Újabb hétfő ami kedd

Egy szolgálati közleménnyel kezdeném, miszerint tegnap nem jól kommunikáltam a magasságomat, helyesen így hangzik NŐTTEM 2 CENTIT!!!! Remélem értékeli az erőfeszítéseimet Bence, nem hogy fogytam, de még nőttem is, így nyújtva és slankítva az összképemet. Ezt csináljátok utánam! Aki nem képes rá az egy kibebaszott nagy nulla.
Elnézést mindenkitől aki eddig azt hitte hogy valamennyire normális vagyok, felnyomta az agyamat a mai lifetilt cikk, miszerint a fogyással együtt dukál nagyarcú köcsögnek lenni, és verni a mellemet ezerrel, mert hogy ez akkor teljesítmény amire qvára büszkének kellene lennem, párosítva azzal hogy mindent és mindenkit nézzek le a környezetemben aki megmaradt szép kereknek, mert mostantól én fel vagyok jogosítva ilyesmire.
Én meg nagyon nem így gondolom. Ugyanaz maradtam aki voltam, én nem fogok egy kövér embert sem bántani, baszogatni, pláne nem kigúnyolni. Milyen jogon tenném?Mert rajtam most nincs 20 kiló felesleg?Zárójelben teszem hozzá, ne hozza így a sors, de még lehet.  Másik dolog, hogy voltam a másik oldalon, tudom milyen ha ilyesmiért bántanak, és nagyon kabbeafaszom érzés. Pozitív attitűdökkel sokkal többre megyek. Itt vagyok én,előállva a jó példával, a puszta létemmel, azzal aki voltam és vagyok rávettem embereket a fogyásra, nem kampányoltam, győzködtem senkit, a puszta eredmény és az hogy nem kellett megszakadni érte vette rá tesómat, a párját, anyukámat, a barátnőmet arra hogy belekezdjenek ők is egy programba, de nem is inkább programba hanem egy életmódváltásba. Azokról nem beszélek akik csak érdeklődtek, megkértek hogy számoljam ki a statjaikat, és itt abba is maradt a dolog. All in all visszajutunk ahhoz hogy fejben dől el, kényszeríteni senkit nem lehet, az pedig nem segítség ha úgy adom elő magam mint egy diéta és futó istennő, akinek szaros piszkavassal se lehet felérni az orráig. Megjegyzem nem is lettem egyik sem fél év alatt. Kedvesen és okosan többre megyek, persze nem célom így se a térítés, de ha egyszer nem esik nehezemre rendes, értelmes emberi lényként viselkedni és viszonyulni a másikhoz úgy ahogy azt megérdemli, akkor most miért kellene feltétlenül köcsögölni, felszíneskedni? Nálam pufibb orrok alá dörgölni hogy röcög a sonkád anyukám, képen is törölnének jogosan. Az életmódváltás nem arról szól, hogy innentől kezdve szarj a felesleggel rendelkező ismerőseidre, barátaidra, vesd meg azokat akik süteményt esznek reggelire...lószart. Mindenki csinálja azt ami neki jólesik, nekem pont beütött pár hónappal ezelőtt hogy lefogyok, na és akkor? Szeressük egymás én aszondom:)
Igazából nem is erről akartam írni, csak úgy kifutott az ujjaimból.
A lényeg, hogy újabb célok a láthatáron, megfogalmazódott hogy 63-64 kg szeretnék lenni, ez 2-3 kg mínusz a mostanihoz képest, még belefér sztem:) Mától újra odafigyelek a kajálásra, na nem mintha a Húsvét kivételével annyira elszálltam volna, de most mozgat a cél és a futóverseny is.

7 megjegyzés:

  1. Van valami az iker génekben, nekem is sikerült kinyilatkoztatnom erről a cikkről a véleményemet...
    Asszem egyetértünk:)Mily meglepő....

    VálaszTörlés
  2. LOL, és még néhol a szóhasználatunk is egyezik, egy alomból...

    VálaszTörlés
  3. Az-az, szaros piszkavassal? :DDD

    Szerintem meg fogjuk kapni h klikkesedunk btw. Valami celunk lehet vele, mert koztudomasu h a nok nem kepesek egymas tarsagat elviselni, csak nehany hazugsagbomba elhelyezesenek idejere... :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal biza:)
      Egyébként igen, mi mind egytől egyig utáljuk egymást, és csak a látszat h egy közösséget alkotunk, titkon körbefikázzuk egymást, egyetlen célunk és motivációnk rálicitálni a másikra a fogyásunkkal :PPP

      Törlés
  4. Szia!
    Nekem meg a mellem nőt 2 centit, 2 hét alatt, fogyi közben:)) na?

    A cikkről már leírtam a véleményemet Tittinél!

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek. Csak tudnám, mi a hátsó szándékotok a kedvességgel :)

    VálaszTörlés
  6. Szia! Osztom én is a véleményedet, a tiltet is elolvasom általában, de ez a Bencegyerek elég megosztó, mindegy.. nem is ezt akartam írni. Sosem felejtem el amikor a középső fiammal kórházban töltöttünk pár napot és én bizony fintorogva méregettem a szobatárs anyukát, hogy hogy hagyhatja el magát ennyire valaki 30 körül, kisgyerekkel. Nagy mellénnyel büszke voltam magamra, hogy bezzeg nekem 2 gyerekkel (azóta 3 van :))sem kell szégyenkeznem. 1-2 nap után elkezdtünk beszélgetni és kiderült, hogy súlyos betegségen van túl, szteroid, hormonkezelés miegymás...Na akkor megfogadtam, hogy soha nem ítélkezek, pláne nem anélkül, hogy ismerném a körülményeket. Ugyanez vonatkozik arra is amikor látok futó (??) embereket, asszonyokat akiket ránézésre egy csiga is megelőzne...Mindig eszembe jut (mert sajnos van ilyen a környezetemben), hogy lehet, hogy épp egy infarktuson, strokeon van túl és milyen nagyszerű, hogy mozoghat, tenni akar.
    Merem remélni, hogy a Bencegyerek csak felvett egy stílust, egy álarcot és azért rugdossa a nőket, mert valakinél ez bejött, csak néha túl messzire megy. Alapjában véve hiszem azt, hogy ő is csak egy nyuszipasi :)

    VálaszTörlés