Day 32.

Szép jó reggelt mindenkinek!
Nem tudok most pozitív dolgokról beszámolni, fáj a hátam, és ettől baromi nyűgös vagyok. Tegnap délután kezdett rá, nem volt előzménye, tehát ez nem becsípődés. Másmilyen a fájdalom, állandó, és nem csökken ha lefekszem, azaz ha nem terhelem a gerincemet. A két drága legközelebbi felmenőm egymástól függetlenül azt mondta hogy ez 1000% idegi alapon van, és ráhúzódott a leggyengébb pontomra, ami nálam a derekam. Másnak a torka durran be, nekem a hülye hátam. :(( Soha jobbkor természetesen.
Egyetlen örömöm, hogy csökken a súlyom, reggel 2x is 68,6-ot mértem, pedig azt hittem hogy vissza fogok menni 69 fölé, de tovább csökkent...annyi baj legyen.
Ha lesz egy kis nyugi délután lenyomok egy gerinctornát, hátha segít. Plusz el kell menni bevásárolni, mert semmi kajám nincsen, tegnap se tudtam rendesen vacsizni, mert nem volt túróm, így csak egy joghurt és alma volt a menü....mostanában kimaradnak dolgok, ami nem jó és nem is vagyok rá büszke:( Jut eszembe, tízóraiznom kell!!!! No csók a családnak:))

5 megjegyzés:

  1. Jobbulást!! Idegi alapon tényleg húzódhat a hátadra, ezen a héten olvastam is róla 1 cikket. Majd belinkelem, bár az a fájdalmadon nem segít, a masszázs svéd ..ilyenek segítenek, stresszt talán feszültséget oldanak, bár a problémát nem oldják meg, ha van :( csontkovácshoz szeretnék én is eljutni, meg spiningre meg jógázni :)) na elég volt az álmodozásból :) (nincs nekem időm, majd keresek :) ha az Ádika ovis lesz)

    VálaszTörlés
  2. @nemetherika
    Ez egy ingadozó fájdalom, mert most megfigyeltem, napközben felhúztam magam és akkor jobban fájt, per pillanat alig érzem. Erre nem lenne megoldás a masszázs, illetve annyiban h az is nyugtat. Magnéziumot lehet bekapkodok pár napig, az segít. Minden más pedig majd elmúlik:)

    VálaszTörlés
  3. Ja igen, Erika: miért akarsz csontkovácshoz menni? én nagyon félnék tőle a helyedben. csak olyanhoz akiről van referencia...meg az iszonyatos fájdalom én úgy tudom.

    VálaszTörlés
  4. Valami természetes hatású enyhe nyugtató lehet, hogy segítene, ami kezelné a feszültséget benned, és "mellékesen" ezen át a derekadra is hatna? Nem mintha tudnék ilyet, de hátha valaki tovább gondolja.

    VálaszTörlés
  5. @PrettyWitch
    Á, majd elmúlik ez magától, ha megszűnik maga a gond,mert amúgy hírből sem ismerem az idegeskedés ezt a válfaját...

    VálaszTörlés