Szabadidőőő én úgy szeretlek!

Ez volt az első lazább nap a hosszú hétvégéből, ma mentek el a rokonok:) Jejeje, taps taps! Örülök ha jönnek, örülök ha elmennek. Délelőtt bevittem a zembert vezetni Hatvanba előre megfontolt szándékkal, az a két óra hossza míg elüti a gyanútlan puhatestűeket okítják pont jó lesz egy kis shoppingolásra, természetesen annál hogy egyedül vásárolok csak az a jobb ha jön is velem valaki, Tittike nem mondott nemet:) Ő sminkcuccot vett, én egy blézert, egy pólót, és egy sálat. Szerettem volna ha van még pár órám...de majd következő szombaton belevetjük magunkat. Képeket majd biztosan sunnyatok.
A legjobbat még nem is mondtam, reggel 66,1 kg voltam...úgy tűnik a félreevés jótékonyan hat rám:P Lehet majd vissza is ugrik a mérleg 66,5-re, mert azért ez így 2 nap alatt sok volt, i mean nem reális.
Ma ismét muszaka volt az ebéd, de most kihagytuk a burgonyát belőle, és a húsos raguba kevertünk barna rizst, sokkal tartalmasabb lett, és a tetejére szeletelt répát tettünk, az is gyönyörűen megpirult, és én imádom a sült répát. Non plusz ultra nem tudtam megállni hogy ne egyek egy fél szeletkét anyám isteni gesztenyés szeletéből, mennyei volt, komolyan. Aztán napoztunk a hintaágyban, annyira jó idő volt egész nap, imádom a tavaszt! Elmentünk futni 3asban, jött a zemberem is:) Aztán csatlakozott hozzánk apu és Titti párja biciklivel. Beértek minket és kerülgettek mint cápa a véres húst:P Ez egy újabb útvonal volt, nagy része terepen 4,7 km, kb 2 km-n gennyes nagy szembe szélben, jól el is fáradtam, hiába hogy a táv maga nem volt nagy. Viszont sokaknak megjött a futókedve, kirándultak is sokan, picit furi ennyi embert látni azokon az útvonalakon amin eddig a madár se járt.
Akartam írni sok mindenről,  de inkább elmegyek olvasni, pont belekezdtem az Éjangyal trilógia 3. részébe, aki egy kicsit is szereti a fantasyt annak kötelező darab!Letehetetlen:)

1 megjegyzés: