Csíra

Hinnétek hogy nem búzacsíráról fogok most beszélni, hanem a remény csírájáról? Mert bizony van számomra is fény az alagút végén. Tegnap lefutottam 3,11 km-t 20:36 alatt, öröm s bódottság. Nem mondom hogy nem fájt, mert égett a tüdőm és ziháltam mint egy rinocérosz, de egyúttal nagyon jó érzés volt h befutottam 21 percen belül, annál is inkább mert azt hiszem a legjobb időm ugyan ezen a távon 22:11 volt eddig. Pláne csudás, ha elmesélem hogy tornára adtam a fejem, Béres Alexandra féle ripityom csuhajja hangzatos nevű video...hát 20 percig csináltam, aztán "meguntam", as known as csinálja a tököm. Gyorsan rájöttem hogy utálok tornázni még mindig. Általában a kitöréseknél adom be a kulcsot, nagyon rossz az egyensúly érzékem, és a kedves Szandi olyan gyorsan s kombináltan adja elő h most előre, most hátra most másikkal most egyikkel, hogy megmérgelődtem és kikapcsoltam. Ez a 20 perc is elég volt hozzá hogy izomlázam legyen. Ezután, kis topban és naciban kisomfordáltam a konyhába, Titti meg azt mondta rám h püffedt a hasam :PPPP Ezért mentem el futni, de kölcsön gyerek visszajár, Titti is futott, kapkodta a kis tájni lábacskáit:)
Ja, súlyom tartom, bár ma reggel 66,3 voltam, de lányos sárkányság napjai vannak, így elfogadható.

11 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. csak most csak neked, tudtam h ráharapsz:)

      Törlés
  2. Nagyon szépen javulnak a futás eredményeid, kíváncsian várom, mit futsz majd júniusban, adrenalinnal felpörgetve :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isteni csodaként fogom megélni ha sikerül 50 percen belül lefutni, igazából lekvár vagyok. Pláne ha hozzáadom hogy meleg lesz és délelőtt...mindegy, már adagolom magamnak a részvétel a lényeg féle pufogtatásokat:)

      Törlés
  3. Na ide kommentelem: a bikini nagyon szuper, de Véres Alexandra is, csináld csak szép szorgalmasan. :) (hagyd ki a kitöréseket, én is ki szoktam a nyavajgósabb napjaimon) Egyébként nincs a közeletekben valami elérhetô áron zumba? Szerintem az tuti jó fenékre, hasra, derékra meg mozgáskordinációra is. És nem utolsósorban élvezetes is. Persze kell hozzá, hogy jó legyen az oktató, meg szeressed a zenét amit nyomat. Meg túl kell esni az elsô pár órán míg az ember ráérez hogy melyik lába melyik és merre van jobb meg bal. (Tudom hogy a LT szerint az összes ilyen ugribugri óra szemfényvesztés, de nem osztom a nézetet. :))
    R. (Finno.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tömegével vannak a zumba órák...és ki van zárva hogy elmenjek, itt kivételesen osztom Bence véleményét. A zumba seggrázás, közösségi tevékenység, fun, lányok-asszonyok összeverődött serege akik pletykálás közben riszálnak. A futás többet ér, mind fizikailag mind mentálisan nekem. Nem szeretek nagy tömegben semmit sem csinálni, pl aerobikot sem, vagy ilyesfélét, feszélyez, és nem az alakom, vagy a seggem nagysága miatt, hanem mert szar a mozgáskoordinációm, és nem szeretek bohóckodni ilyesmivel. Inkább a halál, vagy a torna:)))

      Törlés
    2. na a tömegiszony pech, így egy csomó mindenbôl kizárod magad, de nem baj, a futás tényleg az egyik legjobb fogyasztó és formáló :). mondjuk a mozgáskoordinációt, egyensúlyérzéket javítani nem árt tornával (nekem is nagyon szar alapvetôen), mert a korral csak romlik, marha kellemetlen amikor az ember minden asztallábba belerúg és szekrénysarokba beveri a fejét. Szabadtéri kalandokról nem is beszélve :) (hozzátenném hogy huszonéves koromban simán átmásztam a kétméteres kerítésen, ma egy kicsit meredekebb lejtôn már leszállok a bringáról :( )
      R. ((szófosó) vénasszony, Finno.)
      ui: Alexandránál a hasizmos gyakorlatok a legtutibbak szerintem, legalábbis azok amik a Jordániában felvett videón vannak. A kar/mell se rossz. ("Tuti"= rohadt szadista, de hatékony). Szkippeld a többit ha nagyon utálod, bemelegítésnek meg lábformálásnak a futás is jó + fenékre a dombra/ról futás. nyújtani meg nem árt kicsit hosszabban lábra, A.-nál ez szerintem kevés)

      Törlés
    3. jav.: 4 méteres kerítés :) marha magas, na :)
      R.

      Törlés
  4. Pedig tornázni kell, tornázni muszáj még akkor is, ha utálod. Az első időben megtenné pl. Tatareknek a 10 perces blokkjai. 10 percet futás mellé (de nem közvetlenül) is be lehet illeszteni, garantált izomláz, erősödés, formálódás. Hosszú távon leginkább a változatos mozgásprogramban hiszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem az idő hosszával van a bajom, vagy hogy fizikailag nem bírom, hanem hogy unalmas, hülye gyakorlatokból áll, amikor már úgy kombinálja őket h szemmel se követem, pláne nem testtel, akkor begőzöl a fejem és otthagyom.

      Törlés
  5. Én alapvetően csípen Béres A.-t, de az nem tetszik a tornáiban, hogy szinte az összes dvd-jén ugyanazok a kitörés gyakorlatok vannak. Csak azt váltogatja, hogy hányat jobbra, hányat balra, hányat középen, és akkor ebből csinálunk 3 kört, utána rugózás, utána előre-hátra kitörés, és akkor ezt ismételjük négyszer stb. és ilyenkor már rohadtul elegem van az egészből, mert unalmas! Ja, és a kedvencem a vége: na, most lemegyünk és tart, tart, még lejjebb, tart, még egy picit lejjebb, 32-ig megyünk, még lejjebb! Áááá!
    Anna

    VálaszTörlés