Day 2

Tegnap elbahtam, mert az az első nap volt, ez meg a második, nehogy má' a végén 1 nappal többet diétázzak, mert még bajom lesz tőle:)
Az étrendet majdnem sikerült betartani, bevallom nőiesen elfelejtettem vacsorázni :S Fél 9kor beájultam az ágyba, pedig még 7kor eszemben volt hogy úgy kilenc körül egyek. Csúszott az egész napom, későn ebédeltünk, aztán Nimériát elvittük orvoshoz. Ott kapott két öltést, úgy visított mint a választási malac halála előtt. Este 6kor uzsonnázta. Tulajdonképpen engem nagyon bosszantanak ezek a csúszások, mert szeretem betartani a klasszikus evési időket, de hát most vittem volna be az orvosi rendelőbe a tojásos szendvicsemet? :D Növeszthettem volna gyorsan még egy kart amivel eszem, mert a meglévő kettővel szegény Nimit szorítottam le, inkább ez mint hogy kiszúrja véletlenül a szemét a doki, nem? A megpróbáltatások után qva jól esett a futás, tényleg stresszoldó volt. Már ketten mentünk T-vel, nem volt nagy táv 3,5 km, azt is ingában mentem. Tittikét megdícsérem, mert bár meg akart halni, és eléggé kullogtunk de megvolt neki 1 km egyben, a többit majd úgyis megírja:)
Szóval a konkrét tegnapi kaja:
  • 5 dkg sonka, 2 graham, 1 paradicsom, kv
  • 35 g zab, mandula, 2 dl tej
  • 15 dkg csirkemell, pároltzöld, 1/4ed rizs (itt felet kellett volna enni, de rohadt sok volt)
  • 2 tojás, 2 graham
Folyadék összességében kb 2,5 liter volt, még javulni kell, de rajta vagyok az ügyön:))
Még gondolatban rá kell állnom a diétára, mert majdnem bekaptam tegnap egy falat sajtot, épp hogy csak megállt a kezem a szám előtt! Persze nem éhség vezérelt, csak a falatka....
Jelenleg óriási pelyhekben hullik alánk a hó. Nagyon szép, nagyon jó, de hogy fogok majd futni? Hótaposóban? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése