A TERV

A terv az az, hogy minden héten eljussak legalább 4 alkalommal 6 km-t futni. 8 hét van a maratonváltóig, az majd 200 lábacskákba tett kilométer, feltételezve h néha túlteljesítem a tervet, mert a matekból gyengék kedvéért 8*6*4=192.
A héten ez úgy néz ki, h megyek ma, csütörtökön, szombaton és vasárnap. Esetleg pénteken, de akkor lehet iskola lesz és ugrik a futás. Már a múlt héten is megvolt a 24 kili, az utolsó 6km-t 45:34 alatt sikerült teljesíteni, ez volt amúgy a heti best, a bódogsághoz 42 perces idő kellene. Hát mit mondjak? Dolgozom rajta, sosem voltam egy puskalábú, de a verseny legalább ad motivációt és így még véletlenül sem mismásolom el a mozgást.
Másik fontos dolgom mostanában, hogy igazából neki kellett fognom tanulni, az izgalmas a dologban hogy pénzügyből semmiféle segítséget nem ad hogy elvileg tartottak asszem 90 órát....ugyanis egy nagy kalap fos volt az egész, még csak órai vázlatot sem írtunk, nem oldottunk feladatokat (agyfasz,mi? egy számolós tantárgynál pláne), nincs igazán értelmes jól dokumentált segítségem ez ügyben, csak amit magamnak kapartam össze másoktól. Legszívesebben megfojtanám a pénzügy tanárt egy fél csepp ricinusolajban, kb 5 percenként menetrendszerűen anyázom, s nagyon ajánlom neki h átmenjek, mert az ő hibája lesz ha nem, persze az én bajom. Külső szemlélőnek lehet ez nagyon visszásan hangzik, de tényleg az van, h azt se tudom h pl a társasági adót milyen mélységig kell tudnom kiszámolni...az meg amúgy olyan mint egy feneketlen kút legsötétebb bugyra, ezért örülnék ha lenne biztosítókötelem, elemlámpám és nem kellene pár méternél lejjebb ereszkedni.
Blogolás közben is ezeket a fosokat lesegetem, és el is felejtettem hogy még mit akartam ide írni....

7 megjegyzés:

  1. Poor little K! Mármint a pü miatt:(

    Futni meg majd megyek veled:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt a lényeg remélem a futni megyek, és nem a majd:D

      Törlés
    2. :PPPPP
      Tegnap is akartam na, cak nem úgy jött össze, de majd ma!
      Különben szerintem elég lenne a heti 3*6 km is....

      Törlés
    3. ALá tudod támasztani tudományosan?

      Törlés
    4. Nem. Miért te a 4-et igen?:PP

      Törlés
  2. muhahhhahha. en egyelore csak 2szer nyomok tavot, szerintem is sok a 4. isten ments hogy a nyolcadik het vegere tulhajtsd magad!

    VálaszTörlés
  3. :) 4 edzes jo, 3 is jo. Igazabol 4 jobb, ha nem futsz benne szokatlanul nagy tavokat. :)

    (MCnek ma mar van egy kis ideje kommentelni, oh hell yeah')

    VálaszTörlés