Shopping zsákmány és egyéb más huncutságok

Akkor beszámolnék, mit is sikerült zsákolni ama szép napos, ámde szeles péntek délutánon.
  • 1 db sötétkék csípő skinny farmer (size 28) 
  • 1 db világoskék "megszaggatott" skinny farmer (size 30), van hozzá nagyon tetszetős kis öv.
  • 1 db krémszín 3/4ed ujjas egy-gombos blézer (qvajó darab, very very elégedett h megvette)
  • 1 db tejeskávé színű környakas alappóló
  • 1 db élénk zöld környakas alappóló (ugyan olyan mint a tejeskávés, külön öröm h ezeröccá volt darabja, váll megvereget)
  • 1 db sötétbarna felső, szép  trükkös nyakkivágással
  • 1 db piros sportos felső, sisters felirattal kis szívekkel alatta, és ez ilyen kis szőrmókos, Tittinek is van ilyen, csak más színben, szigorúan együtt vehetjük csak fel, mert az fun:)
  • 1 db sima világosszürke felső
  • 2 db zöld köves bizsu gyűrű, darabja volt 250 HUF :P
  • 2 db kisvirágos kitűző, amiből már csak a kék van még, a krémszínűt elvesztettem, hatalmas bánatomra
  • 1 pirosító
  • 4 harisnyazokni
  • 3 tábla lindt csoki
Ennyi, más nem jut eszembe. Direkt úgy vásároltam hogy ezek a cuccok menjenek egymáshoz, és a másik lazacos blézeremhez is, így már ha mennem kell valahova van mihez nyúlnom, és nem kapok sikítófrászt a szekrény előtt állva. Így már van 4 db nacim, ami passzol és még 1-2 régit is fel tudok venni ha arról van szó, ezzel már elkaristolok.
Egyébként ne tudjátok meg mennyire mérges voltam amiért elvesztettem a frissen megszerzett kitűzőt....a nagy szél lefújta, bár elég masszív volt a csíptetője, vagy még az is lehet h vki a tömeg lekapta rólam...fáj érte a szívem, nem szoktam semmit elveszíteni.:(
Aztán este elmentünk moziba, megnéztük Az éhezők viadalát. Tudni kell hogy én nagy fantasy fun vagyok, imádok olvasni, és tavalyi  kedvencem volt Suzanne Collins trilógiája, ezért örülök h nem lett nagyon elbarmolva a film adaptáció, quasi megérte a mozit, mert amúgy smucig vagyok moziba járni. Ezekhez hozzá tartozik, hogy Heves megyében, 1, azaz 1 rendes mozi van Egerben, ami nekem messzebb van mint Bp, van még Gyöngyösön is, de mivel kevesen járnak moziba, ezért már nem játszanak friss filmeket, hanem ilyen matinésba mentek át.
Szombaton találkoztunk a lányokkal, nagyon jó volt végre látni őket, igazi arcokat kapni a blogok mögé:) Jól éreztem magam, nem izgultam, de annak nagyon nagyon örülök, hogy mindenki olyan volt mint online, azaz kedves aranyos és jó fej. Egyetlen negatívum volt talán, mégpedig h kevés volt az idő, én legalábbis szerettem volna még csacsogni, remélem lesz még erre alkalom.
Mindeközben jóanyámék elmentek egy hiper szuper kertészetbe, és vettek egy csomó gyümölcsfát, (pálinkafát, haha) díszbokrot, és fácskákat, összesen több mint 60 darabot, és ezeket bizony el kellett ültetni vasárnap. Reggel 10-től este 7ig ügyködtünk, de csak azokat ültettük el aminek szabadon volt a gyökere, amik cserépben vagy konténerben leledzenek még hátravannak, ezeket majd a héten szép sorjában. Hálát adok az égnek hogy gépesítve vagyunk, és bobcattel ástuk a gödröket, mert még mindig ott lennénk ha kézzel kellett volna ezeket a lukakat kiásni. Így is marhára elfáradtam estére, visszatömködni kézi erővel kellett, meg belocsolni őket etc etc...Néha belegondolok, hogy mit nekünk futás meg konditerem, el kellene szegődni egy kertészetbe, és olyan gyönyörűen izmosak és edzettek lennénk, ráadásul a szép testen kívül még hasznos tevékenységet is végeznénk. Legnagyobb szerencsémre van 6 hektárom hogy kiéljem ezen vágyaimat, marha sok fa és bokor elfér, és kell is hogy csini legyen a ház környéke. Amikor leköltöztünk, 3 éve, utáltam csinálni, ma sem vagyok oda érte, de már felfogtam a nagyobb jót, van értelme kapirgálni, mert olyan szép mikor virágzik, megnő és társai.
Mindennek következménye hogy nem voltam futni, de a kalóriaégetéssel nem voltak gondok. A súlyom 66-67 között ingadozik, ma sajnos 67 kg voltam, ez sztem a hétvége és a nem rendes evés hozadéka, meg keveset ittam. Nem szomorít el igazából, mert ma már normálisan tudok étkezni és így lesz ez egész héten, és remélem visszaállok a megnyugtató 66-ra. :)

PS.: Bevettem a vitaminokat Boszi!

8 megjegyzés:

  1. Úúúú a Bobcatért irigykedem :))) (Imádom ezeket a gépeket :) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hehe:) Cuki gépek, a miénk ráadásul lánctalpas kis hernyó:)
      Tittinek van bobcat-es sapija, azt nagyon irigylem tőle, kárpótlásként én kaptam egy rózsaszín CAT-est:))))))

      Törlés
  2. Helyes, kislányom, csak így tovább :)

    Jó volt veled is élőben találkozni! Nem tudtam eldönteni, hogy a humorod bírom jobban, vagy a szemedet, amikor mosolyogsz :)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jo kis zsakmany, fotokat nem lehetne? :)))
    Pl Titti lefotozhatna a szettekben... Naaaa? :)
    (MC, a kepek nagy baratja)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De lehetne, csak szegény kis T most halálán van. Viszont a zsákmány egy részét láttad rajtam szombaton, egész pontosan a tejeskávé színű pólót a blézerrel és világos farmerrel:)

      Törlés
  4. naggyon nagggyon durva fogyás! gratulálok!!!

    VálaszTörlés