Rongyok

Ideért a jó idő, nálunk 30 fok van, ezért reggel pánik fejjel túrtam fel a szekrényt vmi rövidnadrág után. Délutánra hagytam a nyári ruhák előszedését, szelektálását, a "károk" felmérését. Jelentem szinte az összes gatyámat leselejteztem, bedobtam a vigye akire jó kategóriába. Amit megmentettem az 1 db régi sima fekete naci, ami nagyjából hordható, értsd nem esik le rólam(ezeket már tavaly egyáltalán meg sem kíséreltem hordani), de azért lóg a segge, meg két szoknyát ami csípőre letolva laza, nagy melegben jó lesz mert nem szorít, nem tapad.....de úgy összességében amiben el lehetne menni valahova az 2 db nadrág, de azok ilyen libbenős bő fajták, meg az a két rövid farmer szoknya amit még télen vettem, és hordok mióta 0 fok fölé ment a hőmérséklet. A maxi ruháim közül csak a libbenős bőek jók, aminek volt egy kis testkövetése az qva nagy. Örülök is meg siratom a kedvenc fekete ruhácskámat. Valamint vagy divatos leszek a nyáron, vagy elmegyek nyaralni kis túlzással, azaz nagyon sokba fog ez nekem kerülni!!!
Lőttem egy fotót, ezt a nacit tavaly vettem, és imádtam, hát most szó szerint leesik rólam. Azért borzasztó kövér voltam...még most is van rajtam zsír bőven, 5-6 kiló simán lemehetne. A tavaly vett ruháim mind ilyen hatalmasak...de jó hogy szeptemberben nekikezdtem ennek az egésznek...Na, befejezem a sóhajtozást!
Minek sápítozni, mikor nyavalyogni is lehet, mi a szart vegyek fel holnap??? Nightwish koncertre megyünk, egész nap meleg lesz, este már kevésbé, éjszaka pedig hideg....dilemma. Az official NW felsőmet(amit csak egy hülye vesz meg, olyan drága volt) is kifogytam, h a manó rúgja meg!

7 megjegyzés:

  1. Átérzem a helyzetet...egy nagyobb szanálás alkalmával konkrétan 11 nacit raktam ki, mert már begombolva le tudom venni mindet...köztük az összes (asszem 4) rövidnacimat is...ergo most egy darab sincs..:D A tavaly vett jó kis tavaszi cicanacival hordható ruhák meg szépen vándoroltak anyához, mert mind nagy :(...Hétfőn viszont vásárlás végre és lesz normális méretű ruhám yaay :D Öröm az ürömben ha úgynézzük :D

    VálaszTörlés
  2. a szanalashoz annyit hozzafuznek, ami aranylag jol nez ki, meg csini, en eltettem arra az idoszakra, mikor terhes leszek. :) a tul nagy nw felsot nem lehet esetleg valahgy gyorsan atalakitani, hogy jo legyen?

    ma en is eloturtam az egyetlen rovidnacimat, amit tavalyhordam, es szuk volt...pont azon filoztam a tukor elott, hogy le kene kapni, hogy all. azert ma ebben csaszkaltam, es ahanyszor lehajoltam, villantottam is egy hibatlan komuvedekoltazst.. :D

    VálaszTörlés
  3. big like! (sóhaj) bár már én is tartanék :DDDD

    VálaszTörlés
  4. Like like like! Ultra jól nézel ki!! A ruha egy dolog, nekem is fájna értük a szívem, de amennyit fogytál... húú azt hiszem inkább ezt választanám, mint a ruhákat :)

    VálaszTörlés
  5. Ez a rövid gatyó hozzám vándorolt, bár rajtam is elég laza:) 40 fokban jó lesz, mert olyan érzés mintha semmi nem lenne rajtam:)

    Ne sírj Ketket, megyünk majd neked venni kici olcó kínait:DDDD és akkor nyaralunk is:)

    Annna, azt a Nightwish pólót megörököltem én, nekem pont jó méret most, szóval semmi sem vész kárba:)

    VálaszTörlés
  6. Titti, a végén tegyétek félre a cuccokat, ahogy Anna írta, az örömmel gömbölyödős időkre :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés