne egy gyerekem, gyakorlatilag mióta megvan Nimi, nem aludtam végig éjszakát, és ez nagyon látszik rajtam. Fáradt vagyok, kicsit ingerültebb, és semmire sincs időm. Este már semmit sem csinálok meg, mert megyek aludni, aztán vki belrakja a kicsit a szobámba  éjszakára, észre se veszem, csak már mikor úgy hajnal 2-3 körül kel először, aztán 5 körül 2x. Remélem hipp hopp megnő és akkor alszunk:)
E miatt is, meg azárt is mert T rábeszélt ebéd után is iszom egy kávét, kcal többletet nem okoz, összességében így sem eszem meg amit kitűztem, mert a fél adag rozs nagyon sok, mindig 4edet eszem, annyi pont elég. Olykor olykor kevesebb a felvágott mert már nem fér el 2 graham között, mint pl tegnap:P
Ma megyek futni, nem tudom hogy jön e velem Titti, mert még mindig nem ment el cipőt venni.

4 megjegyzés:

  1. Jáááj, csomagolt szendvics, átérzem a borzalmadat ! blööööö

    Nem megyek veled, majd csak vasárnap.
    Egyelőre elég lesz nekem heti 2x futás 2x torna.

    VálaszTörlés
  2. Nimis dolgot megertem, en se birok soha aludni, amig kismacska van a haznal. Kitartas, fel ev es sokkal jobb lesz minden :)))
    Futas hogy sikerult?
    Titti, mindjart atmegyek hozzad es befenyitelek ha nem lesz cipod!!! :D

    VálaszTörlés
  3. @Macskacicó
    Hát nem mondom hogy jól. 23:56 alatt ment a 3 km, és rohadtul szúrt az oldalam. Tipikus hogy amikor végre időm is van, és világos is van akkor olyan tréül megy minden hogy nincs energiám többre. Most amúgy is eldöntöttem, hogy 2-3 hétig míg összeszedem magam maradnak ezek a kis távok, aztán már vissza akarok állni az 5 km-re. Igazából most jött meg, és ilyenkor én mindig halálomon vagyok, futás ügyileg is.

    VálaszTörlés