Day 70.

Éreztem némi késztetést posztírásra, nem akartam bejegyzés nélkül hagyni az utolsó napomat.
Mint ahogy azt prognosztizáltam tegnap, a súlyom visszakúszott 66,5-re, túl szép lett volna s igaztalan az a 66,1. Nem idegeskedem rajta, leszek én még 65 kiló. Egyelőre úgy gondolom, hogy a jövő hetet mocskos nagy dőzsöléssel töltöm, süti, torta, csoki, tészta és minden tiltott dolog, hogy aztán mikor és mennyitől sokallok be az majd kiderül, minden esetre most nem hiszem hogy lesz olyan tapogatózó bohóckodás mint az előző 70 nap után. Akkor szinte nem is tudtam hogy mit ennék, ezért nem is mertem semmit, aztán persze belejöttem, de még az is belefért. A mostani 70 napban jóval rugalmasabban kezeltem az étkezéseket, ami főképp a változatosságra volt jótékony hatással, rá kell jönni,  igaz hogy szinte bármit el lehet készíteni diétásan. Úgy is mint a székelykáposztát, mai ebédemet, gyorsan le is írom a receptet:
  • 40 dkg savanyú káposzta     80 kcal
  • 35 dkg csirkemell             385 kcal
  • 1/2 ek olíva olaj                   60 kcal
  • 5 dkg vöröshagyma              20 kcal
  • 250 ml kaukázusi kefir     116 kcal    
  • 55g nyers kuszkusz           203 kcal
  • Fokhagyma
  • Só,bors, pirospaprika
  • Pirosarany
Összesen 864 kcal, amiből 1156 g készétel lett(a levét elfőztük nem lett leveses), egy nagy tányérnyi ebből 420 g 315 kcal, amivel szinte pukkadásig ettem magam. Kiadós, bőséges, finom és nagyon alacsony a kcal tartalma. A kuszkusz azért került bele egyrészt hogy sűrítse, másrészt volt maradék, és nem akartuk kidobni. Egyébként felénk árpakásával eszik, és legnagyobb megdöbbenésemre jobbak a statjai mint a barna rizsnek, szóval legközelebb nyugodt szívvel bele fogom tenni. Sőt mi több, egy kis füstölt húst is elbírna az íze kedvéért, amit aztán nem feltétlen kell megenni. Egyetlen hátránya a káposztának hogy felfúj, legalábbis engem most nagyon, el is gondolkoztam rajta, hogy talán nem a mérés előtti nap kellett volna itt pukkancskodni, de már késő bánat. Csak rémélem hogy a haskutyorgás elmúlik holnapra. 
Egyébként egy kis szorgos hangya voltam, már délelőtt elmentem futni, az évben először rövid ujjúban, gyönyörű napsütésben, 22 fokot írt a Bubu, de én sokkal melegebbnek éreztem. Jó lett volna ha rövidnaciban megyek, mert melegem volt, pedig megint nagyon fújt a szél, érdekes módon az 5 kmen amit megtettem, kb 1 volt csak hátszéllel, hiába mentem quasi körbe, mindig szembe fújt. Grgr, nagyon ki tud tikkasztani így a tereppel együtt. Ezzel a héten megvolt a 25 km-erem, 5*5, jó kis elosztás ájtink. Délután még lett volna kedvem ping-pong-ozni, de mocskos nagy szél kerekedett már megint...úgy pedig nem lehet.
Holnap reggel Tittinél kezdek, mérés, fényképek, hejehujahajj, meglátjuk végül mire jutottam a második etapban, nem izgulok.
                      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése