Underworld

Írtam pár bejegyzéssel lejjebb, hogy mindenkinek a saját testét kell megszeretnie, így én sem szeretnék mást csak magamat vékonyan és csinosan. Ez mind teljesen igaz, eddig úgy gondoltam nem fogok én itt kitenni motivációs képeket ilyen olyan nőkről, akikkel még csak köszönő viszonyban sincs a vázunk. Nem is csinálnék segget a számból, viszont imádom az Underworld-öt, hétvégén látta az Awakeninget, ami nem egy jól sikerült rész , viszont most először néztem meg jobban Selen-t, (Kate Beckinsale), és ha valaki is valaha rákényszerítene hogy mondjak vkit aki sztem irdatlanul jól néz ki photoshop ide vagy oda, akkor az ez a csaj az, nem a színésznő, hanem a karakter. Nézzétek csak!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon egyetértek, nekem is tetszik ezekben a szerelésekben :)
    Kerestem róla bikinis képet is, nem semmi alakja van, de nekem (úgy értem, az én "karosszériámhoz") ez az alkat már túl sovány (http://mepunky.com/celebrity-news/kate-beckinsale-bikini/469.html).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kövezzetek meg, de nekem jobban tetszik ruhában:)

      Törlés
  2. Yepp, nekem is nagyon bejott anno (s most is a kepeken :)). A stilus es a csaj is.

    VálaszTörlés
  3. Hát ez a bőr-lakk szerkó csak a keskeny csípős, kis fenekű csajoknak áll jól.
    Kate brutáljól néz ki benne:)

    Nekem a bikinis képek is bejönnek, a cicik eredetiek szerintetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem igen, nem hinném h olyan tájni cicikért vki kés alá feküdne...de hülyén is nézne ki nagyobbakkal, kicsit "fiús" alkat.
      A lakk cuccban igazad van, nagyon kövérít a fényes.

      Törlés
  4. Nekem is rögtön az a bőr szerkó, nagyon jól áll neki, nagyon állat, nagyon vadóc :) tetszik :)de bikiniben is vékony ... a filmet még nem láttam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Súlyos mulasztás!!! Kiutalok neked és Thatsme-nek 1 Underworld maratont:))

      Törlés
  5. elég sötét ábrázata van a hölgynek :D én nem ismerem a filmet sem meg a karaktert sem. Az alakja jó, a stílusa viszont nekem túl vad, legalább is nekem a csajosabb lányok jobban "bejönnek"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erikának már írtam, de neked is sürgősen pótolnod kell a filmeket:) Nekem mindig az ilyen kemény csajok jönnek be a filmekben, sok fantasyt olvasok, ott is gyakori az ilyen karakter, lehet azért:))

      Törlés
    2. tudom, P. is mondja, de az én lelkivilágomnak sok ez a sok erőszak meg vér meg durvulás :| A Woman in black-et is nagyon szeretném megnézni D. Radcliffe miatt, kíváncsi vagyok, hogy túl tudott-e lépni a Harry-szerepen, de az is olyan félelmetesnek tűnik a trailer alapján :S én még a horrorra akadva filmeken is paráztam és fintorogtam, tudom, papírkutya vagyok :D

      Törlés
    3. A horrort én sem bírom, azoktól félek, de ez nem olyan:)

      Törlés
  6. Most akadtam rád :)
    Nagyon ügyes vagy, hogy ennyit sikerült fogynod. Gratulálok és csudi jól nézel ki, előbb-utóbb eléred az álomalakodat.
    Persze Kate-et én is elfogadnám :)))

    CSak így tovább :)
    Üdv Ildikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ildikó:)
      Köszönöm szépen:) Nem álomalak-mintaként állítottam ide Selent, csak mint szerintem dögös karaktert, bár nem tiltakoznék az alakja ellen, de gyárilag széles vagyok ehhez.

      Törlés